|  17.08.2019, 08:13 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 36 min 4 s |  Zmiany od rocznika 2017 
			
			znalazłem na fiszkach coś takiego : to ustrojstwo jest podłączone o airboxu, ma przewód spustowy, wyjście idzie do dopalania spalin. Wygląda mi to na jakiś dodatkowy separator oleju a raczej oparów oleju, które dostają się do układu dopalania spalin. Po co to zamontowano bo kosztuje jedyne 160$ co ciekawe w cenniku krajowym produkt nie jest dostępny... ekologia? czy były jakieś problemy z dopalaniem spalin we wcześniejszych rocznikach. Podobne urządzenia spotkałem w odpowietrzeniu zbiornika paliwa jako pochłaniacz oparów ale w dopalaniu spalin....? | 
|   |   | 
|  17.08.2019, 21:09 | #2 | 
|  |   
			
			A to nie jest na rynek hamerykanski?
		 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  17.08.2019, 22:32 | #3 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2015 Miasto: Maków Podhalański 
					Posty: 1,785
				 Motocykl: XRV750->XR400 Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s |   
			
			Ten *canister* był też opcjonalnie w DR z 93 chyba na rynek amerykański. Był też dopalacz spalin. Oni chyba mają jakieś dziwne normy, bo tu jakieś cuda, a redneck ma pickupa w dizlu co przy odpalaniu zadymia całe pole na czarno   Sent from my SM-J600FN using Tapatalk | 
|   |   |