| 
			
			 | 
		#551 | 
| 
			
			 gadzik 
			![]() Zarejestrowany: Sep 2008 
				Miasto: Człuchów 
					
				
				
					Posty: 301
				 
Motocykl: ktm adventure 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 5 godz 27 min 3 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie mogłem się powstrzymać  
		
		
		
		
		
		
			Załącznik 32763 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			DR 800 XRV75 950 S 1090 R 790 R Ostatnio edytowane przez gruby : 15.04.2014 o 06:50  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#552 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Jest do KTM Adventure przyrząd do wybijania oski..Nie wiem gdzie kupił Norbi, ale korzystam z niego... Jak go nie mialem w Maroku to mi Ahmed zniszczył gwint w ośce.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#553 | 
| 
			
			 gadzik 
			![]() Zarejestrowany: Sep 2008 
				Miasto: Człuchów 
					
				
				
					Posty: 301
				 
Motocykl: ktm adventure 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 5 godz 27 min 3 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Bardzo prosta metoda, klucz nasadowy z przedłużką o tej samej średnicy co oska , zdaje sie 22 
		
		
		
		
		
		
			Załącznik 32765 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			DR 800 XRV75 950 S 1090 R 790 R Ostatnio edytowane przez gruby : 15.04.2014 o 06:50  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#554 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Klucz jest stalowy i z ksztaltu atakuje końcówke oski z gwintem...Wybijak jest aluminiowy- miękki i nie opiera się na gwincie...
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#555 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 3,006
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			można też pokusić się.o akcesoryjny kapselek z uchwytem do wiciągania  lub poprostu sobie taki uchwycik dospawać
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#556 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Z wyjęciem to sobie każdy poradzi. Trudniej zamontować prawidłowo. I nie chodzi tu jedynie o dokręcenie z prawidłowym momentem ale o kolejność dokręcania i popuszczania śrub. Poczytaj lepiej. To że się coś uda, nie znaczy jeszcze, że jest zrobione dobrze.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#557 | 
| 
			
			 księgowy... 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ważne jest wyważenie motocykla. Jeśli moto stoi na centralce, przednie koło opiera się o glebę. Trzeba coś położyć na płycie bagażnika ( w zależności ile masz paliwa w zbiornikach) żeby motor opierał się lekko na tylnym kole z możliwością przyciągnięcia go ręką żeby przednie koło lekko dotykało podłoża. Odkręcasz nakrętkę, poprzednio poluzowując dwie śrubki na prawej ladze ( patrząc na moto z przodu) Zostawiasz nakrętkę na 2-3 zwojach. Poluzowujesz dwie śrubki na lewej ladze i traktujesz z kopa w nakretkę, oska wysuwa się ok 2cm, wyciagasz ją dłonią lub kombinerkami. Mozna dodatkowo rozszeżyć płaskim śrubokretem szczeliny zciskowe na lagach. Montaż w odwrotnej kolejności.  
		
		
		
		
		
		
		
		
			Mnie tylko lekko wq... klocki wylatujące z zacisków, pomimo rozepchnięcia tłoczków (przy montażu) Trochę cierpliwości... ![]() Nie wiem z jakim momentem to wszystko się przykręca, ale ja to przykręcam lekko, to nie koło od samochodu, nie widziałem/słyszałem żeby komuś wysunęła się ośka... Po montażu nacisnij kilka razy klamkę hamulca, bo możesz wyjechać od wulkanizatora chwilowo bez hebli. powodzenia Ostatnio edytowane przez zbyszek_africa : 26.07.2012 o 12:38  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#558 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A ja mam chyba tylko sróbki na jednej ladze....
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#559 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie możesz mieć na jednej ladze.  
		
		
		
		
		
		
			Z dokręcaniem to jest tak, że wkładamy oskę, i dokręcamy palcami nakrętkę. Potem zaciskamy prawą lagę żeby się ośka nie obracała i dokręcamy kluczem oskę, delikatnie. Potem ponownie odkręcamy prawą lagę i nurkujemy kilka razy widelec. Potem zkręcamy lewą lagę i prawą 10Nm. Na końcu dokręcamy ośkę. Może coś pominąłem. Chozi o to, żeby nie ścisnąć za mocno łożys i przede wszystkim pozwolić na prostopadłe ułożenie teleskopów. oczywiście jak skręcimy "po swojemu" to też pojedzie ale nie tak daleko  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#560 | 
| 
			
			 księgowy... 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie wiem jak było w poprzednich modelach Lc8, mój 2008adv tak ma 
		
		
		
		
		
		
		
	![]() pozdr.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 21:28 |