| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			 Zrośnięty. 
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 713
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 dni 5 godz 58 min 9 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			"To jest Afryka. Muszą być straty." XRV 750 '96 | AJP PR5 Extreme '16 | Suzuki DR 650 SE '00 Ostatnio edytowane przez wierny : 25.11.2020 o 22:35 Powód: Poprawienie filmu.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2017 
				Miasto: Zgierz 
					
				
				
					Posty: 865
				 
Motocykl: EXC 250 TPI 
Przebieg: galanty 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 54 min 38 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Może być fajny dual. Na temat mocy się nie zająknęli. Fajnie jakby miał więcej niż 24KM  
		
		
		
		
		
		
		
	![]() I wogóle dobrze by było jakby japonia wróciła do motocykli enduro, żeby trochę ugryźć monopol KTM'a w tym segmencie  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Sie mnie podoba ta kawa. Zawias ma chyba regulację a nie jak w CRF. Ciekawym ceny w porównaniu z Hondą.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2017 
				Miasto: Zgierz 
					
				
				
					Posty: 865
				 
Motocykl: EXC 250 TPI 
Przebieg: galanty 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 20 godz 54 min 38 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ceny są podane w dularach , no ale to nie ma odniesienia bo jeszcze podatki, cła etc.  
		
		
		
		
		
		
		
	waga około 140kg  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W $ to nie ma jeszcze ceny 300L. Róznica między 250l a Kawasaki to jakieś 400$ a przynajmniej dostaniesz całą chłodnicę a nie pół i zawias regulowany.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 3,074
				 
Motocykl: Pomarańczowy 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 1 godz 35 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wszystkie te nowe duale mnie zastanawiają dlaczego 250-300 cm waży wiecej jak 690 z 2009 ... o przeszło połowie większej mocy/zawieszeniu itp  nie wspomnę bo KTM tu zamiata wszystko. 
		
		
		
		
		
		
		
	Żeby tylko jakość KTM była lepsza  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
| 
			
			 Zrośnięty. 
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 713
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 dni 5 godz 58 min 9 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Babel, właśnie dlatego KTM wcale nie zamiata w segmencie dual sport :-)
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"To jest Afryka. Muszą być straty." XRV 750 '96 | AJP PR5 Extreme '16 | Suzuki DR 650 SE '00  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2017 
				
					
				
				
					Posty: 127
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 2 dni 21 godz 26 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Racja. Mialem Lc4 640. Szalu nie ma do szwendania po lasach. Jak sie zapier.. to ok ale tak do szurania lasami to nie jedzie jednostajnie , srodek cizkosci wysoko, bije po lapach na dziurach. Taka Crf250L jest sporo przyjemniejsza tyle ze moc mniejsza, ale o dziwo tragedii nie ma, jestem pozytywnie zaskoczony.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
| 
			
			 Zakonserwowany 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czytam i się uśmiecham, znów ktm wyznacznikiem. Po kilkunastu latach racing i wyrzuconej kasy na ich zakup, częste wymiany, personalizację, serwis czy utrzymanie. Żałuje że nie kupiłem 17 lat temu Bety Alp, tylko dopiero po tylu latach. Moje marzenia o super jeźdźcy i to że dojebane akcesoriami moto miały by mi pomóc w osiągnięciu celu były nie trafną koncepcją. Dziś mam lekkiego kaca moralnego bo tym Alpem wjeżdżam tam gdzie super tristo, tylko ciut wolniej  
		
		
		
		
		
		
			 .
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 3,074
				 
Motocykl: Pomarańczowy 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 1 godz 35 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Trochę tak  -Ale moja sztuka ma 71500 na liczniku bez remontu. 
		
		
		
		
		
		
		
	Zdarzają sie drobne przypadłości ale zawsze wróciłem na kołach do domu i zawsze z nimi do tej pory radziłem sobie sam ![]() Ale nie wiem czy kiedykolwiek jeździłeś 690 ...ryj mi się cieszy przez tydzień po jeździe. I teraz porównać wszystkie te 250/300 20- 30 KM z tą samą masą co 690... Zaraz bedzie po co tyle mocy itp - ale ja lubie czasami przypier... w łatwiejszym terenie - bo to jak Lezan powiedział taki "mazowiecki motocykl". No i jak wsiadłem pierwszy raz na 690 - to się zakochałem od pierwszych metrów a.np ja już 3 razy się przymierzałem do WR250R (31KM a waga/wielkośc podobna do 690)- i za kadym razem nie pykło. Mysle czasami o zmianie ( przymierze się chetnie do crf300l) - bo lubię zmieniac moto - ale obawiam się rozczarowania Dlaczego nie zrobią duala o masie 120 -140 kg mocy ok 40-50KM ?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |