| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#91 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Jakbym miał co testować to bym testował  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	www.motopodroze.pl  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#92 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A może jeszcze zapodać oprócz woltomierza, cisnienie w kołach, cisnienie atmosferyczne z wilgotnością ( to ma wpływ na moc silnika) , może jeszcze stałą analizę spalin połaczoną z jakimś komputerkiem do regulacji składu mieszanki? 
		
		
		
		
		
		
			Żeby tylko goldwing z tego nie wyszedł. No dobra, trochę żartuję ..... 
				__________________ 
		
		
		
		
	AT03  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#94 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Cuś się ruszyło w temacie fullwypaśnych woltomierzy?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#95 | |
| 
			
			 orange crush 
			![]() Zarejestrowany: Sep 2008 
				
					
				
				
					Posty: 332
				 
Motocykl: XL600V 
Przebieg: ogromny 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 28 min 32 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 SPANNUNG INDIKATOR VOLT ANZEIGE VOLTOMETER VOLTAGE  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#96 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: WROCŁAW 
					
				
				
					Posty: 655
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Hej, 
		
		
		
		
		
		
		
		
			![]() W obawie przed takimi przygodami jak: spalenie elementów instalacji, zniszczenie akumulatora, walka z wyjęciem spuchniętego trupa, smrodu zgniłych jaj i innych skutków przeładowania napięciem około 20 V uderzającym w instalację po uszkodzeniu regulatora, postanowiłem: Poświęcić 2 noce z urlopu na wykonanie voltomierza stale wskazującego napięcie w instalcji. Zależało mi na tym aby ustrojstwo upchnąć w dobrym miejscu oraz skomponować z afri tak aby wyglądało jak by wyszło spod ołówka małego człowieczka, któremu płaci Pan HONDA. ![]() Moją uwagę przykuła niezagospodarowana prawa strona tripa. Pomyślałem, że można tam wkomponować kilka diód LED wskazujących zakres ładowania. Nie jestem elektronikiem, jedyne co mam, to cierpliwość i troszeczkę zdolności manualnych dawno odkrytych na ZPT. Obecnie jedyne moje narzędzia pracy to głowa i komp..Mówię to, aby zwrócić uwagę, że KAŻDY może wykonać to samodzielnie posiadając dwie pięciopalcowe przednie łapy, czas i 18 zł. (kupiłem w pierwszym lepszym sklepie elektronicznym) Do rzeczy: Pan Google pokazał to: http://www.nordelektronikplus.pl/oferta_det.asp?show=0&g=29&pg=29&sg=1&id=440&los=0 ,8292787 Działa to tak: Pierwsza czerwona dioda: poniżej 12V – error Druga zielona dioda – 12V – ok. Trzecia zielona dioda – 13 V – ok. Czwarta zielona dioda – 14V – ok. Piąta czerwona dioda – powyżej 15V – error Rozebrałem tripa w poszukiwaniu miejsca – nie było łatwo, ale udało się upchnąć wszystko a nawet zrobić dodatkowe podświetlenie z białymi diodami. Póżniej okazało się, że to konieczne bo żarówka w dawnym miejscu podświetlała od tyłu diody a poza tym była potrzeba zmiany kształtu pleksi rozprowadzającej światło, co już zupełnie zaciemniło wyświetlacz tripa. Zdięcia robiłem w nocy ale już widzę, że poprawię przy natur. Oświetleniu Wygląda to tak jak na fotkach w następnej odpowiedzi (podzieliłem bo doklejając tutaj, fotki pokazywały się jako linki) Czekam na opinie ![]() R Ostatnio edytowane przez RAFWRO : 22.08.2009 o 03:36  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#97 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: WROCŁAW 
					
				
				
					Posty: 655
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			fota nr 1 - voltomierz wyłączony 
		
		
		
			fota nr 2 - voltomierz włączony (włączony zapłon i wyłączone "duże" odbiorniki, pokazuje napięcie aku pow. 12V) fota nr 3 - voltomierz włączony ( włączony zapłon i włączone światła długie - symulacja braku ładowania) DSCN0003.JPG DSCN0006.JPG DSCN0007.JPG Ostatnio edytowane przez RAFWRO : 22.08.2009 o 03:37  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#100 | 
| 
			
			 lamer miesiąca 
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Wa-wa 
					
				
				
					Posty: 683
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 6 dni 21 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Bomba! Jak nie będzie nadużyciem prośba o manual krok po kroku to myślę, że wielu skorzysta.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| LEDWOLT (woltomierz motocyklowy)-zamówienie zbiorcze | deptul | Wszystko dla Afryki | 7 | 11.05.2010 10:22 |