| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#41 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Lubliniec 
					
				
				
					Posty: 2,470
				 
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 6 dni 2 godz 27 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Moto od azji. Było swego czasu do sprzedania na forum advrider.pl za 6tys zł.  
		
		
		
		
		
		
		
	Miał z nim trochę problemów. Jak chcesz poczytać o LC4 i wyprawach to szukaj też postów fxrider'a. On miał też z LC4 trochę przygód.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#42 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2010 
				Miasto: białystok 
					
				
				
					Posty: 2,662
				 
Motocykl: ktm 640 adventure 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 22 godz 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No wiem, każdy motor się czasem psuje :-)
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#43 | 
| 
			
			 ....OLEJ.... 
			![]() Zarejestrowany: Dec 2009 
				Miasto: Pniewy-Londyn 
					
				
				
					Posty: 1,337
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 6006 km 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 17 godz 47 min 47 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Maly ADV wyglada calkiem sexy   
		
		
		
			 
		Ostatnio edytowane przez banditos : 09.03.2013 o 23:20  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#44 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam pytanko, czy modele 620 a 640 mocno się różnią ? Czy 620 ma jakieś wady których nie ma 640 itp. ? Czym się różnią adv oprócz niskich wydechów w 620 ?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#45 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Lubliniec 
					
				
				
					Posty: 2,470
				 
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 6 dni 2 godz 27 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			620 a 640 różnią się troszkę: 
		
		
		
		
		
		
		
	- inne zapłony: 620 SEM i 640 KOKUSAN. SEM był bardziej agresywny, ale lubiały posypać się albo cewki albo magnesy -pompy oleju - 620 ma jedną pompę oleju tłoczącą olej na denko tłoka (jako druga pompa działa tutaj tłok), 640 ma dwie pompy oleju, jedna tłoczy, druga wyciąga. - ramy takie same, liczniki - inny subframe i plastiki - w 640 poprawili łożysko sprzęgła Co do 640 ADV to mam całą rozpiskę co się w danym roku zmieniało. Wrzucę ci jutro link.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#46 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Waham się czy nie pojechać na oględziny 620 adv ale w tej cenie mogę mieć 640 i zastanawiam się czy warto 640 czy jak ładny stan to 620 też jest warty zachodu.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#47 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W temacie LC4 620. 
		
		
		
		
		
		
			Jeździłem ostatnio jednym lc4 620 adv i miał coś nie tak chyba z gaźnikiem. Na wolnych prychał i gasł po kilku sekundach od spuszczenia z obrotów. Dodatkowo jak obroty spadały bardzo nisko to od czasu do czasu słychać było w silniku metaliczny pojedynczy stuk. W ogóle nie zachwycił mnie dynamiką, jak się nie kręciło pod czerwone pole to dynamika była na poziomie xt 600. Jakieś pomysły co nie tam z tym sprzętem i czy ten stuk na niskich obrotach, bliskich zgaśnięcia to normalne czy jakiś defekt ? Ogólnie trochę się rozczarowałem tym modelem. Zawieszenie i jakość wykonania bardzo na + ale silnik już nie. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#48 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2010 
				Miasto: białystok 
					
				
				
					Posty: 2,662
				 
Motocykl: ktm 640 adventure 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 22 godz 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			siwy, pewnie bylo malo paliwa, stare z jesieni, regulacje wolnych obrotow masz przy gazniku, mozna podkrecic. u mnie w 640 jesli chodzi o dynamike to jest bardzo OK, caly czas, powyzej 4500 szczegolnie. stukot na wolnych to juz tak raczej jest przy tym motorze. 
		
		
		
		
		
		
		
	wiekszoc ludzi mowi o latajacych gwozdziach w srodku   w dodatku tam masz dosc ciche wydechy...
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#49 | 
| 
			
			 mistrzu 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,962
				 
Motocykl: RD03 
Przebieg: ? 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 21 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			na wolnych, szczególnie zbyt wolnych często słychać automatyczny dekompresator w głowicy, jak już sprężynka słaba.  Dynamika powinna byc zdecydowanie inna niż w xt 600..  Do starego Kata trzeba mieć serce  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Enduro i ADV  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#50 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2009 
				Miasto: Gwe/Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,484
				 
Motocykl: CRF1000, RD04 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |