|  19.05.2019, 14:13 | #51 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			Oficjalnie nazywa się to Clutch Initialize Learning (PCM). Szczegóły z Workshop Manuala poniżej. Nie wiem jak to się ma do modeli od roku 2018 z TBW i nie biorę również odpowiedzialności za jej stosowanie w Waszych moto   P.S. Krok 3 na poniższych screenach nie trzeba wykonywać 2 razy. To kwestia zrzutu ekranu z manuala.    | 
|   | 
|  19.05.2019, 14:18 | #52 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   
			
			A możnaby to po polsku dostac bez zdjec itd. Wyglada to skaplikowanie.
		 | 
|   |   | 
|  20.05.2019, 09:28 | #53 | 
| Zarejestrowany: Dec 2018 Miasto: Bielsko-Biała 
					Posty: 15
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 30000   Online: 1 dzień 5 godz 51 min 57 s |   
			
			
Wciśnij i przytrzymaj przycisk D -.przekręcając jednocześnie kluczyk do pozycji zapłon. Powinien zapalić się symbol silniczka. Po zgaśnięciu symbolu silniczka puść przycisk ''D''. Używając przycisku N-D wciśnij go w następującej sekwencji: DDNDN. Poniżej wskaźnika biegów powinny się pokazać symbole DS i migający myślnik (kreska) w miejscu wyświetlacza biegów. Uruchom silnik i pozostaw go na biegu jałowym (nie ruszaj manetki!), aż do momentu kiedy znikną wskazania DS i kreska na wyświetlaczu biegów. Wyłącz silnik przez przekręcenie kluczyka w stacyjce. Gotowe | 
|   |   | 
|  20.05.2019, 11:34 | #54 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 39 min 40 s |   
			
			zastanawiam się czy nie warto zrobić tą procedurę jeżeli stosuje się olej większej lepkości niż 10W30,
		 | 
|   |   |