| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Lejdis Motocykl + kobieta, czyli wszystko co może być związane z tym duetem | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2012 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 62
				 
Motocykl: osioł 
Przebieg: -666 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 dzień 2 godz 36 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dziewczyny, pomóżcie! (Panowie też mogą ;-)) Rozglądam się powoli za motocyklem dla swej dziewczyny i tak sobie myślę, że może będziecie w stanie mi coś poradzić? Szukałem trochę po forach, ale póki co nie znalazłem niczego co by się nadawało w 100%. 
		
		
		
		
		
		
		
	Jeżeli chodzi o mą kobietę to z cech istotnych, jeśli chodzi o dobór motocykla: - 170 cm - 45 kg - siły nie za dużo - zero doświadczenia (ale to się zmieni, bo pewnie do nauki zanabędziemy coś taniego i z sezon lub dwa na tym pojeździ) I teraz - szukamy moto na dłuższą wyprawę - Afryka i Azja, tego typu klimaty. Mało asfaltów, dużo szutrów, trochę kamieni, odrobina błotka, pewnie czasem trochę większego offu. Nie wiem jeszcze czy pojedziemy na jednym motocyklu (mój KLR650) czy na dwóch (preferowana opcja, bo więcej frajdy i wolności, ale niestety trudniejsza cenowo), ale... póki co żadnego sensownego motocykla dla niej nie znalazłem. Są co prawda fajne i lekkie maszyny o rozsądnym spalaniu, ale i tak mają zbyt małe baki, by dały radę. No dobra, konkrety. Taki moto powinien mieć następujące cechy: - lekki (ideał 120-130 kg zalany, bo dojdą do niego prócz paliwa 2-3 kufry z bagażami) - stosunek mocy do masy poniżej 0,2kw/kg (prawo jazdy kategorii A2) - wygodne siedzenie (8h w trasie dziennie przez kilka miesięcy) - zasięg około 400-500 km (i to póki co wydaje się największym problemem) - im mniejsze spalanie, tym lepiej - dosyć niski (dziewoja nóżki ma nienajkrótsze, jakieś 85 cm po wewnętrznej stronie ud będzie, ale jak ją wsadziłem na swojego KLRa to nijak ziemi nie dotykała, mimo iż moje nogi równej długości są, a waga tylko o jakieś 10 kg większa) - bezawaryjny i trwały - sprawny w lekkim offie (czyt. soft enduro) - elektryczny start - cena do 7k pln (stare, nieprodukowane moto, do których można kupić części także wchodzą w grę) Rozważałem co następuje: - obniżony KLR650 (ale 186kg na mokro to i dla mnie dużo, więc raczej odpada) - KL(R)250 (mały zbiornik i brak dużego akcesoryjnego + trudno w PL o takie moto w dobrym stanie) - DR650SE (wysoki, pytanie czy można obniżyć i czy siedzenie nie przecina człowieka na pół + za duża moc na A2) - Varadero 125 (prawie wszystko okej, tylko ta waga...) - WR250 (wysoki, wąskie siodełko, mały bak) Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie. Poratujcie radą.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2008 
				Miasto: Bielsko - Biała 
					
				
				
					Posty: 1,364
				 
Motocykl: dr650se 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 1 godz 20 min 44 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mały dominator z siedzeniem od dżonego ew bak acerbisa. Nie znajdziesz lepszego, bo nie ma!
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	...i zapytała mnie góra "dokąd tak pędzisz samotny wilku?" "Szukam tego co najważniejsze" odpowiedziałem "Dlaczego więc się tak spieszysz?" Na to pytanie nie znalazłem odpowiedzi.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
| 
			
			 świeżym warto być:) 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: DWR 
					
				
				
					Posty: 1,242
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 13 godz 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Do Twojej listy dodałbym NX 250. Lekki(118kg), sprytny i zwinny, wybacza wiele błędów mniej doświadczonemu kierownikowi, spalanie na poziomie 3l, prosty w obsłudze i niebo wygodniejszy od np dr czy wr. Słabym punktem jest zasięg-max 300 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	pozdrawiam Pan Bajrasz ![]()  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2012 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 62
				 
Motocykl: osioł 
Przebieg: -666 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 dzień 2 godz 36 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ale jaki zbiornik do tego NX250 dopasować? Bo 300km to zdecydowanie za mało (to 300km po asfalcie czy lekkim offie?). Lupusiku, który Acerbis do tego NX250 pasuje? Bo jak na szybko pytałem wujka Googla to żaden, więc pewnie trzeba by samemu myśleć nad dopasowaniem. 
		
		
		
		
		
		
		
	A co myślicie o obniżonej (to możliwe?) Hondzie XR600R? Do niej zarówno Acerbis jak i Clarke robią duże zbiorniki. Co prawda zbyt wysoki stosunek mocy do masy, ale jakby ją nieco przydusić (3 kW wystarczy) to byłoby akurat. Waga zalanego to na oko jakieś 138 kg (z dużym zbiornikiem), więc może by jeszcze uszło.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2011 
				Miasto: Kurowice 
					
				
				
					Posty: 544
				 
Motocykl: Transalp 600 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 5 godz 58 min 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Xry to bardzo wysokie motocykle. "R" są na kopkę więc chyba musiałbyś bardzo nie kochać swojej kobiety  
		
		
		
		
		
		
			  Obniżanie (ja taką kupiłem) to pomysł beznadziejny choć da się to zrobić.
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Tylko Honda -> XL600V + XR400R = :-)  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2009 
				Miasto: Gwe/Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,484
				 
Motocykl: CRF1000, RD04 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tofel, a może poczytaj najpierw dział Lejdis, są tutaj opisane różne sprzęty dla kobiet z ich plusami dodatnimi i ujemnymi. Narazie wygląda na to, że próbujesz wyważyć otwarte drzwi...XRkę dla małej dziewczyny bez doświadczenia 
		
		
		
		
		
		
			   
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2012 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 62
				 
Motocykl: osioł 
Przebieg: -666 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 dzień 2 godz 36 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ah, więc jeżeli owa XR600R nie ma elektryka to odpada. Kopnąć coś takiego przy mojej lub jej wadze to byłby wyczyn. Przy naszej konfigoracji dobrze to się kopie co najwyżej 150-tki ;-)
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
| 
			
			 mistrzu 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,962
				 
Motocykl: RD03 
Przebieg: ? 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 21 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja w tym przypadku wzioł bym varadero 125.  Dwa gary mimo że malutka pojemność pojedzie dobrze w trasie, oszczędny , wygodny.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Enduro i ADV  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Ukraina 4 dni od czwartku na lekkie | electro | Umawianie i propozycje wyjazdów | 12 | 08.05.2014 00:34 | 
| Coś na deszcz czyli mała, długa podroż z Krakowa nad morze | Dunia | Kwestie różne, ale podróżne. | 12 | 15.05.2013 07:19 | 
| małe,lekkie enduro | BABA | Lejdis | 111 | 19.04.2011 02:09 |