| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#111 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			jak ktoś się będzie upierał to w ostateczności dobrym kąpromisem jest wyjęcie lampy z bavarii serii 5 na przykład - ładna soczewka na h1 bodaj i pasuje do czachy AT bez większego skrętu kiszek. świeci jak Bóg przykazał ale oczywiście w razie W nie ma homologacji. 
		
		
		
		
		
		
			Nie chcę tutaj podnosić tej dyskusji Mustaffa - jak Ci koleś wjechał w dupę 160kmh na takiej drodze, gdzie lalka mu zajechała z przeciwka bo ją oślepiłeś to ja się pytam w pierwszej kolejności jaka była tam dopuszczalna prędkość... może papugę zmień. matjas 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#112 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2008 
				Miasto: Złocieniec 
					
				
				
					Posty: 322
				 
Motocykl: 2xRD07 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 17 godz 32 min 14 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Żeby zamontować lampę z E34 to trzeba niestety ostro przerobić stelaż,lepiej przerobić reflektor od Fiata,szkło wsadzić z BMW i wkleić soczewkę tak jest najszybciej.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#113 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2009 
				Miasto: Gwe/Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,484
				 
Motocykl: CRF1000, RD04 
				
				
				 
Online: 5 miesiące 1 tydzień 4 dni 8 godz 17 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Soczewa od bawarii jest straszliwe długa, podejrzewam, że się nie zmieści ze stelażami pod zegary i trzeba będzie mocno rzeźbić. Mam taką w domu, bo mi coś tam chodziło po głowie, ale narazie odpuszczam, za dużo zabawy, a efekt nie pewny. Do tego soczewkowe lampy są słabiej widoczne w dzień na drodze, a to akurat słaba opcja przy moto.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#114 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			nie pamiętam kto, ale ktoś to już robił u nas. był jakiś opis.  
		
		
		
		
		
		
			co do widoczności w dzień - oczywiście jest to fakt. niestety. można jeździć w różowym Boa wtedy - widoczność gwarantowana ![]() matjas 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#115 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2008 
				Miasto: Złocieniec 
					
				
				
					Posty: 322
				 
Motocykl: 2xRD07 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 17 godz 32 min 14 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Chinol dał opis ale on wszczepiał samą soczewkę bixenon chyba od A4.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#116 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			było o BMWe - ale gdzie i kto pisał nie wiem.  
		
		
		
		
		
		
			matjas 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| xenony... halogeny.. | marecki999 | Wszystko dla Afryki | 22 | 01.01.2014 14:44 |