| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2011 
				Miasto: Pniewy 
					
				
				
					Posty: 34
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: 98 tys 
				
				
				 
Online: 2 dni 11 godz 29 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Witam  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Od pewnego czasu zajmuje się motocyklami w stanie agonii i doprowadzanie ich do stanu może nie fabrycznego ale do stanu bezproblemowego poruszania się nimi . Miałem kiedyś AT i serce przy tym motocyklu zostanie ( pozd. dla oleja ) lecz finanse zmusiły mnie do sprzedania   . No ale do rzeczy , potrzebuje porady w sprawie goleni w Kawasaki KLR 650 z 94r. za nic nie mogę wyciągnąć uszczelniacza rozkręciłem na czynniki pierwsze i nic , zachowuje się jak by cos go blokowało może ktoś coś doradzi podpowie . Pozdr. i z góry dziękuje  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: Piwniczna-Zdrój 
					
				
				
					Posty: 1,020
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: 53000 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 dzień 1 godz 8 min 13 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wyciągnąłeś zabezpieczenie uszczelniacza, odkręciłeś lagę od dołu? Jeżeli tak to rozciągając legę, szarpnij kilka razy, powinno wyjść.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2011 
				Miasto: Pniewy 
					
				
				
					Posty: 34
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: 98 tys 
				
				
				 
Online: 2 dni 11 godz 29 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tak zabezpieczenie wyciągnięte , śruba od dołu obraca się dookoła chyba z 10 min. kręciłem i nic  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
| 
			
			 Dołączył: 28.5.2006 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Obciąż lagę (czyli druga osoba niech ją wciśnie na maksa) i wtedy odkręcaj.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Navigare necesse est vivere non est necesse.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2012 
				Miasto: łódź 
					
				
				
					Posty: 130
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 3 dni 8 godz 36 min 14 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			w yamaha xtz660 śruba 10 przyspawana do prenta czyli pewnie imbus 17 a w triumph tt600 profil 20mm delikatnie pod piłowany blokował śrubę. zajrzyj do środka podpatrz i wymyśl przyrząd którym zablokujesz  
		
		
		
		
		
		
		
	  ewentualnie klucz udarowy pneumat bądź elektryczny czasem daje redę. czasem wystarczy wbić kawałek drewna. kombinuj   śruba musi być odkręcona
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: Piwniczna-Zdrój 
					
				
				
					Posty: 1,020
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: 53000 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 dzień 1 godz 8 min 13 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tak jak kolega wyżej napisał, złóż z powrotem lagę, ściśnij ją ile będziesz miał siły i wtedy próbuj odkręcać. Ale najłatwiej będzie jak dorobisz sobie klucz którym zablokujesz lagę w środku.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2011 
				Miasto: Pniewy 
					
				
				
					Posty: 34
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: 98 tys 
				
				
				 
Online: 2 dni 11 godz 29 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzięki za poradę panowie . Reanimacja przebiegła pomyślnie , teraz czas na silnik i doprowadzenie instalacji do porządku .
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: Piwniczna-Zdrój 
					
				
				
					Posty: 1,020
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: 53000 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 dzień 1 godz 8 min 13 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No to powodzenia.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2011 
				Miasto: Pniewy 
					
				
				
					Posty: 34
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: 98 tys 
				
				
				 
Online: 2 dni 11 godz 29 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Oj przyda się bo instalacja jest w strzępach, brak kierunków kable po cięte i sztukowane , ogólny wygląd jak by ktoś granat wsadził miedzy kable i zrobił BUM . 
		
		
		
		
		
		
		
	Mam pytanie może się ktoś orientuje . Jedna część z elektryki była nie podłączona , dochodzą do niej cztery kable w tym dwa żółte z czarnym paskiem . Bez kostki kable luźne część jest w kształcie przerywacza ale nim nie jest oznaczenia jakie ma to SET ASSY No. 12V 058700-0350 nie mam pojęcia do czego to i jak to podłączyć . Może ktoś się orientuje z góry dziękuje . pozdr.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
| 
			
			 Are we truly alone? The Truth is Out There 
			![]() Zarejestrowany: Jul 2011 
				Miasto: Urzut 
					
				
				
					Posty: 661
				 
Motocykl: obecnie brak 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 1 godz 3 min 57 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			może coś takiego ? 
		
		
		
		
		
		
		
	http://homepage.ntlworld.com/steven....RICS_list.html PART - 305 RELAY - ND 058700-0350 - FROM A KAWASAKI I THINK. TESTED OK.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Gaźniki z Kawasaki KZ 400 | janeksok | Inne - dyskusja ogólna | 6 | 09.02.2012 20:16 |