| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Szpej turystyczny - Produkty i Porady Wszystko co potrzebne do dużej i małej turystyki | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#41 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 3,006
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			widzieliśmy.. to teraz w kilku słowach dlaczego fajny..?  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#42 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Masz ,sakwy i masz rogala,nikt sie nie przyczepi,ze wybrales niewlasciwe rozwiazanie  
		
		
		
		
		
		
		
	 .Do tego nikt  nie powie,ze stelaze przeszkadzaja przy rogalu 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#43 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Szczecin 
					
				
				
					Posty: 3,006
				 
Motocykl: CRF1100 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			przecież z rogalem nie ma to coś.nic wspólnego. jedyny plus jaki ja widzę.lub przynajmniej mi się.wydaje że go widzę to brak stelaży... ale od razu przyznam się.że mam średnie zaufanie do takich konstrukcji... jak dowalisz bagażu to na wertepach łatwo będzie można uzyskać.efekt - uszu spaniela... 
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#44 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Fakt,ale cene to zawolali konkretna  
		
		
		
		
		
		
		
	 .Tak czy siek sakwy AS sa bardzo fajne.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#45 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Żadnego "efektu spaniela" (piękne określenie) nie będzie. Jeżdżę z sakwami od dawna. Rogal ma więcej punktów mocowania dołem?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#46 | |
| 
			
			 Turysta DualSport 
			![]() Zarejestrowany: Jul 2011 
				Miasto: Chorzów 
					
				
				
					Posty: 584
				 
Motocykl: KTM 1200 6T 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 2 dni 4 godz 17 min 43 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 może pojawić się wtedy, kiedy tylne dolne rogi sakw nie mają do czego być zamocowane i tylko przednie są uwiązane. Wówczas mamy do czynienia z tzw. ,,niepełnym'' lub ,,połówkowym efektem spaniela''   Do tego w motocyklach z wysoko poprowadzonym tłumikiem sakwy bez stelaża przyciskają tylne części bocznych owiewek do wydechu. Dlatego pytam jak sobie z tym radzisz. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Sowizdrzał KTM 750 6T Nie wierz, nie bój się, nie proś!  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#47 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Używam "szczątkowego stelaża" czyli tylko rurki idące górą na których wieszane są sakwy. Nie muszą być dzięki temu połączone materiałem co by utrudniało tankowanie. Dołem każda sakwa ma tylko jeden punkt mocowania. Nic się z tym nie dzieje. 
		
		
		
		
		
		
			Wydech mam wysoko. Dotykają go i sakwy i plastiki. Nic się nie topi. Ale to kwestia doboru tłumika a nie stelaży  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#48 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2010 
				Miasto: białystok 
					
				
				
					Posty: 2,662
				 
Motocykl: ktm 640 adventure 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 22 godz 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			lepi, wlasnie takie rozwiazanie rodzi sie w mojej glowie, do kata 640 adv. - skromny stelazyk i takie sakiewki: 
		
		
		
		
		
		
		
	http://www.crosso.pl/pages/pl/produk...ry/dry-big.php mam tytanowy tlumik, plastik go dotyka i sie nie topi. ... niepelny efekt spaniela - pięknie to brzmi.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#49 | |
| 
			
			 Turysta DualSport 
			![]() Zarejestrowany: Jul 2011 
				Miasto: Chorzów 
					
				
				
					Posty: 584
				 
Motocykl: KTM 1200 6T 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 2 dni 4 godz 17 min 43 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Gdybyś miał fotkę tego rozwiązania, podrzuć proszę. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Sowizdrzał KTM 750 6T Nie wierz, nie bój się, nie proś!  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#50 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2009 
				Miasto: Gwe/Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,484
				 
Motocykl: CRF1000, RD04 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja latam 690 z sakwami DryBag, bez stelaży i jest całkiem ok (choć pewnie ze szczątkowymi stelażami było by lepiej). Mają podwójne wzmocnienie na bokach i normalnie leżą na plastikach (podklejonych folią ochronną) i wydechu (Leo) i nic się nie dzieje. Kiciemu w DRZecie stopiło plastik i przetopiło takie sakwy przy oryginalnym wypierdzie, więc kwestia jak bardzo tłumik się nagrzewa. Mocowanie: 2 paski przez kanapę, jeden pod kanapą, dół-przód mocowany do setów podnóżków z tyłu i jeden z tyłu-góra po zadupku. Z tego co mi mówili jadący za mną nie lata to za bardzo, ale też nie jest tak dopasowane jak rogal. 
		
		
		
			Zdjęcie0190.jpg Zdjęcie0191.jpg IMG_0052.JPG IMG_0084.JPG Mają swoje plusy i minusy. Z plusów: - waga nisko - nie muszę ich zdejmować, ani odpinać do tankowania 690tki - dość pakowne, łatwiejszy dostęp do gratów, a jak mniej rzeczy to ładnie można skompresować (choć przydałyby się jakieś paski w poprzek) - przy moim wzroście nie przeszkadzają na zjazdach (mogę 4litery przesunąć prawie nad tylną lampę) - cena Wady: - nie tak dobrze dopasowane jak rogale i mniej rejli ![]() - trzeba pilnować dobrego ściągnięcia pasków, żeby się dobrze trzymały. - więcej roboty przy zakładaniu/zdejmowaniu (choć po błotnych kąpielach łatwiej zdjąć niż rogale...) - mocniej poszerzają moto, choć nie wystają dużo poza obrys kolan - gdzie mi chodzi po łbie rogal (np. 40czip, ale jak narazie wszystko się rozbija o kasę...jak brałem sakwy to rogale były zdecydowanie po za moim budżetem...) 
				__________________ 
		
		
		
		
	Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| ABC pakowania. Kufry, sakwy, tankbagi... | sambor1965 | Przygotowania do wyjazdów | 313 | 14.04.2023 20:41 |