| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#961 | 
| 
			
			 Fazi przez Zet 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2009 
				Miasto: Berlin 
					
				
				
					Posty: 7,582
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: ∞ 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 10 miesiące 2 tygodni 3 dni 52 min 51 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Szynszyl, czy musi być dokładnie gmp? Czy wystarczy, że tłok znajduje się w suwie pracy? Zawsze ustawiałem silnik po przejściu zapłonu i nigdy nie patrzyłem specjalnie na gmp. Luz podczas całego suwu pracy musi być zachowany.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#962 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ja ustawiam na znaki jak nie widze walkow, jak widze walki to ustawiam tak aby szczyt walka byl w osi trzonka albo na znaki na zebatce walka - to pokazuje tez poziom zuzycia lancuszka. tu jak wspomnialem mamy Over Head Valve wiec walek jest w bloku i go nie widac. oznaczenie T jest wiec widoczne w okienku na bloku za kazdym razem gdy tlok jest w GMP, ale luz reguluje sie wylacznie w GMP konczacym suw sprezania. tak sobie gdybam bo to zawory na konikach/srubach i te sa ladne bo wszystko mialem w rekach i nie sadze by samo polecialo az o ponad 0.12mm.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#963 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jako, że Jurek lubi czajna i wszystko co związane pozwolę sobie wstawić  
		
		
		
		
		
		
			![]() https://www.youtube.com/watch?v=K_70...B2%D0%B8%D1%87 
				__________________ 
		
		
		
		
	kto smaruje ten jedzie  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#964 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ja nie nie lubie kitaja, ja lubie stara japonie w kazdej postaci
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#966 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Fassi , normalnie bajka , a da się toto zaprogramować na inne słowa czy inne  działania  
		
		
		
		
		
		
			![]() To pasuje do działu dowcipy a nie garaż. 
				__________________ 
		
		
		
		
	AT03  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#967 | |
| 
			
			 Administrator 
			![]() Zarejestrowany: Oct 2007 
				Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił 
					
				
				
					Posty: 5,457
				 
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie 
Przebieg: ojojoj 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 5 godz 12 min 8 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Ja mam inne doświadczenia z tym gmp Znaki znakami, ale mam skrzywienie zawodowe jeszcze z czasów, gdy czołgi robilem. Tam uwzględniany był punkt bezwładności tłoka, dlatego w pewnym sensie dla dużych jednostek są dwa gmp i dwa dmp. Ustawia się to czujnikiem zegarowym i realne gmp jest wartościowością pomiędzy dwoma gmp (a to jest około 7stopni). Dopiero wówczas mogłem ruszać i regulować zawory. Czujnik zegarowy albo tak zwaną chorągiewką się to ustawialo. We współczesnej technice przy silnikach Vanguard (przemysłowe silniki Briggs & Stratton) zawory ustawiane są 5-7 stopni za gmp aby totalnie odprężyć popychacze Ot taka ciekawostka 
				__________________ 
		
		
		
		
	Ramires ...okręt mój płynie dalej... gdzieś tam...  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#968 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ale w Vanguardzie chodzi jeszcze o to, że te silniki mają odprężniki - jak ustawisz na GMP to po prostu nie odpalisz.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#969 | |
| 
			
			 Administrator 
			![]() Zarejestrowany: Oct 2007 
				Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił 
					
				
				
					Posty: 5,457
				 
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie 
Przebieg: ojojoj 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 5 godz 12 min 8 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 w Hondach i klonach jest na wydechowym. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Ramires ...okręt mój płynie dalej... gdzieś tam...  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#970 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			to napisz PO CO w Vanguardzie są naprężone laski popychaczy przed GMP i tuż po  
		
		
		
		
		
		
			![]() nie szukam miodu w d - serio pytam. według mojej wiedzy te silniki mają tak to zrobione aby wspomóc odpalanie. 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |