| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			 Stary wyjadacz 
			![]() Zarejestrowany: Jul 2008 
				Miasto: żywiec 
					
				
				
					Posty: 1,113
				 
Motocykl: RD07 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 3 dni 10 godz 12 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			VFR dla mnie jest motocyklem na którym Honda pokazała to co najlepsze. 
		
		
		
		
		
		
		
	V4 na kołach zębatych jest kwintesencją. Zawsze chciałem VFR 800 non-VTEC. Nawet byłem bliski zamiany na taki za moje VARADERO Wtedy coś nie pyknęło ale przejechałem się tym prawie całą trasę w jedną stronę z Żywca w Bieszczady a kolega moim Varadero. Byłem połamany jak z tego po pół dnia zsiadłem, za to kolega nie chciał oddać mi Varadero. Mimo to twierdzę że jak chodzi o prowadzenie,moc,doznania dźwiękowe... Motocykl jest super!  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			szkoda, ze nie można i się już nie powinno  
		
		
		
		
		
		
			![]() nie jeździłem na VFR750 ale kiedyś miałem okazję na CBR600F2 - jechała tam gdzie patrzyłem ale jajotłuk okropny. życzę udanej sprzedaży. piękny motocykl. m 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC 
					
				
				
					Posty: 1,146
				 
Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant 
Przebieg: hohoho 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 11 godz 35 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
nawet nie ma co porównywać do Cbr. Vfr to majstersztyk Hondy pod każdym względem. Silnik R4 to bleeee w porównaniu do V
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Matjas gdzie tam do CBR porównywać. Moim zdaniem nie ta liga. VFR to typowo turystyczny, dający odpocząć nadgarstkom sprzęt. Poza tym V4 na kołach zębatych i monowahacz, to takie smaczki nie do podrobienia.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Jedynka do dołu!  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ale się pałujecie z tym majstersztykiem. Nie napisałem słowa o silniku tylko o tym jak lekko się ten motocykl prowadził.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC 
					
				
				
					Posty: 1,146
				 
Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant 
Przebieg: hohoho 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 11 godz 35 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
CBR jest jednak sporo lżejsza od VFR,
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			F2 waży 210kg tyle co VFR
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2009 
				Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC 
					
				
				
					Posty: 1,146
				 
Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant 
Przebieg: hohoho 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 11 godz 35 min 16 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Honda VFR 800  
		
		
		
		
		
		
			Masa - suchy 208 / gotowy do drogi 234 Vfr 750 masa własna(gotowy do drogi) 226kg.. CBR 600 F2 (PC25) Masa suchy 182 kg, Waga z płynami, 208 kg. 
				__________________ 
		
		
		
		
	https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2009 
				Miasto: psary 
					
				
				
					Posty: 195
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 16 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Miałem vfr 800 Rc46 .Przejechałem nią 35 tys.km. Sporo z 3 kuframi i plecakiem. Alpy/Grecja/Korsyka mogę wypowiadać się o nim w samych superlatywach . Motocykl jak na tamte czasy (a nawet na te) technicznie bardzo dopracowany.  
		
		
		
		
		
		
		
	Jak bym miał jednym słowem opisać VFR to : Jakość w każdym elemencie -prowadzenie -hamulce -światła -wykonanie Motocykl naprawdę wygodny nawet dla wysokiego. Do czego można się przyczepić... -sporo pali -bardzo nagrzewa się rama(w ciepłych krajach to w szortach kiepsko) -moto wybredne co do modelu opon miałem też CBR F3....IMO na siłe można te 2 motocykle porównywać ale to naciągany temat.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |