| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Lejdis Motocykl + kobieta, czyli wszystko co może być związane z tym duetem | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#21 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2006 
				
					
				
				
					Posty: 224
				 
Motocykl: 4 HRC 
Przebieg: - 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 3 godz 38 min 38 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ![]() ale "tylko" na 4-ry tygodnie ![]() ![]() ![]() zdrówka życzę Aniu  )
		Ostatnio edytowane przez greton : 10.08.2008 o 22:26  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#22 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2008 
				Miasto: Polska poł.-wsch. 
					
				
				
					Posty: 1,007
				 
				
				
				 
Online: 4 tygodni 1 dzień 22 godz 48 min 27 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mniemam,że ostatni zlot natchnął wielu z nas do przemyśleń i co za ty idzie - DZIAŁANIA. Mnie również. Postanowiłam zamienić tylną część kanapy AT na miejsce z lepszym tarasem widokowym i być sobie sterem,żeglarzem, okrętem. Poradźcie jaki motor wybrać - do AT niestety nie dorosłam - tylko 164 cm na bosaka! No chyba,że jakieś cudowne opcje obniżania zawieszenia czy kanapy? Liczę na Wasze wsparcie!
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#23 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Wielkopolska 
					
				
				
					Posty: 186
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 4 dni 4 godz 19 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pogadaj z BABĄ - świetnie sobie radzi na GS'ie
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#24 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2008 
				Miasto: Polska poł.-wsch. 
					
				
				
					Posty: 1,007
				 
				
				
				 
Online: 4 tygodni 1 dzień 22 godz 48 min 27 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Widziałam, ale chciałabym mieć kilka opcji do wyboru.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#25 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			a Ola z Wawy swietnie radzi sobie na At  a nie wiem czy jest wyższa ? 
		
		
		
		
		
		
		
	afryka skrecona na amotryzatorze i chyba obnizony troszke przod na lagach, hmmm jest to opcja do wyboru ![]() zależy jak leży pozdrawiam  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#26 | 
| 
			
			 ...a nu jaho...kultura musi być... 
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: B(i)BI 
					
				
				
					Posty: 733
				 
Motocykl: XT 600 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 20 godz 58 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			nie ma innej opcji, AT albo GS albo ..... skuter  
		
		
		
		
		
		
			![]() Nie znajdziesz nic lżejszego ani niższego od GS-a w tej pojemności, nawet trampek jest cięższy no i wyzszy, AT zajebista ale mniej poręczna niż GS, pomimo możliwości obniżenia. Jak ja szukałam, to myslałam, że wszystko, tylko nie GS i Trampek, a wybór padł i uważam że najlepszy jaki mógł ![]() jest niski w porównaniu do innych w tej pojemności, mało pali ( 350 na pełnym zbiorniku - 17l ) , lekki, można nim obracać bez problemu nie siedząc na nim ( z tym mam problem, bo nie sięgam na tyle żeby się odpychać   ). Wygodna kanapa ( 500 km bez żadnych bólów i tam większych robaków w tyłku, itp. ). .....yyy...mało pali  . Ma poza tym zbiornik pod siedzeniem co jest mega plusem, bo niżej środek ciężkości, pełny zbiornik nie utrudnia ci w jakiś znaczący sposób jazdy. Poza pękającymi lagami   ( ale to ponoć do roku 2003 ) mówi się o tym, że sprzęt jest bezobsługowy, i jakieś tam wymiany ble ble to rzeczy na co kilkanaście, kilkadziesiąt tys. km. Poszukaj tam tu na forum, dużo o tym pisze.Jak nie latasz dużo w trasy i nie chcesz za dużo po asfalcie, to kupuj od razu jakies małe cos o pojemniości do 400 i dzida fajna po terenie. Hmmm...ja to by tak chciała, ale GS-a się nie pozbędę. Sprzęt jak dla mnie trafiony  . Jak będę zmieniać to co najwyżej na Afryczkę  , bo wyżej już nie poradze.PS. GS-em latam praktycznie cały czas wszędzie sama, czuję się na nim pewnie w każdej sytuacji, Afryczką nie wiem czy bym się odważyła sama wypuścić. !!! A jak kupisz Afryke to wsiądziesz mi na ambicję     i wtedy już nie będę miała wyjścia, trzeba będzie się pożegnać z GS-em  ,.....a może tak ma być....   
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez BABA : 14.11.2008 o 20:07  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#27 | 
| 
			
			 Stary (P)iernik 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Świeradów Zdrój 
					
				
				
					Posty: 3,760
				 
Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ile odpowiedzi tyle zdań. 
		
		
		
		
		
		
			F 650 gs ! Poręczniejszy, dobry na asfalt i polne drogi. Dla ułatwienia http://www.africatwin.com.pl/showthr...p?t=908&page=2 http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=1259 http://www.africatwin.com.pl/showthr...p?t=845&page=6 
				__________________ 
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#28 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 3,074
				 
Motocykl: Pomarańczowy 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 1 godz 35 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
He he ja tez mam 164 i jezdze rd03  ale myślę że mam więcej siły od Ciebie i jest mi łatwiej - nie znaczy łatwo - trzeba się na szarpać  
		
		
		
		
		
		
		
	  - szczegolnie jak sie w terenie wyłozy ![]() Moj brat jezdzi Trampkiem - jest niższy ale to silny facet jak na swój wzrost   - chyba silniejszy ode mnie i tez nie jest łatwoGenralnie GS to chyba dobra propozycja - oglądałem sprzet Macki kupiony od Franca (ładna sztuka)- dużo mniejszy do Afri - tylko to bardziej sprzet na asfalt moim zdaniem. Z drugiej strony Ola wprawdzie jezdzi Afri - siodemką - (o ile dobrze pamietam 167 cm wzrostu)- ale jak ona to robi tego nie wiem   - caly czas szkoli technikę u Marka w Promotorze z tego co słyszałem.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#29 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2005 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,988
				 
Motocykl: RD07a 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
UUUU Babo, toż ty już zarażona jesteś. Widziałem na własne oczy....
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
		
			pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) Ostatnio edytowane przez podos : 14.11.2008 o 21:42  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#30 | 
| 
			
			 GDANSK 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: GDANSK 
					
				
				
					Posty: 40
				 
Motocykl: juz bez afryczki - niestety 
				
				
				 
Online: 7 godz 41 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Poradźcie jaki motor wybrać - do AT niestety nie dorosłam - tylko 164 cm na bosaka!  
		
		
		
		
		
		
		
	a taka aprilka pegaso ? zgrabna, mala, poreczna i o ile sie nie myle to silniczek rotaxa , mialem okazje sie przejechac i uwazam , ze dla osobki o malym wzroscie ok . niestety trzeba tylko polubic wloszczyzne . ja osobiscie lubie wloska "kuchnie"  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |