|  28.07.2025, 09:15 | #41 | 
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Lubliniec 
					Posty: 2,469
				 Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 23 min 57 s |   
			
			Walnięty TPS na 99%. Są to klasyczne objawy walniętego TPS'a. Jak poszukasz na orangepower, albo na FB w grupach LC8 postów powiązanych z TPS to znajdziesz setki postów o tym.
		 | 
|   |   | 
|  28.07.2025, 11:23 | #42 | 
|  |   
			
			Zapytam, czy takie objawy tps może dawać w vfr1200 bo koleżka czasami tak ma ?
		 
				__________________ kto smaruje ten jedzie | 
|   |   | 
|  28.07.2025, 11:45 | #43 | 
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Lubliniec 
					Posty: 2,469
				 Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE   Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 23 min 57 s |   
			
			TPS na stół, miernik oporu analogowy, kręcisz TPS od 0 do maxa i jeżeli opór rośnie liniowo to jest OK. Jak nagle ci się wskazówka wychyli mocniej to w tym miejscu TPS jest uszkodzony. TPS to taki potencjometr. W KTM to wygląda tak, że on się psuje w miescu, gdzie najbardziej używasz manetki i jak ECU dostaje błędy sygnał to wyłapuje to jako uszkodzony TPS i zawiesza obroty na 3-4tys. obr.
		 | 
|   |   | 
|  28.07.2025, 12:55 | #44 | 
|  |   
			
			Jak sprawdzić wiem dzięki ale to zdarzyło się może kilka razy też na gorącym silniku i nie na jednym wyjeździe
		 
				__________________ kto smaruje ten jedzie | 
|   |   | 
|  28.07.2025, 16:09 | #45 | |
|  |   Cytat: 
 Po 2h bardzo szybkiej autostradowej jazdy zawieszał się na wyższych obrotach. Ostygł i wracało wszystko do normy. | |
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Ducati Desert X Adventure Bike | tyran | Inne - dyskusja ogólna | 3 | 10.11.2019 21:41 |