| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 605
				 
Motocykl: KTM 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 4 tygodni 23 godz 7 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			a czy ktos obeznany lepiej z tematem  
		
		
		
		
		
		
		
	  moglby tutaj zamiescic zdjecie a'la 7greg, takie ktore pozwoli zlokalizowac ten magiczny punkt 'G' do ktorego nalezy podlaczyc swoja pompe mikuni/scottoilera?
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakow 
					
				
				
					Posty: 66
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 9 godz 56 min 50 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja mam takie cos u siebie, bede w tym tygodniu zakladal DJ to zrobie fote przy okazji. Musisz dorobic / dokupic krocce do ktorych podlaczysz wezyki podcisnienia do pompy/scotta - orgyginalnie masz tam wkrecone sruby, M5 bodajze. Jesli masz manuala to poszukaj sobie rozdzialu o synchro i w te miejsca gdzie podlaczasz wakuometry do regulacji podlaczasz pompe / scotta. 
		
		
		
		
		
		
			Nie wiem jak planujesz to zrobic ale moim zdaniem lepiej podlaczyc pompe pod jeden cylinder, scotta pod drugi. Tym samym uniezaleznic dzialanie pompy od scotta (jakby nie daj Boze cos mu sie stalo tak ze stracilby szczelnosc w "sekcji podcisnieniowej" to pompa dziala bez zaklocen) Pozdr 
				__________________ 
		
		
		
		
	RD07A  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
| 
			
			 Common Rejli 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,714
				 
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure 
Przebieg: dupa 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Króćce do pobierania podciśnień pasują z Transalpa. Trampi ma podciśnieniowy kranik, podłączony tak samo jak akcesoryjne pompy podciśnienia i scottoiler'y.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże.NIE SPRZEDAM! ![]()  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: DW 
					
				
				
					Posty: 4,495
				 
Motocykl: Pyr pyr 
Przebieg: dowolny 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 2 dni 19 godz 29 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No cóż zdjęcia a'la 7greg  
		
		
		
		
		
		
		
		
			![]() Zaznaczam, że ja tego nie zakładałem więc techniczne "czepialstwo" nie do mnie ![]() Ponieważ owiewki założone więc fotki są z dołu. Pompa "mikuni" z lewej strony ![]() "scot" z prawej strony  
		Ostatnio edytowane przez 7Greg : 27.02.2009 o 03:19  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 605
				 
Motocykl: KTM 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 4 tygodni 23 godz 7 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			no to teraz lapie 
		
		
		
		
		
		
		
		
			dzieki, zwlaszcza 7greg - jak zwykle sie wykazal! tylko jeszcze: te krocce, to gdzie mozna znalezc?   jak je konkretnie nazwac, opisac, zeby wiedziec wogole czego szukac?
		Ostatnio edytowane przez dery : 13.04.2008 o 23:58  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2010 
				Miasto: Ponownie Kotlina Kłodzka :D 
					
				
				
					Posty: 449
				 
Motocykl: RD07 mit VW parts :D 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 15 godz 9 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czemu nie pracuje Scottoiler? 
		
		
		
		
		
		
			Wszystko podłączone jak trzeba. Poprzednią wlewkę oleju zużył do zera a teraz po zalaniu nie pracuje membrana w urządzeniu? dlaczego? Wlewałem zgodnie z instrukcją producenta przez otwór odpowietrzenia... 
				__________________ 
		
		
		
		
	Ale dlaczego Honda?... Bo VW nie robi motocykli...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			pewnie Ci rułka podciśnienia spadła....
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2010 
				Miasto: Ponownie Kotlina Kłodzka :D 
					
				
				
					Posty: 449
				 
Motocykl: RD07 mit VW parts :D 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 15 godz 9 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak już pisałem wszystko na swoim miejscu. Jak mi rurka podciśnienia spadnie to słychać straszne pyrkanie na niskich i Pepsi gaśnie.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Ale dlaczego Honda?... Bo VW nie robi motocykli...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2009 
				Miasto: Oslo 
					
				
				
					Posty: 84
				 
Motocykl: XRV 750 rally, KTM 625SXC, TXC 310 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 1 godz 29 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Miałem ten sam problem, pomogło jak zlikwidowałem wszelkie bąbelki powietrza z rurki która doprowadza smarowidło do łańcucha. Weź dużą strzykawkę i pompuj w  ten otwór do napełniania scotta do momentu aż wypłynie z dołu i zacznie lać po łańcuchu, chwile schodzi ale powinno pomóc. Tam się nie za bardzo może coś zepsuć a że działa na zasadzie grawitacyjnej to najlepiej według mnie w ten sposób spróbować.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2010 
				Miasto: Ponownie Kotlina Kłodzka :D 
					
				
				
					Posty: 449
				 
Motocykl: RD07 mit VW parts :D 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 15 godz 9 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			OK tak zrobię. Dziwne tylko, że nie widać żadnego ruchu membrany podczas pracy silnika. Zupełnie jakby nie otwierało zaworku lub brak było podciśnienia z gaźnika? Sprawdzałem jeszcze króciec w gaźniku - drożny... więc co?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Ale dlaczego Honda?... Bo VW nie robi motocykli...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Pompa Mikuni | hero | Wszystko dla Afryki | 2 | 29.10.2008 22:43 |