| 
			
			 | 
		#831 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzisiaj trochę purpury i trochę złoto a skromnie. 
		
		
		
		
		
		
			Testy jutro, na razie tylko szybki powrót z warsztatu. Pierwsze wrażenie jakbym owiewkę założył, stówa na liczniku a w kasku cichutko. Tak jak dotychczas nie używałem 1 biegu tak teraz nie mogę się zdecydować czy ruszać z 2 czy z 3. Jestem pozytywnie nastawiony, jeśli nie będzie dobrze to przynajmniej będzie ładnie 🤓  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	"Jeżeli ktoś ci mówi że jesteś koniem to za pierwszym razem możesz się obrazić, za drugim razem dać w gębę, ale za trzecim razem już kup sobie siodło."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#832 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2015 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,939
				 
Motocykl: inne moto 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 2 dni 19 godz 31 min 8 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ktos robil moda mapy w MBracing kolo Wawki. 
		
		
		
		
		
		
		
	Zamierzam poddac tuningowi mape i wsadzis 45 zebow na tyl. Ponoc zabieg robi pozytywna robote  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#833 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ![]() Ważne ze działa 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#834 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2015 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,939
				 
Motocykl: inne moto 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 2 dni 19 godz 31 min 8 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Modul wyjety czas na tuning  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Z jakiej firmy zebatke tyl 45 zebow i lancuch polecacie.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#835 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#836 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Trochę się pozmieniało po założeniu tej zębatki. Jeśli chodzi o przełożenia to jedynka przestała istnieć (no ew. może posłużyć do wtaczania się gdzieś na listonosza w jakichś chamskich warunkach), 2 sporo więcej jadu (moto idzie na koło z drugiego gazu ale jakoś tak przewidywalnie, na ile potrafię to ocenić bo mam opory przed podnoszeniem przodu wyżej niż 30-40 cm od gleby), 3 duża poprawa i można fajnie używać do technicznych singli i szybkich podjazdów, 4 od dołu robi mi teraz to do czego wcześniej musiałem trzymać moto na wysokich obrotach na trójce, 5 i 6 przelotowe na szuterki przy zabawowych prędkościach, też fajnie się zbierają od dołu. 
		
		
		
		
		
		
			Jeśli chodzi o prędkości przelotowe to na 6 biegu osiągam teraz 80 km/h przy 6000 obrotów :-| 90 km/h dopiero przy 7000 obrotów więc jest znacząca różnica względem oryginalnego napędu, no ale z takimi prędkościami to moje moto jeździ głównie na przyczepce. Ja staram się na asfalcie nie przekraczać 70 km/h bo powyżej tej prędkości zaczynają mi wyć opony a staram się je chronić przed ząbkowaniem. Myślę że teraz jechanie 100-110 km/h dłużej niż kilka minut to byłaby mordęga dla sprzętu więc trzeba to rozważyć decydując się na taki upgrade. Generalnie jestem zadowolony, doszło trochę dołu i np. nie mam takiego poczucia że muszę trzymać moto za pysk na wysokich obrotach na trójce żeby móc rozkompresowywać przód z gazu. Łatwiej teraz aktywnie jeździć kontrolując gazem kompresję zawieszenia i dzięki temu płynąć nad wybojami. Przy moim modelu użycia tego sprzętu (powiedzmy że dynamiczne szwenduro) myślę że zmiana w punkt i zostanie ze mną na długie kilometry. 
				__________________ 
		
		
		
		
	"Jeżeli ktoś ci mówi że jesteś koniem to za pierwszym razem możesz się obrazić, za drugim razem dać w gębę, ale za trzecim razem już kup sobie siodło."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#837 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Na ząbkowanie dodaj powietrza i będzie git  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#838 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Co racja to racja ale jednak moto lepiej się klei do twardego podłoża jak się trochę luftu upuści więc osobiście po różnych eksperymentach zostawiłem po 1 bar na obu osiach (w sumie nawet mi się nie chce dodawać jak zabieram bagaż bo wtedy i tak jadę ostrożniej i mniej dynamicznie) a na ząbkowanie stosuję mniej zapieprzania i obracanie opon co 2k km.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"Jeżeli ktoś ci mówi że jesteś koniem to za pierwszym razem możesz się obrazić, za drugim razem dać w gębę, ale za trzecim razem już kup sobie siodło."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#839 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To ile ci takie kostki wytrzymują że po 2k km jeszcze je obracasz?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#840 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tył MC360 mid-soft 3-4k km, przód MC360 mid-hard 6-7k km.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"Jeżeli ktoś ci mówi że jesteś koniem to za pierwszym razem możesz się obrazić, za drugim razem dać w gębę, ale za trzecim razem już kup sobie siodło."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Modyfikacje Husqvarna 701 | 7Greg | Husqvarna 701 | 521 | 05.10.2025 21:49 | 
| Modyfikacje przy DCT | mdxmd | NAT - Warsztat | 30 | 03.04.2019 11:02 |