| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 1,045
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 16 godz 5 min 22 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Widać staniało: https://ktmsklep.pl/oryginalne-czesc...6/pompa-paliwa Mam nadzieję, że pozycja nr 3 to cały niezbędny do tej precyzyjnej roboty komplet /zastanawiam się czy te o-ringi w cenie jak z platyny opisane na fiszce jako pozycja nr 2 są też konieczne  
		
		
		
		
		
		
		
		
			 /. Szkodnik lata głównie poza czarnym a że od kilku miesięcy ma Szkodnika Juniora to go żona do czarnej dupy w najbliższym czasie nie puści - jak pompa zupełnie padnie to najwyżej poćwiczy motorykę pchaną.
		Ostatnio edytowane przez Pawel_z_Jasla : 17.04.2020 o 14:08  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W zestawie nr 3 powinno być wszystko,oprócz oringu nr 2,ciężko go dobrać w sklepie z oringami,bo średnica i grubość mają dokładność w setnych milimetra(podobnie jak oring pokrywy filtra oleju). 
		
		
		
		
		
		
		
	W całej robocie najtrudniej włożyć pompę do zbiornika razem z tym oringiem,wskazana delikatność i dużo WD-40.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wd40 wyrzuć. Za dyche w castodramacie kup smar silikonowy i się zmieści.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 1,045
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 16 godz 5 min 22 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ale czy te oringi z pozycji nr 2 trzeba koniecznie wymieniać przy wymianie filtrów  
		
		
		
		
		
		
		
	  Na co jeszcze przy tej "precyzyjnej" robocie zwrócić uwagę  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			O jakie precyzyjne czesci wam pijacy chodzi? 
		
		
		
		
		
		
			Szybkozłącza paliwowe wiem gdzie leżą jeśli o to idzie 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zaraz pijacy 
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Po prostu wymiana części.Oring dobrze by mieć w zapasie,na wypadek,gdyby wcześniej wyjęty był odgnieciony albo się przyciął przy montażu.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Najcenściej pęka całe złącze i jest el dramat. To nie o oringi.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 1,045
				 
Motocykl: RD03 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 16 godz 5 min 22 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Filtry wymienione, bak przepłukany, syf był okrutny - wszystko wróciło do normy więc jest lalka 
		
		
		
		
		
		
		
	  /podziękował wszystkim zabierającym głos w temacie /Ps. Podsumowując, jeśli duży Kat ma opisane w temacie objawy nie trzeba doktoratu, wystarczy 306 pln + ewentualny koszt robocizny lub nieco cierpliwości. Mam nadzieję, że pompa nie dostała fest po dupie i jeszcze pożyje. POZDRAWIAM  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Lubliniec 
					
				
				
					Posty: 2,470
				 
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 6 dni 1 godz 59 min 33 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Do LC8 możesz kupić skarpety na wlewy paliwa aby nie wpadał ci syf do baku.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2010 
				Miasto: Zgierz 
					
				
				
					Posty: 1,373
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
Przebieg: duży :) 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Podepnę się lekkimofftopem, gdyz mam pytanie paliwowe. Czy to normalny objaw, ze  w momencie włączeniu kontrolki rezerwy silnik na moment się dławi i zaraz praca wraca do normy? Moja koza tak reaguje. 
		
		
		
		
		
		
			Wysłane z mojego Hammer_Energy_18x9 przy użyciu Tapatalka 
				__________________ 
		
		
		
		
	GS über alles!!!    
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |