|  19.04.2018, 23:56 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2015 Miasto: Wlkp 
					Posty: 448
				 Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V      CB750       BMW-R850R Przebieg: 400   Online: 6 dni 53 min 12 s |  ABS - problemy w NAT z DCT i równolegle z Tripmasterem 
			
			Czy słyszeliście może o jakichś większych problemach z ABSem w nowych Afrach?  Mam taki przypadek,że po ok. 1500 km pojawiły mi się problemy z ABSem. Z prób wynikało ,że chodzi o przedni czujnik. Przed wyjazdem do Afryki w tym roku nie zdążyli mi w serwisie ogarnąć tematu. Teraz po powrocie został wymieniony czujnik przedni i po wyjechaniu z serwisu przez pierwsze kilometry było wszystko w porządku. Po ok 20 km kontroka ABSu zaczęła sobie mrugać i czasem świeci na stałe. Przejachałem kilkadzisiąt km i czasem gaśnie czasem pomruguje ale nieregularnie. Ponoć komputer nic nie wykrył w diagnostyce. Jutro dzwonię do serwisu ,że dalej temat nie ogarnięty. Równolegle z tą naprawą miałem założony oryginalny tripmaster Hondy. I tutaj podobne objawy. Po kilkunastu km od wyjazdu z serwisu tenże sprzęt - a był raczej nowy , zaczął się zawieszać i już nie pracuje prawidłowo. Ponieważ tripmaster jest wpinany w kostki oryginalne Hondy, zastanawiam się nad zbiegiem okoliczności w elektronicznych problemach. Czy ktoś może coś kojarzy , czy moga to być powiązane problemy ? Czujnik impulsowy Tripmastera czyta z magnesu który jest umieszczony na tarczy hamulcowej przedniej. Czy mam już paranoję czy może to coś się łączy ? | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Montaż lark 35AT nad tripmasterem | teddy-boy | GPS | 26 | 22.04.2016 12:06 |