| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#471 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Patrząc na znikomą ilość materiału wokół pierścieni i skąpe skrawki płaszcza prowadzącego to aż dziwne że to się nie rozpada , ale i 300000 nie zrobi.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	AT03  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#472 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Lubliniec 
					
				
				
					Posty: 2,470
				 
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 6 dni 2 godz 27 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			5 zaworowa Yamaha. Nie jeden płakał jak to naprawiał  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() To jest tak jak z KTM 350XC-F. Jak to rozebrałem górę podczas rutynowej kontroli to stwierdziłem, że koszty serwisu wg. serwisowki przekroczą wartość całego motocykla, więć podstawowy serwis i na OLX. To się kupuje nowe, robi 100-200mth i sprzedaje.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#473 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			nowe to-to kosztuje 61 tys. pln wiec nie jest to tania zabawka. chłopaki się naoglądały Rafała Sonika na takim i się im zamarzyło. ja się z tej imprezy wypisuje i zwłoki są od dzisiaj do odebrania w chłodni prosektorium  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#474 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2018 
				Miasto: Opolskie 
					
				
				
					Posty: 641
				 
Motocykl: XR 600 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 11 godz 18 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			He he kumpel ma zajebista skacząca i wyrywającą nadgarstki yzf 426 chyba w cenie remontu tej 450
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Na YouTube przygody HONoDY https://youtube.com/channel/UCrDx6paxecbzeSUSJR7iE6Q  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#475 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			to juz zupelnie nie jest moj problem. lepiej z madrym zgubic niz z glupim znalezc. prosze to zabrac i skasowac sobie moj numer. tej rasy - a zyje tu 47 lat - nie wychowasz ani nie zmienisz. dasz mlotek, deske i gwozdz to beda sie dalej napierdalac w palec.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#476 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			taka sobie ciekawostka, ktora kosztowala mnie 4 godziny zycia i sporo brzydkich slow: w oryginalnej wydanej przez Triumpha książce serwisowej do Tigera 1050 jest błąd w rozdziale o składaniu rozrządu. rysunki przedstawiają znaki na zębatkach wałków inaczej niż jest to w rzeczywistosci. symbole i napisy są w rzeczywistości gdzie indziej niż przedstawiają to rysunki. napisy IN i EX na zębatkach są po przeciwnych niż to pokazano stronach. przy prawidłowym ustawieniu gdy strzałkie są poziomo naprzeciwko siebie napisy są tam gdzie zaznaczyłem zielonymi gwiazdkami a nie od strony strzałek. od strony strzałek/wewnetrznej nic nie jest wybite. ups! 
		
		
		
			p.s. 80 tys nalotu, zupelnie skonczony łańcuch rozrządu i napinacz wysuniety na max. reszta ładna: wałki, głowica, mostki - tip top. 
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#477 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			kolejna ciekawostka. zamowilem uszczelke do T1050 i... dostalem OEM Yamahy. sie spienilem a tu sie okazuje, ze jest OK i napinacz jest faktycznie japoński - jak 60% calego tego motura.
		 
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#478 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Szynszylu drogi, przecież wiadomym jest, że tam gdzie Tigera produkują jest ruch lewostronny tak i jak lampy i rozrządy również 
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#479 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   sprzeglo rozrusznika jednym slowem nie jest zespolone z kolem magnesowym a rozrusznik wychodzi na prawo.poprzednik tj. T955i mial zewnetrzny alternator - tu zdecydowano o zastosowaniu klasycznej pradnicy trojfazawej z magnesem stalym. 
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#480 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			koniec. uwielbiam ten motocykl właściwie za wszystko  
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	buziaki  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |