| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
| Zobacz wyniki ankiety: czy chcesz miec mozliwosć wylączenia scoottoil,a np podczas jazdy terenowej | |||
| tak | 
		 | 
	28 | 68.29% | 
| nie | 
		 | 
	4 | 9.76% | 
| nie robi mi róznicy | 
		 | 
	9 | 21.95% | 
| Sonda z Wielokrotnym Wyborem Głosujących: 41. Nie możesz głosować w tej sondzie | |||
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#31 | 
| 
			
			 księgowy... 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#32 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Bez przesady ścoty jest dobrym urządzeniem, sprawdzonym na całym świecie przez tysiące motocyklistów. Można do niego zakupić wiele akcesoriów.. Ale...jest drogi i olej tez drogim jest... Licząc ilość zużytego oleju na 100 km zapewne będzie dużo bardziej ekonomiczny od innych ustrojstw(ale ta cena oleju!!!), no i wymaga dokładności ...Ale chyba wersja najtańsza nie jest tak naprawdę przeznaczona do naszego czarnuchowania. Ropuch ma znakomity patent w postaci plastikowej butelki z dzióbkiem...Jak stara maszyna do szycia kropla po kropelce...I działa... Obawiam się ,że to urządzenie domowej roboty..może mieć SPORY przerób oleju...W tym chyba jest głównie problem... Potem cała felga zarzygana..A jak będzie lecieć w czasie postoju ... Trzymam kciuki i mam nadzieję ,ze Palel pokona trust mózgów od Scotiego... ![]() Ps. Miksol także zmienia swoja gęstość wraz z temperatura... Zapewne jest jakaś w której zamarza...Na kamień Taka juz oleju natura i dlatego w zimie tak ciężko czasem wrzucić bieg w zimnym aucie....W przypadku samoróbki problemy będa te same..Czyli rozrzedzanie oleju nas nie minie na zimniejsze dni... Ostatnio edytowane przez puszek : 02.02.2009 o 19:43  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#33 | |
| 
			
			 gsm: 512242193 
			![]() Zarejestrowany: Jul 2006 
				Miasto: Rzuchów 
					
				
				
					Posty: 5,527
				 
Motocykl: RD11a 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 2 dni 16 godz 39 min 8 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 no właśnie te wady wyeliminowałem w prototypie   patent ropucha to smarowanie każdego ogniwa na postoju   ja tego nie robię łańcuch smaruje się podczas jazdy [quote=puszek]Obawiam się ,że to urządzenie domowej roboty..może mieć SPORY przerób oleju...W tym chyba jest głównie problem... Potem cała felga zarzygana..A jak będzie lecieć w czasie postoju ... Trzymam kciuki i mam nadzieję ,ze Palel pokona trust mózgów od Scotiego... ![]() to już ci powiem ze wydatek oleju jest taki jaki chcesz a opona i felga jest sucha ja jeżdżę na hipolu bo taki olej jest najlepszy do smarowania łańcucha stosuje go miedzy innymi Ropuch   czemu łyka każdy inny olej bo nie regulujesz jego wydatku jakimś precyzyjnym zaworem który albo się przytyka albo jest tak dziura ze leci jak z wiadra bo olej jest na tyle gesty ze nie chce lecieć i zakleja dziurke wielkości 0,00001 mm   a leci jak dziurka ma 2mm na takiej zasdzie działa sccotoiler   umnie za ilosc oloju odpowiada elktronika a za to odpowiada elektronika masz ciut gęstszy olej dajesz ciut dłuższy czas   i leci go tyle samo proporcja jest zachowana   przejzdiłem z prototypem 6000 km może wiecej w totalnie róznych warunkacho od asfaltu po off i przy cenie ponizej 200 zł uwazam ze nie ma nic co sie równa ja mam ciagle wilgotny łacuch a felge i opone sucha   a co najsmieszniejsze dla was bedzie lepsza oferta :P jesli chodzi ci o warunki strikte zimowe to bedzie wygldac to tak ze jesli olej zamarznie to jedziesz na tej zasadzie która ropuch stosował czyli masz nasmarowany łacuch i on sie wysuszy czyli bez strachu łupniesz z 300 km ale watpie czy dasz rade pzry minus np 5 srtopni tyle zrobić   a jesli zbiornik dasz koło chłodnicy to sie olej ogzewa i wszytko działc poowino jak ta lala zbyszek bedzie towar gotowy bedzie akcja narazie siedze natym calymi dniami   beda gotowe bedzie dystrubucja temat ten powstał poto bo niewiedziałem czy motowac włacznik   chcecie to macie   włacznik bedzie  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#34 | 
| 
			
			 Trampkarz 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Tychy - Wawa 
					
				
				
					Posty: 579
				 
Motocykl: nie AT a TA 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 dzień 15 godz 59 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			hej pałeł 
		
		
		
		
		
		
			Jakoś się nie mogliśmy z baal'em zmusić by pogadać na temat tej olejarki, ale ramires nas uświadomił że praca wre. w skrócie - mam nadzieję że będzie w pytkę  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	"Tam, gdzie jest asfalt, nie ma nic ciekawego, a gdzie jest coś ciekawego, tam nie ma asfaltu."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#36 | 
| 
			
			 Trampkarz 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Tychy - Wawa 
					
				
				
					Posty: 579
				 
Motocykl: nie AT a TA 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 dzień 15 godz 59 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			no ja wiem ze pokazywałeś, ale myśleliśmy że przez zimę sami coś ruszymy, a tu zima się kończy ....  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	"Tam, gdzie jest asfalt, nie ma nic ciekawego, a gdzie jest coś ciekawego, tam nie ma asfaltu."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#37 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Bartoszyce 
					
				
				
					Posty: 365
				 
Motocykl: RD07a, WSK 125, SH 125i ABS 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 4 dni 3 godz 13 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak już wszystko będzie wyeksperymentowane do końca, to proszę mnie również dopisać do listy zamawiających 
		
		
		
		
		
		
			ps: pałeł, przyjacielu-konstruktorze !!! używaj przecinków i kropek !!! w swoich postach. Ułatwi to znacznie czytanie, a co za tym idzie, zrozumienie treści  . Dziękuję.
		
				__________________ 
		
		
		
		
	...to jest wprost niezbyt mądre, ale w samym założeniu mądre.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#38 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Powiem tak, jak teren i pioch w Afryce odkręcałem mocniej... no i cała trasę 23.000 przejechałem bez jednego naciągnięcia łańcucha..
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	www.motopodroze.pl  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#39 | 
| 
			
			 Common Rejli 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,714
				 
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure 
Przebieg: dupa 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam wrażenie, że co innego weekendowe wjechanie do piaskownicy, a co innego jechanie w niej przez kolejne kilkanaście tysięcy kilometrów  
		
		
		
		
		
		
			 .
		
				__________________ 
		
		
		
		
	BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże.NIE SPRZEDAM! ![]()  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |