| 
			
			 | 
		#1921 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Mar 2021 
				Miasto: Siedlce 
					
				
				
					Posty: 8
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 8 godz 39 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No to ja poszedłem na grubo: 
		
		
		
		
		
		
		
	- cały amortyzator tylni hyperpro - przód sprężyna + olej hyperpro Koszt 3500pln Wrażenia zdecydowanie bardziej twardo zwłaszcza przód, motocykl zdecydowanie bardziej stabilny. Ciekawostka w przednim zawieszeniu jest tylko jedna sprężyna.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1922 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A w drugą lagę wejdzie sprężyna? Jeśli tak to ja kupię tą Twoją 
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1923 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Niezle wrażenie robi taki mod kiedy wartość zawiasu to ponad 10% wartości moto  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1924 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2015 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,939
				 
Motocykl: inne moto 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 2 dni 19 godz 31 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Wg. mnie jak ktoś ma nadmiar kapusty to mod fajny - tylko czy do wałęsania się ala turystycznego nie wystarczy jednak sama sprężyna.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1925 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wystarczy
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1926 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2021 
				
					
				
				
					Posty: 285
				 
Motocykl: GG ES700 
				
				
				 
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Tani motocykl to trzeba trochę władować, żeby to miało ręce i nogi. Ja w swojego władowałem już chyba 40% wartości (część to zbędne pierdoły wiadomo) ale nadal nie uważam to za dużo pieniędzy bo mieszczę się w 35 tys, a tyle to już nawet nie kosztowała Yamaha WR250R kiedy 3 lata temu była jeszcze dostępna. Z tego co mi ktoś mówił to na wylocie kosztowała 37-38 tys, a i tak na wstępie trzeba wrzucić handbary, płytę pod silnik etc.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1927 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czy da się coś zmotać z crf300 aby gaz nie był 0/1? Jeźdzę beta RR 390, afra 1000 ósemki bez problemu, ciasne kwadraty itp.  A na crf300 kuźwa po 30 min odpuściłem bo mnie zmęczyła i dupa wyszła z tego.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1928 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czy ty nie masz złych nawyków?  
		
		
		
		
		
		
			![]() Przecie się da. Patrz Matias i jego rajdy o kropelce. Tyle, że ten mały gaz jest, powiedzmy, .... inny. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1929 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			poczytałem wczoraj internety i ten problem z przygasaniem okazjonalnym jest znany i się zdarza. winna szróbka powietrza wolnych obrotów.  
		
		
		
		
		
		
			pożywiom na ile to jest problematyczne w dalszej znajomości - silnik wciąż się układa i ma przebiegowo około 600km. Wzw z tym, że było sporo w terenie jeżdżone to myślę, że jest już dotarte. kwestia powyżej wymieniona, że nie można się dogadać... trzeba próbować. 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1930 | ||
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2021 
				
					
				
				
					Posty: 285
				 
Motocykl: GG ES700 
				
				
				 
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Jedyne co można zrobić to mod ECU. W stanach mają 550performance który eliminuje ten problem i wprowadza sporo ognia do motocykla. Niestety europejska wersja ma całkowicie inne ECU i jedyne co nam zostaje to czekać na kogoś kto to zmodzi lub EJK dla 300L Cytat: 
	
  , przypuszczam, że na wszystko wydałem max 35 tys do golasa T7 nadal brakuje co najmniej 10 tys. Kupujac Yamahe czy KTMa nadal pare tysiecy trzeba wywalić, że zrobić moto pod siebie.
		 | 
||
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| 2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 19:58 | 
| Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 13:36 | 
| Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 14:56 |