| 
			
			 | 
		#751 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie podoba mi się jak się przód MT21 ząbkuje a mam Dunlopa co kumpel kupił do KATA tylko zapomniał że tam bezdętkowe. Ponoć dobra opona więc będzie szansa się przekonać.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#752 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 3,074
				 
Motocykl: Pomarańczowy 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 1 godz 35 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A ja miałem z tyłu w 690 MT-21 - pare razy driftra na asflcie szczególnie mokrym zrobiłem i tył moto leciał bokiem przy mocnym odkreceniu gazu  
		
		
		
		
		
		
		
	Raczej jak było mokro - to uważałem na nią . ( ale 690 to pewnie z wiekszoscia kostek tak robi na mokrym asflacie) W terenie - spoko - jak to dualowa kostka  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#753 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nadmiar mocy - pomocy!
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#754 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2019 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 158
				 
Motocykl: Huska 701E '21 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 5 dni 15 godz 6 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam MT-21 z tyłu w CRF1000. Bardzo dobrze robi w offie, a na czarnym trzeba ostrożnie. Normalka.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#755 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2010 
				Miasto: Nowy Targ 
					
				
				
					Posty: 2,333
				 
Motocykl: Ready to Race & AT 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam w DRce i w zeszłym roku byłem miło zaskoczony na off jak one fajnie pływaja w kopnym piachu, bardzo na plus! Błoto już słabiej ale po mokrym se radzi. Na czarnym suchym jak i mokrym byłem zadowolny jedyne to co Emek wspomniał, prżód się żąbkuje i na asfalcie czy na mussach czy na detkach szumi jak ..uj!
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#756 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2008 
				Miasto: okolice Bielska-Białej 
					
				
				
					Posty: 1,301
				 
Motocykl: CRF1000, BMW G650 X, GG txt280 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 5 dni 16 godz 35 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#757 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2012 
				
					
				
				
					Posty: 968
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tu znajdziecie dużo manuali do zawieszeń :  
		
		
		
		
		
		
		
	http://www.gasgasrider.org/html/manuals__etc.html Oryginał Xchallanga klikamy Marzocchi shiver 45 (oczywiście tylko do tematu wymiany oleju czy uszczelniaczy). Przy wymianie oleju wymień uszczelniacze olejowe (najwytrzymalszy jest NOK) Poziom 90 mm - zawias pracuje normalnie , a powiększanie przestrzeni na powietrze do 110 mm (max) powoduje , że zawias pracuje bardziej miękko.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#758 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2008 
				Miasto: okolice Bielska-Białej 
					
				
				
					Posty: 1,301
				 
Motocykl: CRF1000, BMW G650 X, GG txt280 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 5 dni 16 godz 35 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Hej mam pytanie odnośnie amortyzatora z tyłu, który będzie lepszy z Xmoto czy z Xcountry? I czy jest między nimi różnica. 
		
		
		
		
		
		
		
	Na razie Conti jest Ok ale guma nie jest wieczna  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#759 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 1,045
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 16 godz 5 min 22 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam z XMoto i jest OK choć uważam, że różnica głównie "w głowie". Nie widzę większych plusów ujemnych ani dodatnich minusów. Conti działało bezawaryjnie i poprawnie do końca a teraz leży na półce i odpoczywa - kupiłem okazyjnie praktycznie nowy amor i tylko dlatego podmieniłem ale nie dam sobie ręki uciąć, że nie wrócę do ori. Oczywiście to jest moje subiektywne odczucie przy turystyczno/rekreacyjnym użytkowaniu X-xa. 
		
		
		
		
		
		
		
	Ps. Zdecydowanie więcej daje solidne przeglądnięcie/ustawienie przodu lub zainwestowanie w opisywaną przez Czarka operację otwarcia do pełnej wersji.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#760 | 
| 
			
			 Kiedyś R.T70 
			![]() Zarejestrowany: May 2014 
				Miasto: Częstochowa 
					
				
				
					Posty: 1,421
				 
Motocykl: Była RD04 
Przebieg: 120000+ 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Załóż dedykowany do XCh, np. Hyperpro.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Serdecznie pozdrawiam. Romek T.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Projekt Challenge | myku | Inne - dyskusja ogólna | 273 | 11.06.2020 17:16 |