| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			 880220111 
			![]() Zarejestrowany: Feb 2011 
				Miasto: Malawa k/Rzeszowa 
					
				
				
					Posty: 1,049
				 
Motocykl: XR 250R,XR 650R 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Chcę zwiększyć pojemność mojej R-ki potrzebuję by mi ktoś wyliczył pojemność skokową po zastosowaniu większego tłoka 
		
		
		
		
		
		
			w oryginale jest 73 mm(średnica tłoka) i skok 59.5 mm co daje 248cm3 co bedzie jak zastosuję tłoka 78.5 mm tzn o ile zwiększę pojemność. Potrzeba by mi ktoś obliczył,za cienki z matmy jestem. Cos koło 300cm3 powinno wyjśc ale potrzebuję dokładne info Tłoka mam identycznego jak oryginał,jedynie trzeba go w 2 miejscach podebrac pod grzybki zaworów (minimalnie) pomocy  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Honda XR-oholik    Doświadczalny Warsztat Enduro ADVhttps://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			 gsm: 512242193 
			![]() Zarejestrowany: Jul 2006 
				Miasto: Rzuchów 
					
				
				
					Posty: 5,527
				 
Motocykl: RD11a 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 2 dni 16 godz 39 min 8 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			http://pl.wikipedia.org/wiki/Walec_(bry%C5%82a) 
		
		
		
		
		
		
			pomijam różnice wysokosci denka ale jak sie uprzesz to i na to sa wzory   liczysz dla jednej srednicy i dla drugiej   miłego liczenia
		
				__________________ 
		
		
		
		
	  Kowal zawinił - cygana powiesili   
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2011 
				Miasto: Koszalin 
					
				
				
					Posty: 1,029
				 
Motocykl: LC8 ADV była rd07 
Przebieg: do uzgo 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 2 dni 16 godz 23 min 40 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			połowa średnicy tłoka razy tzw Pi (czyli pole koła) razy skok i ot cała filozofija... 
		
		
		
		
		
		
		
		
			73mm srednica 36,5 promień r do kwadratu x PI (ok 3.14) x skok 59.5 = 248,904 78.5 srednica 39,25 promień r do kwadratu x PI (ok 3.14) x skok 59.5 = 287,823 Ostatnio edytowane przez Scorpi : 30.03.2013 o 00:50  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
| 
			
			 LOŻA SZYDERCÓW 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2012 
				Miasto: LEGNICA 
					
				
				
					Posty: 359
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 9999999 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 6 dni 12 godz 17 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			250 cmm a 300 hmm- przyrost mocy prawie niezauwazalny bedzie ,później dochodzi sprawa stopnia sprezania  ,wytrzymałosci łozysk na wale i korbowodzie ,roztaczanie głowicy bo tłok wieksza srednice ma ...   kazdy robi to co lubi  
		
		
		
		
		
		
			  ( ja jestem na etapie tuningu silnika 059 z m21    )
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Beton Stal Gruz i Rdza Станция тропосферной радиорелейной связи  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2011 
				Miasto: Koszalin 
					
				
				
					Posty: 1,029
				 
Motocykl: LC8 ADV była rd07 
Przebieg: do uzgo 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 2 dni 16 godz 23 min 40 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			najgorszym bedzie wywazenie wału z tłokiem. To jest czarna magia. JA jestem na etapie tuningu simsona s51 na 100 ccm i ok 30 KM - masa pojazdu do wyscigów ok 45 kg. No i moja SHL M11 - odrestaurowuje ją powoli z zewnatrz orginał a w silniku korbowod od ktm exc250 juz zamówiony i tłok od yamahy rd 350 . szacowana pojemnosc prawie 200 ccm no i moc nieco ponad 20 KM . Silnik na membranach na ssaniu. Prace trwają.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
| 
			
			 880220111 
			![]() Zarejestrowany: Feb 2011 
				Miasto: Malawa k/Rzeszowa 
					
				
				
					Posty: 1,049
				 
Motocykl: XR 250R,XR 650R 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			no nie wiem czy tak bedzie niezauważalny,zależy dla kogo,mi potrzeba kilku koni raptem,gaznik jest wiekszy,układ wydechowy jest z większym przelotem została kwestia tłoka głowicy i wałka. 
		
		
		
		
		
		
			całość bedzie zatargana na hamownie i tam dostrajana nie szukam 10 km,wystarczy mi 5 wiecej czyli ponad 25 koni na kole bo tylko takie sie da zmierzyć  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Honda XR-oholik    Doświadczalny Warsztat Enduro ADVhttps://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
| 
			
			 LOŻA SZYDERCÓW 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2012 
				Miasto: LEGNICA 
					
				
				
					Posty: 359
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 9999999 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 6 dni 12 godz 17 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			gaznik to jedno , czasem warto jak technicznie da rade powiekszyc zawory ssace , gaznik tez da sie delikatnie przerobic jak jest podcisnieniowy , tłumik mozna odetkac ,zmiejszyc labirynt w puszcze filtra powietrza ,czasami zwiekszyc stopien sprezania
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Beton Stal Gruz i Rdza Станция тропосферной радиорелейной связи  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
| 
			
			 880220111 
			![]() Zarejestrowany: Feb 2011 
				Miasto: Malawa k/Rzeszowa 
					
				
				
					Posty: 1,049
				 
Motocykl: XR 250R,XR 650R 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Gaznik w oryginale jest mechaniczny,ale bedzie zastapiony Keihinem FCR 35 lub mikuni tm 33,wydech jest Firmy Delta Barell 4 kolektory są przerobione,głowica zastosowana ze starszego modelu(większe zawory) do tego mocniejsze sprężyny zaworowe,powiększenie kanałów ssących i wydechowych. 
		
		
		
		
		
		
			Ostry wałek HRC da sie z tego silnika wycisnać 35 kobyłek spokojnie. wszystko oczywiście że odbije sie to na zywotności korbowodu i łozyska korbowodu,dlatego korbowód zostanie wymieniony na kuty. na razie zbieram materiały i kase no i pomysły. mam zajawke na XR i tyle moc na kole 28KM by mnie satysfakcjonowała  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Honda XR-oholik    Doświadczalny Warsztat Enduro ADVhttps://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			BRAWO!!!! chłopaki! - chętnie przeczytam o historii tych przeróbek. to jest konkret takie grzebanie. macie u mnie browara przy okazji!  
		
		
		
		
		
		
			![]() matjas 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2010 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,501
				 
Motocykl: LC4 
Przebieg: ... 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   tzn, gdzie jest membrana i gdzie kanały.Brzmi ciekawie. a co z wydechem  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Czy twoja księżniczka nie umie stać na miękkim podłożu? -produkcja poszerzenia podnóżki bocznej. | Kuba | Wszystko dla Afryki | 41 | 27.04.2010 20:10 |