| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: Kielce/Wawa 
					
				
				
					Posty: 647
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: dupa 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 18 godz 17 min 27 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kto może się wypowiedzieć na temat tych moturów? Nie znalazłem niczego podobnego na forum, chociaż nie da się wyszukać samego 'xr'..  
		
		
		
		
		
		
			Poza tym jak odłożę czuję, że któryś z nich padnie mym łupem jako drugie moto, ale zastanawiam się właśnie czy łykać lżejszą 400 czy to w sumie bez sensu i brać 600 którą łatwiej pojadę też dalej.. Przeznaczenie 50/50, jak najmniej remontów etc.  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Cow killer!  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			jak 50/50 to bierz większą.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam XR600 ..... banan nie schodzi z gęby  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() Polecam - konstrukcja prosta jak budowa cepa. Generalnie to wspaniałe uzupełnienie krówki (w moim przypadku Varadero).  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			xr 600 to świetny sprzęt tylko ciężko znaleźć zdrową sztukę. Łatwiej o xr 650r, jest też nowocześniejsza i ostrzejsza ale i droższa w zakupie. Tyle że pewnie świeża 650r będzie dłużej jeździła bez remontu niż wiekowa 600 niewiadomego pochodzenia. 650r jest też wyższa i cięższa ale silnik to inna bajka niż chłodzona powietrzem 600. Musiałbyś przejechać się jednym i drugim. 600 łatwiejsza do ogarnięcia też jest i myślę że do turystyki lepiej się nada i łatwiej ją doposażyć w bagażniki itp bo ma stalową ramę którą ewentualnie łatwiej wzmocnić w tylnej części.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 940
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 1 godz 3 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Może tu znajdziesz kilka interesujących Cię informacji: 
		
		
		
		
		
		
		
	http://www.africatwin.pl/showthread....ghlight=xr650r Coś jest z tymi XRkami i bananami... cieszę się każdą minutą spędzoną na tym motocyklu ![]() Tu temat o XR650R: http://advrider.pl/viewtopic.php?f=16&t=1767 Tu kilka słów o XR400: http://advrider.pl/viewtopic.php?f=16&t=8785 Co byś nie wybrał, będziesz zadowolony, ale 400 i 600, jak wspomniał siwy- będzie trudno o zadbane sztuki.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2010 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 2,922
				 
Motocykl: RD04 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 29 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie mam porównania, do innych XR ale 650R to adrenalina w czystej postaci genialny motocykl i wbrew pozorom bardzo uniwersalny.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica TwinRD04>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S>890AdventureR  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2010 
				Miasto: Środa Wlkp. 
					
				
				
					Posty: 511
				 
Motocykl: xr400r, cbr1100xx 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 3 dni 18 godz 2 min 38 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam xr400 i latam nią co weekend. Nie do zayebania, a lekko naprawdę nie ma, uwierz mi, tania i kuloodporna, w koncu to chąda z tych dobrych czasów. 
		
		
		
		
		
		
		
	Cokolwiek z nią zrobisz, podnosisz, czasem trochę pokopiesz i jedziesz dalej. W US&A mają od groma bajerów od tego modelu (i innych podobnych) ale nawet goła pojedzie i wróci. Poszukaj na ebaju jukej, jest trochę tego, jeżdżących, za ok 1.5k quit napewno coś wyciągniesz. 650 jest fajna ale ma chłodnice i jest co połamać. I kosztuje jak zauważyliście. Myślę że 400 jest idealna do nauki i do wskoczenia na wyższy level, bo to nie motor czyni przygodę a kierownik, a bajk nie ma w tym wszystkim przeszkadzać. U mnie Piekielnica zostanie, Młody dostanie za jakiś czas żeby wsiąknąć a później wypiaskuję, zrobię na cacy i będzie za lata classic offrołd  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: Nov 2008 
				Miasto: WISŁA 
					
				
				
					Posty: 14
				 
Motocykl: RD 250 LC, CX 500 ,XR 600 R ,XRV750 07, XT 600 2KF 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 6 dni 7 godz 3 min 24 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Miałem 6 lat xr 600 r, super maszyna  ale dziś wolał bym 4-setke zgrabniejsza w teren ,10 kg lżejsza i 40 KM  spokojnie można  z niej wycisnąć .I nie do zdarcia jak wszystkie xr-y.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2010 
				Miasto: Ostrów maz 
					
				
				
					Posty: 310
				 
Motocykl: Dzik 950 
Przebieg: 120000 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 1 dzień 4 godz 46 min 45 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Witam, miałem ten sam dylemat, wybrałem 400. Jest lezejsza 118 kg, olejak chłodzony powietrzem, wiec nie pourywasz chłodnic. Generalnie kuloodporny i idiotoodporny sprzęt, serwis bez problemu zrobi nawet niewprawiony mechanik. Jest jednak problem żeby kupić coś "sesnego" od 4 miesięcy na allegro przewija się tylko 5 sztuk, musisz pewnie patrzeć u Gebelsow albo angoli.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: Nov 2008 
				Miasto: WISŁA 
					
				
				
					Posty: 14
				 
Motocykl: RD 250 LC, CX 500 ,XR 600 R ,XRV750 07, XT 600 2KF 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 6 dni 7 godz 3 min 24 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Według mnie 600-ka na asfalt sie nie nadaje ,jechałem raz z wsły do  nowego targu -koszmar. Krótka skrzynia ,wibracje no i kostki na kołach. Na szczęście wracaliśmy na przełaj po lasach i to była jazda! Moze 650 jechała by lepiej bo 400 nie sądze.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Subiektywne porównanie DRZ WRF | zombi | Inne - dyskusja ogólna | 64 | 05.07.2013 22:47 | 
| porównanie - plusy i minusy kasków ... | yarecky2000 | Kaski | 73 | 15.09.2009 23:06 |