| 
			
			 | 
		#171 | 
| 
			
			 Konto zamknięte na stałe 
			![]() Zarejestrowany: May 2012 
				
					
				
				
					Posty: 1,589
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 7 godz 52 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Sekwencja wygląda prościej. Wpisując/wskazując poszukiwany cel dostajemy poniższy pasek (pisałem o tym). Rozchodzące się strzałki to standardowy algorytm z wariantami. Pomarańczowa ikona to ten nowy. Także od razu wybierasz którą wersję chcesz zobaczyć. Ewentualnie wracasz i sprawdzasz drugą opcję. Chyba nagram jakieś filmy żeby było to widać w czasie rzeczywistym.  
		
		
		
			1FAD3D14-BFAA-4C0F-A6E2-6DD112BAE8FF.jpeg Tekst o Garminie wrzuciłem na swojego (pustego z resztą) bloga. Tam też będzie mi najwygodniej go aktualizowac, uzupełniać i rozszerzać. http://dworniak.pl/blog/garmin-zumo-xt-w-praktyce/ Na forum będę wrzucał co ważniejsze info żeby z wątku nie robić ciężkostrawnego dania. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Konto zamknięte na stałe.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#172 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			OK, dzięki. Ale tu tkwi drobny myk, którego nie rozumiem - czyli ALBO wybieramy standardowy tryb obliczania trasy (z jego 2 wariantami do wyboru) ALBO Adventurous Routing? Nie ma możliwości obliczenia NAJPIERW standardowego wariantu, a POTEM zrobienia z tego wybranego wariantu drogi typu adventurous (jednego z 4 stopni)? 
		
		
		
		
		
		
		
	To w sumie drobiazg, ale na podstawie tego co pokazałeś na screenach tryb standardowy proponuje do wyboru ciekawsze ogólne przebiegi trasy, a tryb Adventurous modyfikuje raczej krótsze odcinki. A pytam tak szczegółowo bo porównuję wariantowe wyznaczanie tras w tymże zumo do Navitela, Sygica i oczywiście podstawowego garmina ktore mam do kupy w mojej Monterze. Zumo xt wychodzi tu naprawdę nieźle. Tylko te garminowskie mapy.... ![]() A w blogu nie masz możliwości komentowania - trudno o coś tam zapytać.... Zdrówko, Miszel  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#173 | |
| 
			
			 Konto zamknięte na stałe 
			![]() Zarejestrowany: May 2012 
				
					
				
				
					Posty: 1,589
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 7 godz 52 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Komentarzy na blogu nie będzie, nie mam czasu na ogarnianie jeszcze jednego miejsca w sieci. Ale tu można pogadać do woli  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Konto zamknięte na stałe.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#174 | 
| 
			
			 Konto zamknięte na stałe 
			![]() Zarejestrowany: May 2012 
				
					
				
				
					Posty: 1,589
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 7 godz 52 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Trafiłem na potencjalnie atrakcyjne rozwiązanie problemu dodatkowego zabezpieczenia przed upadkiem - drukując poniższą obudowę można zrobić w niej otwory i przeciągnąć taśmę czy sznurek tworząc np. pętlę do umocowania. 
		
		
		
			https://www.thingiverse.com/thing:4446393 
				__________________ 
		
		
		
		
	Konto zamknięte na stałe.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#175 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Jan 2013 
				
					
				
				
					Posty: 17
				 
Motocykl: XT1200Z 
				
				
				 
Online: 3 dni 11 godz 55 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Szkoda, że przez WIFI nie aktualizują się "drobne" pliki typu fotoradary, języki, pliki pomocy itp. czyli wszystko to co zostaje aktualizowane dopiero po podłączeniu Zumo XT pod PC/ Mac przy użyciu aplikacji Garmin Express. 
		
		
		
		
		
		
		
	WIFI aktualizuje tylko mapy i oprogramowanie bazowe, dlatego co jakiś czas warto chyba podłączyć go do PC. Fajną opcją jest "Podróż powrotna". Działą to podobnie jak calimoto.eu, wyznacza trasę losowo na podstawie miejsca startu i czasu jaki mamy na jazdę! Testowaliście już ? Ta funkcja ma nazwę wprowadzającą w błąd ![]() Brakuje mi integracji z Google Maps ;/  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#176 | |
| 
			
			 Konto zamknięte na stałe 
			![]() Zarejestrowany: May 2012 
				
					
				
				
					Posty: 1,589
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 7 godz 52 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
   http://dworniak.pl/blog/garmin-zumo-xt-w-praktyce/ Na jakiej zasadzie integracji z mapami Google? Bo to bardzo szerokie pojęcie. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Konto zamknięte na stałe.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#177 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2019 
				Miasto: Beskidy 
					
				
				
					Posty: 228
				 
Motocykl: CRF1000 
				
				
				 
Online: 5 dni 15 godz 9 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zrobiłem z XT jakieś 7 tysiaków po polskich i słowackich drogach i niestety dalej w Garminie kuluje sposób wyznaczania tras.   Na zdjęciu przykładowa droga w opcji prowadzenia po najszybszej trasie z wyłączonymi drogami nieutwardzonymi  
		
		
		
			    Pomijając kwestię legalności przejazdu   , jak jeżdżę sam to nawet się ciesze na takie drogi ale jak toczy się za mną żonka na 260kg Shadowce to mam pewne wątpliwości co do profesjonalizmu programistów Garmina  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Lepiej żałować, że coś się zrobiło, niż żałować, że tego się nie zrobiło.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#178 | 
| 
			
			 Konto zamknięte na stałe 
			![]() Zarejestrowany: May 2012 
				
					
				
				
					Posty: 1,589
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 7 godz 52 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To nie problem programistów, a holenderskich (o ile się nie mylę) autorów map Here i ich danych o klasyfikacji dróg. Nie wiem czy znajdziesz mapy idealne. To raczej tak jak z ludźmi: nie ma osobników zdrowych, są tylko źle zdiagnozowani  
		
		
		
		
		
		
			![]() Recepty idealnej też nie będzie. Można weryfikować trasę na kilku mapach o różnych źródłach danych ale to też nic nie gwarantuje. Byłoby stopniowo lepiej gdyby każdy kto spotka nieścisłości zgłaszał je z opisem do producenta mapy. Ale to robi mały promil użytkowników więc jest jak jest. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Konto zamknięte na stałe.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#179 | |
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Jan 2013 
				
					
				
				
					Posty: 17
				 
Motocykl: XT1200Z 
				
				
				 
Online: 3 dni 11 godz 55 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Masz na to sposób? Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#180 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2019 
				Miasto: Beskidy 
					
				
				
					Posty: 228
				 
Motocykl: CRF1000 
				
				
				 
Online: 5 dni 15 godz 9 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kilka sezonów jeździłem z jakimś chińskim gpsem i wgraną AutoMapą i tam ani razu nie miałem takich sytuacji  
		
		
		
		
		
		
			         Na Garminie 595 to był standard    , na XT jest ciut lepiej ale do ideału daleko  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Lepiej żałować, że coś się zrobiło, niż żałować, że tego się nie zrobiło.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Tags | 
| garmin , zumo | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Garmin GPS MAP 66i | GregoryS | Inne | 12 | 18.08.2019 00:23 | 
| Garmin 60 csx | NUROFEN | Zastosowanie praktyczne | 25 | 07.05.2013 17:00 |