|   | 
 | |||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  | 
|  31.10.2023, 08:16 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2017 Miasto: Żywiec, kiedyś piwna stolica kraju. 
					Posty: 139
				 Motocykl: RD03   Online: 1 tydzień 6 dni 21 godz 40 min 14 s |  Triumph Tiger 660 sport 
			
			Czesc wszystkim. Czy mial ktos moze do czynienia z motkiem jak w tytule? Kumpel sie napalil strasznie na ten motor i chce go brac w leasing, nie mialem okazji na tym jezdzic wiec pytam tutaj (wiadomo, forum to potega). Na papierze dane wygladaja obiecujaco, kumpel bedzie jezdzil stricte szosowo, bierze pod uwage jako alternatywe tracera7, i versysa 650. Z gory za wszelkie info o tym wozidle.
		 | 
|   |   | 
|  31.10.2023, 08:39 | #2 | 
|  |   
			
			Ja co prawda jeździłem Tridentem 660 ale to ten sam piec i bardzo go polecam. Bardzo elastyczny, super się zbiera, taki "szatanek"   , tylko trzeba lubić jego dźwięk bo jest specyficzny, jak dla mnie dużo lepszy silnik niż w Tracer7, skrzynia zegarek. Heble wyglądają podobnie w tygrysku a w tridencie były w porządku, nie budziły żadnych zastrzeżeń. Zawias i "buda" zupełnie inne więc się nie wypowiem. EDIT: chyba google śledzi co się pisze na FAT  - wszedłem przed chwilą na youtube i od razu to: Ostatnio edytowane przez WojtasA : 31.10.2023 o 10:45 | 
|   |   | 
|  31.10.2023, 10:59 | #3 | 
|  |   
			
			ja bym celowal w triumpha ze wzgledu na silnik - napewno bedzie najfajniejszy chociaz jezdzilem tylko 955i, 1050 i 800. silnik to jednak nie wszystko - niech kolega przeanalizuje jakie mozliwosci daja zawieszenia w tych motocyklach, jakie sa hamulce, mozliwosci montazu akcesoriow itp. Versysa 650 bardzo mile wspominam pod kazdym wzgledem ale sprzedalem go bo mial jedna absolutna wade: byl nieergonomiczny i nie jest to tylko moje odczucie. przednie podnozki sa za wysoko. mam 180cm wzrostu i cierply mi pachwiny. moze ktos nizszy sie zmiesci - dla mnie to bylo nieakceptowalne. w kawasaki zaskoczyla mnie tez duza tendencja do kasowania luzow zaworowych. w kilku ktore robilem z niewielkimi przebiegami juz trzeba bylo dawac nizsze plytki - rzecz w starych Hondach czy Yamahah niespotykana. poza tym same plusy, ale kolega przedewszystkim do kazdego sie musi przymierzyc i koniecznie nim przejechac bo to jednak sporo mamony. p.s. popatrzylem w instrukcje versysa i podaja inspekcje co 42 tys km. absolutnie za duzo. wymienialem na wylotach plytki przy ~22-26 tys km. przez pol bym ten resurs podzielil. wloty najczesciej byly w zakresie - kasowalo obciazone cieplnie wyloty. podobno w starych GPZ byl podobny problem. 
				__________________ buziaki   Ostatnio edytowane przez szynszyll : 31.10.2023 o 13:53 | 
|   |   | 
|  31.10.2023, 20:03 | #4 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2017 Miasto: Żywiec, kiedyś piwna stolica kraju. 
					Posty: 139
				 Motocykl: RD03   Online: 1 tydzień 6 dni 21 godz 40 min 14 s |   
			
			Wielkie dzieki za tak szybki odzew Forum jak zwykle okazuje sie niezastapione, wszystkie uwagi przekazane koledze, niech sie glowi dalej
		 | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Triumph Tiger 800 XCX | irekafrica | Inne - dyskusja ogólna | 53 | 22.04.2023 12:03 | 
| Triumph Tiger 900 | JarekO | Inne - dyskusja ogólna | 33 | 31.05.2020 17:35 | 
| Silnik tiger 1050 a tiger sport 1050 | Michal660z | Inne - dyskusja ogólna | 0 | 05.05.2019 22:04 |