| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2019 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 615
				 
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Przechodząc ostatnio obok salonu z używanymi autami zobaczyłem stojącego na witrynie wystawowej Surrona. Z ciekawości zacząłem szukać w internecie i wpadłem na ich stronę. https://surron.pl/oferta/ 
		
		
		
		
		
		
		
	Zapowiadają na 2021 elektryczne enduro, bo to co do tej pory jest w ofercie to coś pomiędzy rowerem a motocyklem. Nowy ma być już zdecydowanie w kierunku motocykla. Ciekawa alternatywa dla kosztującego 50 tysięcy KTM na niedalekie wypady. Mnie tu kuszą dwie rzeczy: cisza i moment obrotowy. Trochę obawiam się serwisu i nie mam pewności co do jakości komponentów użytych (np. zawieszenia). Ciekawym Waszych opinii.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 637
				 
Motocykl: CRF1000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 21 godz 10 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Chyba cyferki w danych technicznych się komuś pomyliły 
		
		
		
		
		
		
		
	 ?Moment obrotowy, "najsłabsze" - 240Nm, mocniejsze, zaledwie - 520Nm ![]() W aucie 520 Nm zawija asfalt... Jak czymś takim kontrolować przyczepność w terenie? Co z łańcuchem, zębatkami?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
| 
			
			 Zakonserwowany 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To nie jest alternatywa dla elektrycznego frirajda, kat wymiata a to jest chińskie gówno. Dla mnie niczym nie podobne nawet do motocykla, wynajmij i spróbuj. Jeździłem obydwoma i nie są w mojej ocenie ani motocyklem, ani rowerem i osobiście nie znalazłem dla tego urządzenia zastosowania, choć całkiem poważnie rozważałem zakup falcona. Flacon zdecydowanie lepiej jeździ w górach, ale obydwa nie mają kawałka zawieszenia do takiej jazdy. Ostatnio co raz wiecej grup spotykam w BN na tym.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2010 
				Miasto: Zgierz 
					
				
				
					Posty: 1,373
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
Przebieg: duży :) 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ![]() Wysłane z mojego Hammer_Energy_18x9 przy użyciu Tapatalka 
				__________________ 
		
		
		
		
	GS über alles!!!    
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tank, ale taki Kat 790 ma 85 Nm... jakby to coś miało 6x więcej, to by nie dało się jeździć.  
		
		
		
		
		
		
		
	Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2010 
				Miasto: Zgierz 
					
				
				
					Posty: 1,373
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
Przebieg: duży :) 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie wiem, nie mierzylem na hamowni, ale startuje jak dzikie i to od zera obrotów. Tym bardziej, zadziwia, ze wazy to 2 razy mniej ode mnie i wygląda jak rower. 
		
		
		
		
		
		
			  Kumpel pracuje u importera, opowiadał ze robil pokazy na torze motocrossowym i zawodnikom wyjeżdżało too spod Dulska, bo przyzwyczajeni byli do "spokojnej" charakterystyki dwupaków.![]() Wysłane z mojego Hammer_Energy_18x9 przy użyciu Tapatalka 
				__________________ 
		
		
		
		
	GS über alles!!!    
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			hehehehe - ja ostatnimi czasy służę trójgłowemu bożkowi o nazwie TRIal i powiem, że w zasadzie wszystko powyżej 20KM to jest uślizg - chodzi o to jak zrobić aby nie było uślizgu. 
		
		
		
		
		
		
			te kiloniutony Surrona i podobnych nie mam pojęcia jak mają sie przenieść na podłoże na tej chooyowej quasirowerowej oponce bo tu sabaka zaryta aby napędzać a się nie ślizgać. No i do tego jak Adagio pisze - to jest na patykach postawione a nie na zawieszeniu. Gdybym JA miał wypatolić te 30+k na taki pojazd to wolałbym poszukać elektrycznego Kata używki lub są już fajne elektryczne trialówki - o cenach z litości nic nie powiem... widziałęm parokrotnie w sudetach ludzi na tych wynalazkach i IMO to są pojazdy dla bogatych mieszczuchów co to chcą się pobrudzić w weekend bo wjechali i zjechali. nic innego. m 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
| 
			
			 Zrośnięty. 
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 713
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 dni 5 godz 58 min 9 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			matjas, jakie są elektryczne trialówki? Widziałem, że Yamaha miała robić.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"To jest Afryka. Muszą być straty." XRV 750 '96 | AJP PR5 Extreme '16 | Suzuki DR 650 SE '00  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Yama robi tylko chyba dla teamu. Nie widziałem jej dostępnej. 
		
		
		
		
		
		
		
	Tutaj masz przykładowe. https://www.electric-motion.fr/en/  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			E-motion Epure, 
		
		
		
		
		
		
			https://www.youtube.com/watch?v=-ur3P1fk9Do Yamaha TY-e https://www.youtube.com/watch?v=FieBc9cvZ3k 70 kg spełniając wymagania klasy. jest jeszcze Austriacki Gabatech, gdzie można bodaj kupić KIT do przeróbki TXT na elektryka. ALE KU>>>WA 7800E za kit ![]() ![]() https://www.gabatech.at/en/electro-kit gdybym było mnie stać na pewno któreś z produkcyjnych sprzętów /Yama/ już stałoby w garażu. M 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |