| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2011 
				
					
				
				
					Posty: 334
				 
Motocykl: XChallange 
				
				
				 
Online: 6 dni 2 godz 25 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			to forum to chyba najbardziej konkretne miejsce dla posiadaczy xChallange. Zatem tutaj wrzucę swój wątek z moim Żbikiem, dobra? 
		
		
		
		
		
		
		
	Zakupiony na forum f650gs.pl. Zestaw startowy: – sprężyny progresywne Hyperpro – profesjonalny amortyzator Hyperpro w wersji 461 z zewnętrznym zbiornikiem i pełną regulacja – wydech LeoVince X3 – filtr powietrza gąbkowy Touratech – podniesienie kierownicy Touratech – mały bagażnik – zbiornik 6.5l Acerbis – dźwignia hamulca tylnego Touratech – dźwignia zmiany biegów regulowana Touratech – przednia felga excel 21″ – akcesoryjne tuleje dystansowe – duża osłona silnika bashplate.de – osłona przedniej zębatki/kartera – prowadzenie łańcucha tylnej zębatki Touratech – osłony dłoni Zeta XC – rajdowa owiewka z wykonanym przez poprzedniego właściciela stelażem pod światła i dywanowa deska rozdzielcza – dwa światła bi-xenon wraz z sterownikiem 35W HID pochodzacym z infiniti FX35 – błotnik Polisport UFX Freeflow – składane lusterka KTM – duże śruby kół – KTM – rozmiar 27 – kierunkowskazy LED – dwa gniazdka zapalniczki 12V na desce rozdzielczej – mocowanie RAM mount ![]() Przez zimę lekki tunning i serwis: nowy akumulator grzane manetki na przekaźniku i oddzielnej wiązce turystyczna kanapa modułowy stelaż wspierający subframe z mocowaniami na rotopaxy olej 15w40 filtr oleju czyszczenie filtra K&N kontrola łożysk (i wymiana przednich) olej w lagach + uszczelniacze płyn hamulcowy płyn chłodniczy świece konserwacja elektryki, wyrzucenie gniazd zapalniczek na oddzielną wiązkę z przekaźnikiem, oddzielne bezpieczniki dla każdego światła nowy wąż powietrza nowa tarcza hamulcowa tył Przed: ![]() W trakcie: ![]() Po: ![]() zrobiłem też dodatkową wiązkę na akcesoria z przekaźnikiem pod kanapą plus cwane miejsce na łyżki z kluczami ![]() mam też nowy stelaż i kanapę turystyczną: ![]() a nie mam już płyty z bagażnikiem ani dodatkowego baku Arcebisa.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2011 
				Miasto: Kielce 
					
				
				
					Posty: 1,655
				 
Motocykl: Dziczyzna 
Przebieg: ustalam 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pikny  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Co to za płyta pod silnik?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ciekawie wygląda 
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2011 
				
					
				
				
					Posty: 334
				 
Motocykl: XChallange 
				
				
				 
Online: 6 dni 2 godz 25 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
| 
			
			 Kiedyś R.T70 
			![]() Zarejestrowany: May 2014 
				Miasto: Częstochowa 
					
				
				
					Posty: 1,421
				 
Motocykl: Była RD04 
Przebieg: 120000+ 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Bardzo fajnie doinwestowany. Będzie pan zadowolony!  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2011 
				Miasto: mazowiecka wieś 
					
				
				
					Posty: 1,453
				 
Motocykl: 5 szt 
Przebieg: znośny 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 2 dni 19 godz 49 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czy to te słynne łyżki z ostrymi krawędziami do idealnego cięcia dętek ? 
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2013 
				Miasto: Słomianki 
					
				
				
					Posty: 550
				 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 16 godz 16 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Strasznie dużo tych modyfikacji, jak na moto gotowe do jazdy  
		
		
		
		
		
		
		
	 . A bardziej serio, ile warte są oryginalne obręcze (BEHR chyba). W sensie z gównolitu są, czy bardziej trwałe. No i jeszcze jedno pytanie - ten pompowany tylni amor, to zawsze tak siada pod kierownikiem, a potem się utwardza? On wart jest coś, czy to dziwoląg niemnieckiego inzyniera jedynie? Jac  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
| 
			
			 Kiedyś R.T70 
			![]() Zarejestrowany: May 2014 
				Miasto: Częstochowa 
					
				
				
					Posty: 1,421
				 
Motocykl: Była RD04 
Przebieg: 120000+ 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Oryginalny amor Continentala to pomyłka. Zmieniłem na Hyperpro i odetchnąłem z ulgą.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2011 
				
					
				
				
					Posty: 334
				 
Motocykl: XChallange 
				
				
				 
Online: 6 dni 2 godz 25 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			nie mam pojęcia jak to jest z ori amorem. Ponoć albo ktoś go kocha albo nienawidzi. Z obręczą też nie mam porównania. 
		
		
		
		
		
		
		
	Po prostu, kupiłem gotowy do jazdy  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2010 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 394
				 
Motocykl: Honda Wave 110i 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 6 dni 21 godz 42 min 42 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Obręcze z gównolitu. Szprychy i nyple klejone. Trzeba ciąć do wymiany obręczy. Przód zmieniałem na excela. Wyłopotał się na leśnych drogach, że nie bardzo było co naprawiać. Tył mi P. Król jakoś wyprostował na ile to możliwe przy stałych szprychach  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |