|  17.07.2017, 09:50 | #1 | 
| Africa on the Road  Zarejestrowany: Aug 2016 Miasto: Warszawa 
					Posty: 253
				 Motocykl: CRF1100 Przebieg: 400   Online: 1 tydzień 4 dni 22 godz 36 min 44 s |  Buty i zmiana biegów 
			
			Mam do Was pytanie, może głupie ale wolę się podpytać niż sam kombinować. Posiadam buty TCX X-DESERT GTX i przez ich dosyć gruby bieżnik podeszwy + w miarę masywny czubek buta ciężko operować dźwignią zmiany biegów. Rozmawiałem na ten temat z człowiekiem ze sklepu bo miałem ten problem przy "cywilnym" motocyklu na kursie. Otrzymałem odpowiedź, że w moto klasy NAT dźwignia zmiany biegów jest dłuższa i jest więcej miejsca na duży but. Niestety mam wrażenie, że to nie prawda. Miejsca jest tyle samo... Teraz pytanie do Was: Tak ma być? Te buty są po prostu duże i inne będą lepsze? Jest jakaś szansa na regulację długości dźwigni zmiany biegów (wymiana na dłuższą)? Czy pomoże wywalenie tej gumy, która jest na oryginalnych podnóżkach? Ona w pewien sposób podwyższa podnóżek i jest "luźna" co powoduje, że bieżnik podeszwy się w nią haczy. 
				__________________ Pozdrawiam, Łukasz | https://www.facebook.com/africaonroad | 
|   |   | 
|  17.07.2017, 09:54 | #2 | 
|  |   
			
			Dłuższa dźwignia spowoduje, że będziesz musiał wykonać większy ruch stopą żeby zmienić bieg. Są jakieś akcesoryjne regulowane, ale kosztują chyba 700zł... Więc masz dwie opcje albo się przyzwyczaj albo zmień buty. aj przepraszam jest jeszcze trzecia opcja DTC   
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  17.07.2017, 09:59 | #3 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			Stopa po paru dniach się przyzwyczaja do nowego sposobu zmieniania, nie ma co ruszać dzwigni, po zmianie na Touratech destino miałem tak samo, teraz nie czuje różnicy między starymi i nowymi butami
		 | 
|   |   | 
|  17.07.2017, 09:59 | #4 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			Zawsze możesz podnieść w górę dźwignię na wieloklinie jak ci miejsca za mało. Ja ciut uniosłem bo też mi nie do końca było wygodnie.
		 | 
|   |   | 
|  17.07.2017, 10:04 | #5 | |
| Africa on the Road  Zarejestrowany: Aug 2016 Miasto: Warszawa 
					Posty: 253
				 Motocykl: CRF1100 Przebieg: 400   Online: 1 tydzień 4 dni 22 godz 36 min 44 s |   Cytat: 
  Dzięki! 
				__________________ Pozdrawiam, Łukasz | https://www.facebook.com/africaonroad | |
|   |   | 
|  17.07.2017, 10:08 | #6 | 
| przemieszczacz  Zarejestrowany: Sep 2009 Miasto: Skierniewice 
					Posty: 1,772
				 Motocykl: LC8, exc-f 250   Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s |   
			
			Nie wiem jak jest w NAT, ale w innych motocyklach którymi jeździłem gumy na podnóżkach to było śliskie ścierwo po którym zjeżdżał but jak było mokro. Pierwsze do wywalenia.
		 
				__________________ '03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr | 
|   |   | 
|  17.07.2017, 10:20 | #7 | |
|  Zarejestrowany: Apr 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 394
				 Motocykl: Honda Wave 110i   Online: 4 miesiące 1 tydzień 6 dni 21 godz 42 min 42 s |   Cytat: 
  (zwłaszcza jak ktoś ma duże stopy, bo są malutkie. Mnie osobiście było mega niewygodnie z oryginalnymi podnóżkami i bolały stopy) | |
|   |   | 
|  17.07.2017, 10:50 | #8 | 
|  Zarejestrowany: May 2014 Miasto: Warszawa 
					Posty: 1,439
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 0 |   
			
			Jak po praru dniach nadal bedzie ci przeszkadzac, to podnies sobie sama dzwignie na wielowypuscie. Ja tak zrobilem bo mam duza stope i jest git. Nic wiecej nie trzeba
		 | 
|   |   | 
|  19.07.2017, 09:06 | #9 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2015 Miasto: Wlkp 
					Posty: 448
				 Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V      CB750       BMW-R850R Przebieg: 400   Online: 6 dni 53 min 12 s |   | 
|   |   | 
|  19.07.2017, 10:15 | #10 | 
|  |   
			
			niby środek lata a temat jak z lutego...
		 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   |