| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#21 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2010 
				Miasto: Piaseczno 
					
				
				
					Posty: 499
				 
Motocykl: XTZ 750 ST 92 - z kratą, odliczam cały VAT :) 
Przebieg: 65 000 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 1 dzień 10 godz 31 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No to luzik Cibor, ładnie powiedziałes. Też wtedy dorastałem. 
		
		
		
		
		
		
			Juz mi emocje opadly   Bartas opisal w szczegolach "Jak kupic ST". http://www.xtzclub.pl/threads/1433-P...0-Super-Tenere Nawet kiedys chcial zrobic obiektywne porownanie AT-ST... Jak na razie powstał tekst http://passion4travel.pl/index.php/s...egenda-dakaru/ by wydobyć z otchłani niepamięci ówczesne sukcesy Teresy, oraz tamte rajdy: np Paryż-Moskwa 1992, który przebiegał przez Warszawę. ps. Jeszcze raz zaproponuję (po raz trzeci na tym forum): jeśli ktoś napisze podobny tekst o historii w rajdach AT to załatwię umieszczenie na www.passion4travel.pl Jest tam już GS http://passion4travel.pl/index.php/b...ideo-historia/ 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			jest XTZ 750 ST Desert Rat - dla znajomych Paproch SUPER TENERE - LEGENDA DAKARU http://passion4travel.pl/index.php/super-tenere-legenda-dakaru/ FB ![]()   http://www.facebook.com/kamilltee
			Ostatnio edytowane przez kamilltee : 21.03.2012 o 11:12  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#22 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2009 
				Miasto: Bytom 
					
				
				
					Posty: 566
				 
Motocykl: 2x XTZ 750, 1x XTZ 660. 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 4 dni 3 godz 8 min 33 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 AT co prawda poważnie nie została unieruchomiona, ale swoje fochy miała. Gdyby jednak ktoś chciał się czegoś dowiedzieć o ST, nauczyć się regulować w niej zawory etc, to służę pomocą  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#23 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Lubliniec 
					
				
				
					Posty: 2,470
				 
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 6 dni 2 godz 27 min 55 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ![]() ![]() PS: W przyszłości i tak pewnie skończę na:  
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#24 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2010 
				Miasto: koszalin 
					
				
				
					Posty: 148
				 
Motocykl: RD04 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 2 dni 17 godz 32 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ja mialem st teraz mam at i ciezko,ale wygodniejsza i chyba latwiej sie prowadzi at,lepsza -wygodniejsza pozycja za kierownica,szersze owiewki  
		
		
		
		
		
		
		
		
			(rd04) lepiej chronia przed wiatrem i deszczem,szersza oslona silnika(mniej chlapie na nogi-buty),hamulce tez chyba lepsze,dluzsza kanapa,ja bym wybral at ale z silnikiem od st,albo zeby miala at tyle km co st     i wtedy mozna debatowac co lepsze
		Ostatnio edytowane przez kuras : 03.04.2012 o 13:23  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#25 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2010 
				Miasto: Inowrocław 
					
				
				
					Posty: 902
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 10 godz 23 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Osłona przed wiatrem w moim odczuciu jest lepsza na ST  
		
		
		
		
		
		
		
	  Heble, pozycja i prowadzenie to + dla AT, ale dzięki silnikowi Yamasze można wybaczyć pare różnic względem AT   Sam nie wiem, który motocykl wole. Musze pojeździć i potestować. Po dłuższym przebiegu określenie preferencji powinno być prostsze  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#26 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,663
				 
Motocykl: RD04 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 8 godz 16 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Afryki też pękają. Rama mojej babci jest tego dowodem. Sprzedawał nie będę więc nie mam powodów, by to ukrywać. 
		
		
		
		
		
		
			A nówka sztuka była, nie jeżdżona w terenie. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Jeśli sądzisz, że potrafisz to masz rację. Jeśli sądzisz, że nie potrafisz – również masz rację.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#27 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A u mnie było odwrotnie w ST - było silne podejrzenie pęknięcia ramy. Kiedy została oczyszczona - ni du du  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Ramy pękają w wielu motocyklach. Tigery, BMW (patrz film dookoła świata). Często (oczywiście reguły nie ma) z powodu złego pakowania (jak w BMW w filmie) - przeciążania danego elementu.  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#29 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2010 
				Miasto: Piaseczno 
					
				
				
					Posty: 499
				 
Motocykl: XTZ 750 ST 92 - z kratą, odliczam cały VAT :) 
Przebieg: 65 000 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 1 dzień 10 godz 31 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ciekawy materiał -  książka o wyprawie Niemcy -Oman-Islandia (2 x 750 ST) = 26 000 km 
		
		
		
		
		
		
			http://www.oman-island.de/tipps-u-ausruestung.html cena 12 Euro w Amazonie zużycie paliwa 5,5l, oleju = ZERO większych problemów = ZERO przynajmniej tak piszą auf deutch ![]() niezła traska    
		
				__________________ 
		
		
		
		
	jest XTZ 750 ST Desert Rat - dla znajomych Paproch SUPER TENERE - LEGENDA DAKARU http://passion4travel.pl/index.php/super-tenere-legenda-dakaru/ FB ![]()   http://www.facebook.com/kamilltee
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#30 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam gazete z tym artykulem,naprawde fajna wyprawa
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Teresa ma oko na Maroko [Październik 2012] | ruda | Trochę dalej | 14 | 13.08.2013 18:38 |