| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#531 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2021 
				Miasto: Pruszcz Gdański 
					
				
				
					Posty: 79
				 
Motocykl: RD04 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 10 godz 20 min 6 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Matjas to prawda 'corbin' jest dość twardy, ale mega wygodny (skrojony na moje 4 litery). 
		
		
		
			Mam 176 centów i z kolanami jest super, w każdej sytuacji nogi nie kolidują z owiewką, a na jesienne jazdy moto wręcz idealny. Dość długo szukałem ładnej kasety, ale trafiła się w DE i nie mogłem jej nie kupić.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#532 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ja mierzę 187 jak się dobrze wyśpię i na k1100, które jest znacząco dłuższe jeśli idzie o miejsce dla kierownika, miałem non stop kontakt z owiewkami więc w stronę RT/LT 100 nawet nie spoglądam. Nie ukrywam, że to, plus zajebista hitza jaką wydziela z siebie ten motor latem były powodami sprzedaży.  
		
		
		
		
		
		
			szkoda mi bo moto było wyjątkowo zadbane ale cóż... da Bozia nie ostatni sprzęt w życiu a małe K75 też fajne ino wieje w pysk - odzwyczaiłem się kurcze. to niedoceniane motocykle wciąż i mimo, że tyle ich już zostało pociętych ceny są wciąż niskie. w PL znacząco niższe niż w DE gdzie można zauważyć już lekką tendencję do wzrostu. za śliczne k1100 LT/RS trzeba już położyć takie 3.8KE - co jednak wciąż jest sumą śmieszną jeśli popatrzeć co za to otrzymujemy. nie ukrywam, że trochę mi we łbie furga żeby w przyszłym roku rozejrzeć się za K100RS. no może K1100RS. Właśnie decyduje o tym brak kolizji z owiewkami. W silnikach można się zakochać. 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#533 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja ostatnio przez przypadek zobaczyłem K1 - mokry sen nastolatka w latach 90tych, miałem plakat / rozkładówkę pod szybą na biurku. Może za rok za dwa... 
		
		
		
			BMW_K1_blue_1993_r_TCE.jpg  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#534 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#535 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2021 
				Miasto: Pruszcz Gdański 
					
				
				
					Posty: 79
				 
Motocykl: RD04 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 10 godz 20 min 6 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Każda dotknięta i objeżdżona maszyna jest warta tego, aby nie żałować na łożu zejścia, że mogłem a nie spróbowałem. K1 jest gdzieś tam w moim myśleniu, ale to jeszcze nie teraz. 
		
		
		
		
		
		
		
	Na tę chwilę nie ma dla mnie idealnego motocykla, więc próbuję, walczę z materią i bawię się tym co sprowadzam do garażu. Udanego weekendu w siodle.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#536 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Gadałem z paroma starymi ceglarzami co mieli okazję pojeździć na K1 i wszyscy jak jeden mówią że wygląda zajebiscie  
		
		
		
		
		
		
			  i czar pryska jak się na tym siada. Pewnie każdemu tam pod dupa inaczej to pasuje ale wygląda dość ekstremalnie jak dla mnie i mówi to chłop który planuje XX1100bbird. Bo jeszcze to moto chce pomieć. Przypomniałem sobie Adam - kontroluj wydech na połączeniu 4 w 1. W tych starszych cegłach lubili tam pęknąć sobie. 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#537 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2021 
				Miasto: Pruszcz Gdański 
					
				
				
					Posty: 79
				 
Motocykl: RD04 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 10 godz 20 min 6 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#538 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   Cały czas myślę o 2 motku (nisko środek ciężkości, raczej 1 osoba i do miasta). Myślałem o R80, tylko się okazało że moto bez owiewek to już nie dla mnie, a GSy do mnie nie mówią. Pozycja nie może być pochylona więc VFR1200F odpada. Skutry trochę mi przeszły. Paczam, paczam i na razie na tym się kończy  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#539 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Honda CB1100 koniecznie z podwójnym wydechem i koła szprychowe. Rozważam właśnie zamianę MT01 na taką Hondę.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#540 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 637
				 
Motocykl: CRF1000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 21 godz 13 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Wersją na szprychach EX oraz tą z lepsiejszym zawiasem i heblami RS. Obowiązkowo na podwójnym wydechu z kolektorem rura w rurze tak jak dawniej! Idealnie było by wymienić klasyka GSa na "współczesnego" klasyka z porządną rzędówką. Wrażenia z jazdy WSPANIAŁE! Prowadzenie, hamulce, brzmienie silnika, wydechu - super, elastyczność silnika obłędna! Pozycja w wersji EX subiektywnie wygodniejsza, odprężona, wyprostowana niemal identyczna jak na GSie. Jeśli rozważał bym jako drugi w garażu, brałbym z miejsca. Na wymianę jako podstawowy, w trasy z pasażerem - z bólem serca, po długich wahaniach odpuściłem.....  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |