| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#81 | 
| 
			
			 Zakonserwowany 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jeśli zabierasz się za przeróbkę to musisz posiadać wiedzę i doświadczenie , wówczas coś sensownego wyjdzie i przede wszystkim , musisz mieć określony cel zastosowania tego co stworzysz  
		
		
		
		
		
		
			Doświadczenia nie zdobędziesz czytając fora , lub oglądając filmy , trza zmieniać motocykle i jeździć , wówczas sam dojdziesz do odpowiedniego wyboru . Jeden motocykl nigdy nie zadowoli w 100% , minimum to dwa . BMW ADV to żaden wyznacznik najlepszego moto . Najlepszy to ten , który dla mnie jest najlepszy bez względu na emblemat na baku i mam gdzieś ze inni uważają inaczej . Powodzenia . Ps. Jak dla mnie ta sylweta pozostanie ponad czasowa  .
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . Ostatnio edytowane przez Adagiio : 24.05.2013 o 07:40  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#82 | 
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
O to właśnie chodzi , porównywanie wiadra z enduro i wytykanie mu ułomności terenowej nie ma sensu a na asfalcie radzi sobie całkiem dobrze.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	AT03  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#83 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP 
					
				
				
					Posty: 1,893
				 
Motocykl: LC 4 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A taki jeszcze mix... w sumie nawet zgrabnie to wygląda, gdyby tak jeszcze 30 kg mniej... 
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
		
	![]() ![]() i Godzilla  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#84 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2011 
				
					
				
				
					Posty: 27
				 
Motocykl: XL1000SD02 
				
				
				 
Online: 20 godz 12 min 57 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To pierwsze bardzo fajne! Na pierwszy rzut oka tylko ramę i silnik ma od Viaderka. Nawet chłodnice  z boków przeniesione (chyba na przód). Dwa pozostałe to już Viaderka, zmodyfikowane ale cały czas Viaderka.  
		
		
		
		
		
		
		
	Jeżeli chodzi o samo Varadero... Jak na litrowy silnik ze sportowym rodowodem 94KM to troszkę mało, ale daje radę (94 a nie 100K!!) Motocykl nadaje się wyłącznie na asfalt i utwardzone drogi, to nie jest enduro tylko ciężki motocykl turystyczny!! No właśnie... Jest KOSZMARNIE ciężki z racji wysoko położonego środka ciężkości jak i samej masy własnej. Mało stabilny, trudny w prowadzeniu i cieżki do opanowania przy małych prędkościach, ale jeden z najwygodniejszych motocykli jakie kiedykolwiek prowadziłem!! Zaryzykowałbym stwierdzenie, że równie trwały jak Afryka, zwłaszcza gaźnikowy model produkowany jeszcze w Japonii. Zawieszenie w pierwszym modelu mocno niedopracowane, a z pierwszego rocznika od razu na śmietnik. Potem już lepiej a w modelu z ABS-em całkiem przyzwoite + sprężyny progresywne za 300zł i nic więcej do szczęście nie trzeba.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#85 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Dec 2011 
				Miasto: Bydgoszcz 
					
				
				
					Posty: 3
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: 70000 
				
				
				 
Online: 1 godz 43 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#86 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2005 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 7,439
				 
Motocykl: Nie mam już Afryki 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No TDM 850 
		
		
		
		
		
		
		
	to jakiś kłiz..?  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#87 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2012 
				Miasto: Giżycko 
					
				
				
					Posty: 71
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: 71377 
				
				
				 
Online: 5 dni 14 godz 32 min 3 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Panowie mamy w Polsce możę afryczkę z silnikiem od viaderka 
		
		
		
		
		
		
		
	  dla mnie byłoby to idealne rozwiązanie  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#88 | 
| 
			
			 22.10.2006, DTN :) 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Kąty Wrocławskie 
					
				
				
					Posty: 3,770
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: IIszlif 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 56 min 50 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			nie mamy ale za 100 tys zł Ci taką zrobię  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Real adventure starts where road ends...  -AT RD07 Big Bore      'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'                                                                                        http://www.youtube.com/user/Miszapoland  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#89 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2012 
				Miasto: Giżycko 
					
				
				
					Posty: 71
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: 71377 
				
				
				 
Online: 5 dni 14 godz 32 min 3 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			gdybym miał 100tyś zł to myślę ze bym sobie poradził sam  
		
		
		
		
		
		
		
	  nigdzie nie znalazłem co można do Afryki swap-ować   pytam czysto teoretycznie bo serducho w mojej puki co pracuje zdrowo  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#90 | 
| 
			
			 22.10.2006, DTN :) 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Kąty Wrocławskie 
					
				
				
					Posty: 3,770
				 
Motocykl: RD07 
Przebieg: IIszlif 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 56 min 50 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			max co z tego wycisniesz to silni z trampa 700... projekt taki był ale niestety "spalił na panewce" że się tak niegrzecznie wyrażę :/ 
		
		
		
		
		
		
			Obiecuję tak i obiecuję ale wszystko wychodzi na to, że zimą zrobię eksperyment z rozwiertem mojego zajechanego silnika.  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Real adventure starts where road ends...  -AT RD07 Big Bore      'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'                                                                                        http://www.youtube.com/user/Miszapoland  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Osłona pod silnik z Africa Twin do Varadero | Grzegorz | Inne - dyskusja ogólna | 11 | 09.02.2013 23:42 |