| 
			
			 | 
		#3611 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3612 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zabieram glos, bo mnie cisnie jak slysze o wzrostach cisnienia oleju w skrzyni biegow nowej Afry,szarpaniu,zaworach sterujacych ...ludzie, co niektorzy tu pindolicie? 
		
		
		
		
		
		
		
	Zasada zmiany biegow w tym motorze nie podlega hydrokinetyce.Tam sa dwa sprzegla pracujace klasycznie a sterowane automatem elektrycznym,zintegrowanym z procesem wybranego trybu jazdy i czestotliwoscia odkrecania manetki. Jezdzilem dct w nc 700 i nie ma bata, by cos lepiej mieszalo biegami jak ten automat. Poza tym macie tryb,ograniczajacy automat do zmiany na komende kierownika i biegi wrzucasz cynglem i trzymasz ile chcesz ...kurde..gdzie problem? Nie potrzeba  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3613 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dalej nikt nie odpowiedział na pytanie jak się taka skrzynia zachowuje w momencie zakopania w piachu/błocie. Duży moment i moc w takich sytuacjach przy klasycznej skrzyni-sprzęgle jak się nieumiejętnie kręci potrafi spalić sprzęgło.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3614 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Gdynia 
					
				
				
					Posty: 472
				 
Motocykl: NAT 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 20 godz 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			My tu pitu pitu a w Afryce juz jezdza... 
		
		
		
		
		
		
		
	http://theworldaccordingtoluckystrik...-twin.html?m=1 Poczytajcie co pisza o DCT... Pozdrowienia D  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3615 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Bo jeszcze nikt nie wie, bo może poza paru testerami i inżynierami hondy
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3616 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Fajne te zdjęcia z przejazdu przez kałuże  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Jedynka do dołu!  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3617 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Sexu i biznesu 
					
				
				
					Posty: 1,562
				 
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	__ Golodupiec bez Afryki  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3618 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2014 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 273
				 
Motocykl: XT660Z, HSQ701 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 6 dni 22 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Być może. Ale dokłada 10kg do i tak ciężkiego motocykla. Na szosie kompletnie bez znaczenia. W terenie 10kg to różnica bagażu na weekendowy wypad.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"Lepszy kloc z pannami, niż legenda z kompleksami  " - Louis
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3619 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2010 
				Miasto: podwrocławskie zadupie 
					
				
				
					Posty: 833
				 
Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Warto spytać TCW (tych co wiedzą) o jedną rzecz. Mianowicie, czy mocykl ten jest wyposażony w jakieś fabryczne narzędzia i czy różnią się dla obu wersji Afryki? 
		
		
		
		
		
		
		
	Pytam całkiem serio i na temat. Wysłane z ajfona..  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3620 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			tak ogólnie to różnica 20 kg to wiele. Pytanie gdzie i jak to upakowali, czy silniki się różnią gabarytowo?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	dakar noir  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |