| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pamiętajcie, że kolega chce jeździć 50% asfalt. Tu zalety 400 nic nie dadzą. No i z niektórych wypowiedzi można wnioskować, że chłodnice są tylko po to, żeby ciągle się urywać. Nic podobnego.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: Kielce/Wawa 
					
				
				
					Posty: 647
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: dupa 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 18 godz 17 min 27 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Hehe to podciągam temat, gdyż ze względów finansowych zacząłem również zerkać na stare XLki :> 
		
		
		
		
		
		
			http://allegro.pl/honda-xl-600-i2176858367.html Jak myślita, warto się bawić, czy po pół roku wszystko będę musiał zmieniać? Oczywiście wiem, że zależy to od sztuki, ale może orientujecie się, czy XLki też były (są) nie do 
				__________________ 
		
		
		
		
	Cow killer!  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa/Natolin 
					
				
				
					Posty: 1,518
				 
Motocykl: nie mam już AT 
Przebieg: 99999 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 5 dni 20 godz 53 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Miałem teką R-kę przez ok 4 lata, ogólnie sprzęt dobrze wspominam, super się nią jeździło ale masa w terenie troszkę przeszkadzała. 
		
		
		
		
		
		
			Ja kupiłem trupa i po 2 miechach musiałem zrobić remont, trzeba uważać na napinacz rozrządu bo potrafi się zaciąć, u mnie tak się stało, przeskoczył łańcuszek i zaworki spotkały się z tłokiem. Musiałem też zrobić cewki od ładowania, wszystko pracuje w oleju i potrafi się przegrzać , moto chłodzone olejem i wiatrem, więc przy upalaniu po piachach gdzie prędkość jest mała i nie ma chłodzenia potrafi się mocno przegrzać. Swoją rozebrałem na kawałki i odszykowałem od podstaw, tu masz linka do moich fotek, jest tam też skan artykułu o XL-i. http://bikepics.com/members/kml1/83xl600/ 
				__________________ 
		
		
		
		
	BMW R1150R Jawa 250 353 `58r  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | |
| 
			
			 Zakonserwowany 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Byłem dziś oglądać za prośbą kolegi podobny rocznikowo sprzęt na którego przez ostanie kilkanaście lat , szczały wkurwione psy gdzieś na peryferiach Lądka , to co zobaczyłem przerosło najśmielsze oczekiwania . Powodzenia . 
				__________________ 
		
		
		
		
	Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			jakby odrestaurować ...  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2011 
				Miasto: Koło 
					
				
				
					Posty: 253
				 
Motocykl: XTZ 660 3YF 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 21 godz 10 min 6 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Olek mam xlę.  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() W Grodźcu pogadamy  .
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa/Natolin 
					
				
				
					Posty: 1,518
				 
Motocykl: nie mam już AT 
Przebieg: 99999 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 5 dni 20 godz 53 min 17 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W zeszłym sezonie ta była do sprzedania ale już poszła. 
		
		
		
		
		
		
			Miałem okazję jeszcze nią polatać zanim znalazła nowego właściciela ![]() ![]() Sprzęt był we wzorowym stanie 
				__________________ 
		
		
		
		
	BMW R1150R Jawa 250 353 `58r  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
| 
			
			 Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;) 
			![]() Zarejestrowany: Jul 2008 
				Miasto: Józefów 
					
				
				
					Posty: 660
				 
Motocykl: R1100GS, LC4 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 58 min 40 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ta XLa z allegro jak na średnią tego modelu jaka się tam przewija wygląda całkiem nieźle. Nawet błotnik ma oryginalny. 
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
		
			Fajne moto, niesamowicie pancerne, ale raczej rozpatrywałbym to jako klasyka do góra szutrowych przejazdów, ew. delikatnej turystyki terenowej. To jest mały, lekki, niski i pancerny motocykl, bardzo sympatyczny, ale zawieszenia toto nijak nie ma. Dojechałem tym do Rumunii, podenurzyłem trochę, wróciłem (średnie spalanie 4.5) a potem kupiłem LC4. Z typowych felerów to dźwignia tylnego wahacza na tulejach ślizgowych (szybko się zużywa/wymaga uwagi) i delikatna, przekombinowana głowica. Obecnie wolałbym rozebranego dominatora - jakoś lepiej mi się tym w terenie jeździło (jeśli chodzi o zawias), choć silnik był spokojniejszy niż w XL (która ma gaźniki mechaniczne). Do budżetowego endurzenia miałoby to jakiś sens, ale to już spore odejście od sprzętów typu XR 600. Co do masy - przesiadłem się z XL na wyższego o jakieś15 cm i cięższego o dobre 20kg LC4 i nijak nie żałuję. Fakt, że w razie czego ciężej go wytachać, ale za to zazwyczaj bez problemu (i duuuużo szybciej) przejeżdża się miejsca które na XLi wymagały tegoż wyciągania. Jest też bardziej poręczny, łatwiej się prowadzi i mniej męczy. Ale to nie ten przedział cenowy. P.S. KML - pamiętam jak tym jeździłeś w 2 os. z bagażami jeszcze - szacun. Aż się prosi napisać: "to były czasy..." Miło się wspomina - zwłaszcza mając nowszy sprzęt w garażu  
		Ostatnio edytowane przez fxrider : 05.03.2012 o 01:52  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Subiektywne porównanie DRZ WRF | zombi | Inne - dyskusja ogólna | 64 | 05.07.2013 22:47 | 
| porównanie - plusy i minusy kasków ... | yarecky2000 | Kaski | 73 | 15.09.2009 23:06 |