| 
			
			 | 
		#111 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2009 
				Miasto: Międzyzdroje 
					
				
				
					Posty: 599
				 
Motocykl: CRF1000L 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja mam standardowe przełożenia, więc z przodu na pewno 15, a z tyłu zakładam że 41. 
		
		
		
		
		
		
			A tu fotka z neta. Rajd w Portugalii, 1000km offem. W zasadzie standardowa cebula. Dołozono tylko osłonę silnika, osłony dłoni, opony.  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Louis, motocyklista niedoskonały.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#112 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2018 
				Miasto: Olsztyn (Wa-Ma) 
					
				
				
					Posty: 322
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
Przebieg: mój 3,5 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 5 dni 10 godz 49 min 38 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Czy te nowe kapcie to Shinko ? Na początku skojarzyłem z TKC80, ale kostki inne... 
		
		
		
		
		
		
			Jakby coś, to jaki model i wymiary - no i jak się to ma do ABS-u (jeśli inne wymiary). No i jak się sprawują na mokrym asfalcie ? Rozmyślam nad CB500X, tylko kasy stanowczo zbyt mało na model '19. Gdybyś miał jakieś uwagi na temat modeli wcześniejszych, to chętnie poczytam, na PW bardziej, coby wątku nie zaśmiecać. BTW - kilka lat temu, na starej CB500 (S-ka z roku 1998) parę Trampków objechałem (na twardo-gliniastym - ale suchym!, w miarę równym, ale pofałdowanym podjeździe, a potem zjazd...). Na szosowych oponkach... ![]() P.S. Obawiam się, że zalinkowane obniżenie tyłu (do starszych modeli) nie będzie pasować do modelu 2019 - starsze miały "anty-kiwaczkę", nowy ma już "zwykłą" - w starszych była jedna, solidna "kość" i dwie trójkątne blachy, w nowej są dwie "kości" i solidny element "kiwaczki"... P.S. 2 Jestem po 50-tce, na moto mam ponad 120 kkm przejechane... 
				__________________ 
		
		
		
		
	Psy szczekają, a motocykl jedzie dalej...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#113 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2009 
				Miasto: Międzyzdroje 
					
				
				
					Posty: 599
				 
Motocykl: CRF1000L 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Cześć. Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję ale widocznie przegapiłem powiadomienia. 
		
		
		
		
		
		
			Opony to Shinko 804 110/19 i 805 150/17. https://www.shinkotireusa.com/produc...-series/211930 Zero konfliktu z ABS. Model 2019 jednak trochę się różni od od poprzedników i na ten bym Cię namawiał. I nie tylko chodzi o przednie koło, ale prze de wszystkim silnik. Zmian jest zresztą kilkanaście Rozważ raty. Przy droższym motocyklu bym tego nie sugerował ale cena jest rozsądna, jeśli dysponujesz jakimś wkłądem własnym, a dysponujesz skoro rozważasz zakup uzywki, to raty wyjdą stosunkowo małe. W zamian masz nowy motocykl, nowe opony, napęd itd. Od razu oszczędzasz na pakiecie startowym. Jeździłeś starą cebulą to się na nim znakomicie odnajdziesz. Trampki są pewnie lepsze w trudniejszym (jak na Trampka) terenie, ale wnioskuję że nie zapuszczas się głęboko, a częsciej korzystasz z asfaltu, więc CB5X powinien się sprawdzić. Nie wiem o co Ci chodzi z tym obniżaniem ale przy moich nikczemnych 170 cm ogarniam komfortowo. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Louis, motocyklista niedoskonały.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#114 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Moto wygląda super  
		
		
		
		
		
		
		
	Nie obraź się, ale niestety ty niekoniecznie w tych "cywilnych" ciuchach.  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#115 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2018 
				Miasto: Olsztyn (Wa-Ma) 
					
				
				
					Posty: 322
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
Przebieg: mój 3,5 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 5 dni 10 godz 49 min 38 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Louis, wielkie dzięki za odpowiedź, na razie z zakupem muszę się powstrzymać - sytuacja w finansach trochę mi się pozmieniała, ale Twoja sugestia co do modelu '19 dała mi sporo do myślenia, w sumie potwierdziła wszelkie poprzednie moje przemyślenia... Trzeba zaczekać...  
		
		
		
		
		
		
			![]() Tutaj chodziło mi o wpis w tym poście: http://africatwin.com.pl/showpost.ph...0&postcount=36 W starszych i nowszych jest inna konstrukcja "kiwaczki" i ten podlinkowany zestaw w nowej nie będzie pasował. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Psy szczekają, a motocykl jedzie dalej...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#116 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2009 
				Miasto: Międzyzdroje 
					
				
				
					Posty: 599
				 
Motocykl: CRF1000L 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ok, rozumiem. Dzisiaj rozpocząłem sezon  
		
		
		
		
		
		
			![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Louis, motocyklista niedoskonały.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#117 | 
| 
			
			 Ajde Jano 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Rataje Słupskie 
					
				
				
					Posty: 6,909
				 
Motocykl: Raczej nie będę miał AT 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 9 miesiące 3 tygodni 3 dni 7 godz 26 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ręce ci nie marzną ? Jak w porównaniu do yamahy?  
		
		
		
		
		
		
			Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk 
				__________________ 
		
		
		
		
	BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#118 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2009 
				Miasto: Międzyzdroje 
					
				
				
					Posty: 599
				 
Motocykl: CRF1000L 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
W terenie ręce nie marzną, a zimą dłuższych tras po asfalcie też nie robię. Trudno cebulę porównywać do T7. Yamaha prawie we wszystkim wygrywa. No może z wyjątkiem ceny, spalania i kanapy  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Louis, motocyklista niedoskonały.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#119 | 
| 
			
			 Ajde Jano 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Rataje Słupskie 
					
				
				
					Posty: 6,909
				 
Motocykl: Raczej nie będę miał AT 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 9 miesiące 3 tygodni 3 dni 7 godz 26 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Znaczy się, mnie chodzi bardziej o to czy płacąc mniej mamy porównywalny faktor uciechy, skoro jedziecie razem to może szkoda wydawać więcej na jednoosobowy motocykl. Pytam bo miotam się nad chęcią dokupienia drugiego motocykla, rozważając od 250, a nawet taki skuter 110 supercub, poprzez x-ADV, bo można mieć z automatem a skończywszy na NAT lub nowy GS, tylko tego typu motocykl już mam. Zresztą zobaczę jak mi się ułoży początek tego sezonu, czy będę miał okazję gdzieś się wybrać. 
		
		
		
		
		
		
			Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk 
				__________________ 
		
		
		
		
	BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#120 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2009 
				Miasto: Międzyzdroje 
					
				
				
					Posty: 599
				 
Motocykl: CRF1000L 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Ja jestem karłowaty i sędziwy i nawet gdybym miał wybór w tej samej cenie to raczej ponownie wybrałbym cebulą zamiast T7 czy NAT. Natomiast gdybym był wyższy i silniejszy wybrałbym zapewne jakiś większy motocykl. Jeśli nie potrzebujesz dużego motocykla bo nie wozisz pasażera, a rozważasz nawet 250, skuter czy przesadnie drogi X-ADV to Cb500x będzie lepszym wyborem. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Louis, motocyklista niedoskonały.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |