|
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Wrocław,Ruda Żmigrodzka
Posty: 3
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 godz 45 min 37 s
|
![]()
Witam,znalazłem chwilę czasu więc postanowiłem coś tam skrobnąć.A więc tak...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Strzelce Opolskie
Posty: 681
Motocykl: CBR 1100 XX
![]() Online: 3 tygodni 5 dni 19 godz 31 min 12 s
|
![]()
172 to moze byc mało...moze "trampek"?
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Jak kółka to tylko dwa , a jak chcesz cztery - kup dwa motory :-)
![]() Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Lancaster UK
Posty: 744
Motocykl: 2x RD07A CRF1100 Adventure Sport BMW F650 GS
Przebieg: 90 tys
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 22 godz 39 min 41 s
|
![]()
Mam AT RD07A oraz 170 i 80 kg - nie mam problemow na asfalcie. Parking tez nie przetwarza mi problemow. .Na off-ie to co innego , tam czasmi robi sie bardzo goraco. Warto pomyslec wtedy o okratowaniu motorka. I tu zalezy jak sie czujesz na motorku jak AT , ja wsiadlem przejechalem sie i powiedzialem :"innego nie chce!!" pomimo wysokosci siodla. Podpieram sie palcami , gdy stane , ktos powie ze moze to byc niebespieczne , ale takowych jeszcze nie mialem , a chwile juz jeżdżę.Zawsze mozna pomyslec o obnizonym siodelku , sa panowie tu na forum , ktorzy to robia. Trampka nie mialem to sie nie wypowiadam. Czy polecam - TAK , ale zachecam do jazdy probnej ma AT. Kazdy z nas jest inny , musisz sie dobrze i pewnie czuc na maszynie oraz musi Ci "leżeć" , a to jest indiwidualna sprawa kazdego z osobna. Tu znajdziesz sporo o AT i Trampku i ich " chorobach " co moze pomóc przy zakupie oraz zaowocowac nowymi znajomosciami. Pozdrawiam
|
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
Ważniejsze pytanie od czym chcesz jeździć brzmi po czym chcesz jeździć.
Na czarnym może być AT a nawet coś większego. Parking zawsze jakoś ogarniesz. Sam lub z pomocą.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
#5 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() |
![]() |
#6 |
gadzik
![]() Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Człuchów
Posty: 301
Motocykl: ktm adventure
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 5 godz 20 min 23 s
|
![]()
Ja mam 187 i 108 kg i też nie sięgam , kwestia przyzwyczajenia
![]()
__________________
DR 800 XRV75 950 S 1090 R 790 R |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: Kraków/Bielsko-Biała
Posty: 213
Motocykl: 6 rowerów
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 17 godz 11 min 50 s
|
![]()
Ja tez naleze do tych wyrosnietych 172 i 75kg.
Dlatego tez wbralem RD07a. Obnizona kanapa i na asfalcie i parkingach jest bezproblemowo. Podnoszenie to tez nie problem na twardym. Bardzo czesto jezdze w dwie osoby i tez nie ma problemu. W terenie to juz jest róznie. Na szutrach nie ma problemu. W trudniejszym terenie to zalezy. Generalnie nie wolno się zatrzymywać ![]() Podnoszenie w terenie jak jest grzasko to moze byc cięzko ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Zarejestrowany: May 2012
Miasto: Wrocław,Ruda Żmigrodzka
Posty: 3
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 godz 45 min 37 s
|
![]()
Póki co wszystkim dzięki za rady.Co do miejsc i dróg po których chce jeździć ...hmmm napewno większość to asfalty ale i one w polsce to troche jak off
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Mam przerąbane :)
![]() Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: WTA
Posty: 1,656
Motocykl: RD07a
Przebieg: stoi
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 16 godz 13 min 57 s
|
![]()
Stary nie zastanawiaj się - Ola ma może 165cm i może 45kg a pół świata zjeździła (ze 4x dookoła).
Tak jak piszą wcześniej życzliwi - generalnie nie stawać tylko jechać i zeros problemos. We wrocku masz kilku znanych forumowiczów - umów się - na pewno każdy da się przymierzyć.
__________________
Motto nr 1: Uważać na mokre pieńki i siekiery |
![]() |
![]() |
#10 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Mam jakieś porównanie - miałem Trampka 600, mam Afrę. Do tego imponujące 173 cm i 75-80kg masy.
Aby nie pierdzielić na darmo powiem krótko: 1. Jak chcesz jeździć solo niezależnie od nawierzchni - TRAMPEK. Dla mnie był bardziej poręczny i nigdy nie nie stresował. Moc jeździe solo ta sama. 2. Z pasażerem - Afryka 07A. Jej wysokość po obniżce kanapy jest do ogarnięcia w miarę. Dla mnie zasadniczą różnicą był fakt że afryka po załadowaniu pasażerki i kufrów jechała niewiele gorzej niż solo. Natomiast Trampek przy pełnym załadunku wyraźnie dostawał w du.... . Na trasie wyglądało to tak - Tramp 110, max 120kmh/h, spalanie ok 7l. Afri - 140-145km/h spalanie 7,5l. Jak chcesz solo - proponuję TA 600. Jak myślisz na poważnie o dłuższych jazdach z pasażerką to AT. Gdybym jeździł solo - w tym momencie możliwe że zamieniłbym AT na Trampa. Też od wielu lat marzyłem o Afryce, rozumiem kolegę :-) Choć rzeczywistość czasem weryfikuje poglądy. Aha, zasadniczo wszystko sprowadza sie do techniki. Są niżsi ode mnie na tym forum którzy ogarniają AT tak że się we łbie nie mieści ![]() Pozdr zimny Ostatnio edytowane przez zimny : 30.05.2012 o 23:37 |
![]() |