| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			elo Pany! 
		
		
		
		
		
		
			no to latam i tak jak sobie latam to robie rozne obslugi. pare dni temu doszedlem do filtra powietrza ktoren on jest kejenen i mimo tego ze mam do niego olej w szpreju to jestem w tzw konfuzji. producent pisze w obstrukcji inslugi ze nie trza czyscic jak jest brudny tak nawet do 50kkm bo jak jest brudny to lepiej filtruji... zdebialem no ale na logike to by sie zgadzalo. skoro sie czastki broodoo musza przepychac pomiedzy innemi czastkami to sie tam osadzaja i ze tak powiem szafa gra... niemniej tak sobie pomyslalem ze wyczyszcze. pytanie CZYM? stawiam na nafte lub benzyne ekstrakcyjna /chyba nawet w tej kolejnosci/ a potem suszenie i rzeczony olej do filtrow w szpreju. co szanowne kolegi na to? dodam ze od strony wlotu do erboksu   ma on na sobie troche odlozonej substancji a za filtrem jest nieco ciemnej klejacej baaaaaaaaaardzo drobnej substancji na siateczce ktora sie tam znajduje.well szanowna komisjo. czekom. matjas 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Boog Cie chłopie opuścił 
		
		
		
		
		
		
		
		
			  ![]() ![]() ![]() ABSOLUTNIE!!! Jeno detergent i to najlepiej specjalny K&N. Jak Ci brak to wpadnij - w drodze wyjątku możesz se moim umyć ![]() Zdruf! ![]() A zasadniczo jak byłes na stronie producenta to tam na bank stoi napisane że: - wyjmać - optrzepać z luźnych miazmatów - spryskać w/w detergentem - odczekać 10 min - przelać wodą letnią, ni wstrząśniętą ni zmieszaną. Z małej wysokości NIE POD CIŚNIENIEM, w kierunku PRZECIWNYM do przepływu powietrza - postawić na parapecie i se iść. - wrócić jak już całkiem wyschnie - nasączyć spec olejem aż się jednolicie zaczerwieni - założyć i pojechać po browca dla kolegi ![]() Odstepstwa od procedury karane sa doraźnie przez zdupczenie filtra Amen  
		Ostatnio edytowane przez Pastor : 11.06.2008 o 17:56  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2005 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 7,439
				 
Motocykl: Nie mam już Afryki 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			i raczej co 12 a nie co 50 czyszczenie
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
| 
			
			 ----Dzida---- 
			![]() Zarejestrowany: Jan 2005 
				Miasto: Sosnowiec 
					
				
				
					Posty: 205
				 
Motocykl: ... 
				
				
				 
Online: 6 dni 5 godz 43 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			i raczej co wypad w ostry teren czyszczenie
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
| 
			
			 Stary (P)iernik 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Świeradów Zdrój 
					
				
				
					Posty: 3,760
				 
Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Do terenu nie stosuje się K@N Gąbka lub papier. Gąbka tańsza- papier dokładniejszy 
				__________________ 
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			"All of our air filters are washable and reusable. They can be easily cleaned and oiled using our K&N Recharger kits and returned to your vehicle up to 25 times. We recommend you
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
		
			'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa Ostatnio edytowane przez matjas : 12.06.2008 o 09:59 Powód: niemoznosc wpisania dluzszego tekstu  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			sorry chlopaki ale nie moge wpisac nic dluzszego niz ten niekompletny post powyzej. ktos wie dlaczego? 
		
		
		
		
		
		
			m 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
| 
			
			 Stary (P)iernik 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Świeradów Zdrój 
					
				
				
					Posty: 3,760
				 
Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mnie też często się tak zdarza.Nikt mi nie wierzył. Sambor pytał ile wypiłem...
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
| 
			
			 Common Rejli 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,714
				 
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure 
Przebieg: dupa 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To ma jakiś związek z cudzysłowem. Też mi nie działa, bo jak wpiszę "to się dzieją różne rzeczy" 
		
		
		
		
		
		
			PS: qfa, działa... 
				__________________ 
		
		
		
		
	BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże.NIE SPRZEDAM! ![]()  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Tychy 
					
				
				
					Posty: 68
				 
Motocykl: RD04 
				
				
				 
Online: 20 godz 25 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Matjas jak dobrze pamiętam to instrukcja była uniwersalna i odnosiła się raczej do samochodów. Pisali też że jeśli jeździ sie po drogach nieutwardzonych częstotliwość obsługi filtra rośnie. Także czyść go co te 12tyś lepiej 
		
		
		
		
		
		
		
	  No chyba że śmigasz w terenie. Ja tam mojego już dawno bym wywalił tylko jakoś nie mam czasu żeby skoczyc do sklepu po papierowy :]
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |