| 
			
			 | 
		#131 | 
| 
			
			 Ajde Jano 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Rataje Słupskie 
					
				
				
					Posty: 6,909
				 
Motocykl: Raczej nie będę miał AT 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 9 miesiące 3 tygodni 3 dni 7 godz 27 min 32 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Widziałem to już, ale na początek zostałbym przy wersji amerykańskiej  
		
		
		
		
		
		
			https://youtu.be/2hG67BCZpSM Czyli minimum usprawnień, a nuż się przeszczep nie przyjmie Jeszcze ten oglądnę, zwracając szczególnie uwagę na Bad and ugly https://youtu.be/GwoRvoYwzHI Jednym słowem na początek bez dodatków wartych pół nowego motocykla. 😉 Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk 
				__________________ 
		
		
		
		
	BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#132 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Bez drogich dodatków, ale gmole tak (ja miałem givi) zobacz Heed. Dla mnie minimum to gmole + kufer centralny (w mieście się sprawdza). Centralka w cebuli nie była mi potrzebna, chociaż smarowanie w upalny dzień było trudne :-) 
		
		
		
		
		
		
		
	Resztę sobie dobierzesz w miarę potrzeb. https://youtu.be/V3hjWUGw1Uo Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#133 | 
| 
			
			 Ajde Jano 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Rataje Słupskie 
					
				
				
					Posty: 6,909
				 
Motocykl: Raczej nie będę miał AT 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 9 miesiące 3 tygodni 3 dni 7 godz 27 min 32 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja obecnie zastanawiam się nad porządną osłoną silnika, na przykład taką, bo innej jeszcze nie znalazłem 
		
		
		
		
		
		
			![]() Grzane manetki i gniazdo 12 volt. Centralkę chyba odrzucę bo mam już w GS. Mam też ofertę na motocykl w kolorze czerwonym, podobno taniej już nie będzie. Chyba wziąłbym szerokie podnóżki bo na takich blaszkach to głupie uczucie mam, oraz osłony dłoni, bo pesel Byłem w salonie Krakowskim, niby motocykl mają, tak wychodzi z informacji na stronie, ale fizycznie jest on w magazynie hondy. Doprecyzowałem oczekiwania, osłona silnika i dolne gmole , sw motech. Grzane manetki i gniazdo 12 v honda, osłony dłoni BB albo sw motech. Cena 27000 trochę przesadzona, ale gdzie jej do ceny NAT, czy GS, a fajnie byłoby aby motocykl wykorzystać a nie tylko posiadać. Jak się przymierzę to chyba wpłacę zaliczkę, jeszcze jedno podnóżki muszą być większe. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. Ostatnio edytowane przez consigliero : 18.01.2020 o 16:54  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#134 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Bogatynia 
					
				
				
					Posty: 125
				 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 20 godz 21 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Miałem na ten motorek wielką ochotę, piszę tu mając na myśli wersję 2019. Przejechałem się i trudno mu coś zarzucić poza zbyt wąskimi podnóżkami i zbyt zgiętymi kolanami (182cm) co przy dłuższych trasach byłoby męczące. Prowadzi się lekko i pewnie, zawieszenie wybiera pięknie, (najbardziej zaskoczyło mnie na plus choć na papierze wygląda słabo) świetnie wyważony, moc solo bez bagażu wystarczająca, bardzo dobrze hamuje. Ogólnie za te pieniądze 8+ w skali do dziesięciu, tylko coś nie pykło. No nie było chemii, i co zrobisz jak nic nie zrobisz. Dlatego polecam się przejechać.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#135 | 
| 
			
			 Ajde Jano 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Rataje Słupskie 
					
				
				
					Posty: 6,909
				 
Motocykl: Raczej nie będę miał AT 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 9 miesiące 3 tygodni 3 dni 7 godz 27 min 32 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zasadniczo pewnie masz rację, bo najlepszy motocykl to ten który obecnie mamy. Od dłuższego czasu poszukuję czegoś mniejszego jako jednoosobowy wycieczkowóz. Myślałem o NAT ale jej mniejszość jest iluzoryczna, brałem pod uwagę supercub i CRF 250 L a także x ADV, zawsze coś nie tak za małe lub za ciężkie. Ten wydaje się być czymś co ma szanse dobrze się sprawdzić, jeździłem przez chwilę nawet dłuższą f650 GS twin i gdyby miał 19 z przodu to reszta byłaby satysfakcjonująca. Chodzi też o to aby w przypadku wyjazdu grupowego niezbyt odstawać od reszty grupy, a ta 650 dotrzymywała bez problemu kroku dużemu GSowi. Są lepsze, mocniejsze , sprawniejsze tylko ja tego nie potrzebuję, wystarczy taki którego będę sam w stanie przeciągnąć przez błoto, nie martwiąc się że mi braknie nogi do podparcia.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#136 | 
| 
			
			 Moderator 
			![]() Zarejestrowany: Dec 2008 
				Miasto: Niemcownia 
					
				
				
					Posty: 3,384
				 
Motocykl: CRF 1000D/DCT 
Przebieg: 48k+ 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wydaje mi się, choć oczywiście mogę się mylić, że po GieeSie będzie Tobie brakować w CB mocy.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#137 | 
| 
			
			 Stary (P)iernik 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Świeradów Zdrój 
					
				
				
					Posty: 3,760
				 
Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dr 650 se - będzie w sam raz 
		
		
		
		
		
		
			"brałem pod uwagę supercub i CRF 250 L a także x ADV, zawsze coś nie tak za małe lub za ciężkie " Artek ma jeszcze TT 600 ? 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez Franz : 19.01.2020 o 21:46  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#138 | 
| 
			
			 Ajde Jano 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Rataje Słupskie 
					
				
				
					Posty: 6,909
				 
Motocykl: Raczej nie będę miał AT 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 9 miesiące 3 tygodni 3 dni 7 godz 27 min 32 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			gsa się nie pozbywam, a tylko chcę się przekonać czy ten się sprawdzi jako jednoosobowy wycieczkowóz. Moim zdaniem powinien sprawdzić się świetnie, jak to ktoś napisał, moto dla emeryta.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#139 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2009 
				Miasto: Międzyzdroje 
					
				
				
					Posty: 599
				 
Motocykl: CRF1000L 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
 To on nie ma 19" z przodu? Ten CB wydaje mi się porównywalna z 650 twin/700 GS. Ma mniejszą moc, ale lepsza ochrona przed wiatrem  i kosztuje jednak dużo mniej.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Louis, motocyklista niedoskonały.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#140 | 
| 
			
			 Stary (P)iernik 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Świeradów Zdrój 
					
				
				
					Posty: 3,760
				 
Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			"gsa się nie pozbywam, a tylko chcę się przekonać czy ten się sprawdzi jako jednoosobowy wycieczkowóz.  
		
		
		
		
		
		
			wystarczy taki którego będę sam w stanie przeciągnąć przez błoto, nie martwiąc się że mi braknie nogi do podparcia. Z ciekawości zapytam po co oslona silnika w motocyklu który nie wjedzie dalej niż polna droga Tak samo się sprawdzi jak gs ktorym jeździsz To asfaltowiec z małą możliwością terenową . Po afalcie goldas wygodniejszy Jak chcesz cos zmienic to motocykl do 200 kg z paliwem i wtedy jest zmiana na coś co możesz próbować w bloto wjechać i próbować to wyciągnąć 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez Franz : 22.01.2020 o 11:44  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |