| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: Mar 2014 
				Miasto: Piła 
					
				
				
					Posty: 12
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: rosnący 
				
				
				 
Online: 2 dni 4 godz 6 min 21 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Witam Kolegów, 
		
		
		
		
		
		
		
	Chciałem zapytać - czy ktoś próbował? Czy silnik wchodzi w fabryczne mocowania? Mój jest jeszcze całkiem zdrowy, ale tak myślę, że to całkiem ciekawy pomysł aby wydłużyć afryce życie o ładnych wiele lat  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			 Wylizał się 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Na trampkowym forum dużo więcej informacji jest. Podsumowując: drogo wychodzi i tylko 1 sztuka w PL lata z taką rzeźbą.  
		
		
		
		
		
		
		
		
			http://forum.transalpclub.pl/viewtop...294236#p294236 Kolega ferolo próbował, ale się nie udało.. http://africatwin.pl/showthread.php?...t=spalone+moto Wtrysk to problem. Elektrykę też musisz przekładać, pompa paliwa albo w zbiornik wspawana albo jak kiedyś szparag mądrze proponował poniżej zbiornika małą puszkę . Dużo, dużo pracy i pieniędzy... http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=17&t=17638 http://africatwin.pl/showthread.php?...=wtrysk+afryce http://africatwin.pl/showthread.php?...=wtrysk+afryce Ostatnio edytowane przez Artek : 15.04.2015 o 09:53  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2010 
				Miasto: Słupsk 
					
				
				
					Posty: 704
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: od zera 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 14 godz 34 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Powiem od siebie że teraz po przemyśleniach nie zdecydowałbym się na to jeszcze raz . 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Nie mówiąc już o pożarze ale temat zmiany silnika nie jest wcale łatwy trzeba wszystko przerabiać, 700 ma inne mocowania puszki filtra pełno czujek z których czyta sygnały do tego ramę trzeba rzeźbić bo nie pasuję idealnie pod silnik trampka. Tzn tak silnik wsadzisz ale góra silnika jest przy krawędzi ramy i ciężko tam dalej coś wyeksponować do tego jak kolega wspominał pompa paliwa najlepiej w bak wspawać a to dodatkowe koszty i pełno innych pierdółek których nawet nie chce mi się wypisywać. No moim skromnym zdaniem nie rentowne a finał i tak może nie być zadowalający. Ale oczywiście zrobisz jak uważasz ja 2 raz nie pochwyciłbym sie na to już wolałbym odkładać na coś nowszego. Pozdrawiam, Ostatnio edytowane przez ferolo : 15.04.2015 o 18:10  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: Mar 2014 
				Miasto: Piła 
					
				
				
					Posty: 12
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: rosnący 
				
				
				 
Online: 2 dni 4 godz 6 min 21 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pompę mam mikuni, podciśnieniową, więc trochę mniejsza  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Pytałem czysto z ciekawości, bardziej jako perspektywa na dalszą przyszłość. Dziękuję za informacje Koledzy!  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
| 
			
			 Wylizał się 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pompa musi być z deauville lub trampka 700. Wtrysk potrzebuje odpowiednich parametrów ciśnienia.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 133
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 20 godz 51 min 3 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mniejsza pompa, niższe ciśnienie - mniejsze spalanie  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |