| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2009 
				Miasto: Gwe/Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,484
				 
Motocykl: CRF1000, RD04 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No własnie o to chodzi, że moja obecna lampa jest już nadtopiona (nie mogłem nawet wyjąć sfajczonej żarówki...). Po poprzedniej oryginalnej ba20d 35W, załadowałem jakąś akcesoryjną 45w i było trochę lepiej, ale mijania się spaliły szybko, a na długich latałem tylko po czarnym, na offa wyłączałem co by żarnik dłużej pociągnął. Kicha jest taka, że takiej żarówki nie kupię na stacji, a jazda w nocy w górach przy samej pozycji to słaby pomysł (przerabiałem  
		
		
		
		
		
		
			 ). Patrząc na wytrzymałość oryg. lampy podejrzewam, ze przy H4 55W odbłyśnik popłynie szybko. Widziałem te halogeny na trzonku ba20d, ale nie mam pojęcia jak to świeci i ile wytrzyma trzepania w KTMie, a nadal jak się sfajczy to nie kupię tak łatwo żarówki...Dziś się przejechałem DRką w nocy i lampa nawet daję światło, więc pewnie rozejrzę się, po wypłacie, za jakąś lampą na H4. Zastanawia mnie jeszcze czy będzie duża różnica przy h4 35W w stosunku do ba20d 35W? Marcin.111, ta lampa Moose R wygląda dokładnie jak Polisport IMX Ciekawe czy to faktycznie świeci sensownie   Soczewka może pomagać.
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2010 
				Miasto: Podkarpacie 
					
				
				
					Posty: 401
				 
Motocykl: raczej juz nie bede mial 
				
				
				 
Online: 4 tygodni 7 godz 13 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Teraz nie mogę tego znaleźć ale w zimie po nocnym offie poszukiwałem jakiejś dobrze świecącej lampy i na hamerykańskich forach znalazłem dużo pozytywnych opinii. Kilka osób pisało że jeździ na obydwu lampach świecących jednocześnie i się nic nie topi a świeci super. Z tego co pamiętam to tam jest 55W. Jak motocykl ma te 180W to spokojnie można jeździć z dwoma jednocześnie.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2010 
				Miasto: białystok 
					
				
				
					Posty: 2,662
				 
Motocykl: ktm 640 adventure 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 22 godz 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			a moze cos uniwersalnego i taniego na motor a na kask takie cudo? pisze, bo mam i polecam - silne swiatlo i jest tam gdzie patrzysz. 
		
		
		
		
		
		
		
	http://dx.com/p/p7-water-resistant-s...pack-set-82734  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Hej 
		
		
		
		
		
		
		
	Jak to mocujesz na kask ?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2009 
				Miasto: Cracov 
					
				
				
					Posty: 361
				 
Motocykl: XT1200Z 
Przebieg: w gore 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 2 dni 14 godz 16 min 21 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kupowalem do AT tutaj http://sklepatv.pl/c/pl/26_102/1/1/0...lenie+atv.html 
		
		
		
		
		
		
			Polecam taki ksenon za 367pln z mocowaniem na kierownice, bierze 11watt, a swieci 8 lumenow, mialem dwa lata i w dzien tylko na tym jezdzilem w nocy po krzakach, stosowalem jako dodatkowe oswietlenie ,teraz w ST mam takie ale LED, tez dobrze sie spisuja. Sa dwa rodzaje tych halogenow, rozproszone swiatlo i skupione. Na kask tez sa zestawy. 
				__________________ 
		
		
		
		
	   
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2010 
				
					
				
				
					Posty: 91
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 6 dni 4 godz 24 min 5 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Warto odłożyć trochę grosza i kupić coś takiego:http://4xledshop.home.pl/pl/c/MOTORYZACJA/20 ,  
		
		
		
		
		
		
		
	mały pobór prądu a światło naprawdę jest wystarczające.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2010 
				Miasto: białystok 
					
				
				
					Posty: 2,662
				 
Motocykl: ktm 640 adventure 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 22 godz 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
W daszku kasku enduro sa otwory, przekladam rzepy przez te otowory, wszystko niezbedne jest w zestawie, taniej sie nieda moim zdaniem uzyskac 1000lm, ta lampka jest sporo mocniejsza niz dlugie swiatla w moim moto. uzywam intesywnie od 2 lat, dziala super, nie widzialem mocniejszej czolowki a troche juz laze po gorach i lasach.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2009 
				Miasto: Gwe/Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,484
				 
Motocykl: CRF1000, RD04 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zanabyłem dziś lampę Polisport Halo (za nie całe 160zł) i porównałem z oryginalną lampą: 
		
		
		
			ktmowa mijania ktm ori kr.jpg halo mijania ktm halo kr.jpg ktmowa długie ktm ori dł.jpg halo długie ktm halo dł.jpg Generalnie szału nie ma, ale jest lepiej/inaczej. Bielsza barwa światła i inny jego rozkład. Nie wiem czy tą lampę zostawić czy jednak kupić IMX z soczewką.   Mam tylko wątpliwość czy będzie faktycznie warta tych prawie 300zeta...zaletą jest to, że jest większa od Halo (Halo jest mniejsza od oryginalnej i słabiej osłania kablologię przy półkach), ma osłonę na lampy i 2 reflektory na H3 55W. Z minusów: mocniej odstaje od lag (soczewka jest dość długa) no i nie jest najpiękniejsza... :rolleyes.Jeszcze kombinuję czy nie zaopatrzyć się w lampę diodową, jak w linku Redrobo. Pokazywał mi na Podlaskim jak świeci i było bardzo przyzwoicie, tylko potrzeba do niej akumulatorka i trzeba ją jakoś sensownie przytroczyć do moto. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
| 
			
			 mistrzu 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,962
				 
Motocykl: RD03 
Przebieg: ? 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 21 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W afryce którą kupiłem od Artu były w owiewce zamontowane zwykłe domowe halogeny.  Zdziwiłem się jak dobrze oświetlają drogę.  Myśle że zamocuje sobie taki domowy halogen na kierownicy - włączany wieczorem w terenie.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Enduro i ADV  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2009 
				Miasto: Gwe/Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,484
				 
Motocykl: CRF1000, RD04 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Maniak, a może lepiej kupić jakieś porządniejsze żarówki ledowe z mocowaniem np. GU10 i je wsadzić w jakieś sprytne obudowy? 
		
		
		
		
		
		
			![]() Mam w domu takie ledowe halogeny i świecą lepiej od zwykłego, 50W halogenu.   Pomysł jest nie głupi, mało prądu trzeba a i koszt sensowny...
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |