| 
			
			 | 
		#4201 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ładnie to tylko połowa, jak dla mnie to za blisko plastików jeśli ma je ochronić.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	AT03  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4202 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			![]() Koncepcja apduro  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4203 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2009 
				Miasto: Gdańsk 
					
				
				
					Posty: 585
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 7 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 
				__________________ 
		
		
		
		
	Lista ignorowanych uaktualniona. Forum ponownie nadaje się do czytania   
			 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4204 | 
| 
			
			 Kierowca bombowca 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 2,570
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 19 godz 56 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
A czytałeś co po jeździe nową Afrą napisał nasz Adagiio? Zapewniam Cię, że jemu za te słowa nikt się sowicie nie rewanżował.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	AT RD07A, '98, HRC  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4205 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Sexu i biznesu 
					
				
				
					Posty: 1,562
				 
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Moim zdaniem najważniejsze będą opinie użytkowników gs 800 i 1200 oraz LC8.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	__ Golodupiec bez Afryki  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4206 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tutaj jedna opinia kolegi - porównanie z KTM 
		
		
		
		
		
		
		
	- AT has a harder seat, but my KTM has a gel pad. I might get one for the Honda too. - AT has much less engine vibration. Motorway cruising comfort is good. - Pillion comfort lots better, according to my wife. The back seat is much larger than the KTM's. - Screen is good, no buffeting, but there is some air flow into your face. This is a personal thing, I'm totally happy with it. - AT doesn't have the amazing low down grunt that my KTM has, BUT I have spent literally years tuning and fiddling with the 950, and obviously the AT is totally standard. And I was being nice to the AT due to 'running in' limitations. - AT does have nice power delivery and plenty of power. Even observing the running in conditions it has plenty of "go". - Fast A roads are a joy - you can bimble along between 50-65 mph in 4th gear, never touching the brakes. The engine is very similar in characteristics to the KTM V twin. - The clutch cable obscures the temperature gauge - this is a minor point and can probably be solved with a cable tie ![]() - The clutch itself is good, nice light operation - I thought at first it might not be as good as the KTM's hydraulic clutch but in fact it's fine. - Suspension is very good - no serious fork dive on braking, unlike the KTM, although my KTM is the S model with 50mm more travel than the AT. I think in serious off road conditions the KTM would win, but for road riding, especially 2-up, the AT wins. - Fuel economy is good, I got about 55mpg on a mixture of fast A roads and motorway, 2-up, I was 'making progress' but not thrashing it. But of course I'm comparing the AT to the KTM 950 I've been riding for 10 years, if you're coming from a VFR then your expectations might be different!  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4207 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2010 
				Miasto: Chojnów, DLE 
					
				
				
					Posty: 156
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 102000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 20 godz 1 min 44 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Anglosaskiemu  
		
		
		
		
		
		
		
	  koledze niezłe spalanie wyszło.Jeśli się nie pomyliłem w przeliczeniach to jakieś 4,3 l/100km ![]() ...chociaż kiedyś takie spalanie osiągałem, w mojej afryce, przy spokojnej, asfaltowej jeździe w Sudetach  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4208 | 
| 
			
			 Fazi przez Zet 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2009 
				Miasto: Berlin 
					
				
				
					Posty: 7,581
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: ∞ 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 10 miesiące 2 tygodni 3 dni 32 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Holan wyrzeźbił gmole: https://www.facebook.com/nomadacases...5422909169546/ 
		
		
		
		
		
		
			Ktos mi wytlumaczy po co gmole sie przykreca do czachy przedniej? Ze jak sie niby wywale na bok to mi przy okazji czache polamie? Przed kafejka na rynku wyglada zajebiscie. I widze ze ktos od kogos podgladal na klasowce.... http://www.touratech.de/vollmeldunge...-crf1000l.html 
				__________________ 
		
		
		
		
	Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4209 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				
					
				
				
					Posty: 109
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 11 godz 39 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Oj Panie Honda...  
		
		
		
		
		
		
		
	... a można było przewidzieć punkty do mocowania gmoli i nie było by rzeźby. Osobiście to nie wiedzę tych wszystkich patentów na gmole, jakiś nasz magik musi się tym zająć  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4210 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			z tymi punktami mocowania gmoli to bardzo słabo jest...., chyba najlepsze byłyby obejmy (środkowa rama)  jak w starej AT a gmol silnika połączony z górnym poprzecznie bo rozwiązanie mocowane w dwóch punktach to raczej bardziej uszkodzą silnik niż zabezpieczą....  
		
		
		
		
		
		
		
		
			gmole, które widziałem są b.blisko bloku silnika np. z przodu i nie chciałbym mieć go wbitego do środka ..to nie dekiel, że się zmieni na drugi, blok to jednorazówka więc nie wiem co lepsze rozwalić ![]() ![]() tu już lepiej...wizualnie bo górna poprzeczka pięknie widzie się z deklem na 1-2cm. ![]() ![]() poniżej komentarz zbędny   i arcydzieło ... ![]() a tutaj przeciwność powyższej fotki.. prostota najważniejsza ![]()  
		Ostatnio edytowane przez mdxmd : 15.02.2016 o 23:07  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |