| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2010 
				Miasto: Bialystok I Akalice 
					
				
				
					Posty: 1,748
				 
Motocykl: AT RD07a; XR600R 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 3 godz 37 min 40 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Padł mi amor tylny i zacząłem szukać jakiegoś rozsądnego rozwiązania. 
		
		
		
			Regeneracja czy zakup nowego? Spośród dostępnych na rynku znalazłem poniższe. Ohlinsa sobie darowałem. Jeśli korzystacie, z któregoś z poniższych rozwiązań, proszę o opinie. A może którego nie wybierzemy i tak będzie lepsze od oryginału? WILBERS 540 ROAD (dostępny za około 1640 zł) rozumiem, że zdjęcie jest poglądowe i dolna część amortyzatora wygląda jak na zdjęciach poniżej Wilbers 540road.jpg WILBERS 640 ROAD (dostępny za około 500 EUR) Wilbers 640road.jpg WILBERS 641 Competition (dostępny za około 700 EUR) Wilbers 641comp.jpg HYPERPRO HO07-0AH (dostępny za około 1850 zł) HYPERpro.jpg YSS MZ506-385TR-02-X (dostępny za ok 1480 zł) Federbein-YSS-7890297.jpg  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2014 
				Miasto: Gdynia 
					
				
				
					Posty: 583
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 5 dni 11 godz 36 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dobry temat.Wypowiadać sie koledzy.Sam bede cos kombinowal ale jestem noga w tym temacie.Chociaż wstawilem sprężynę hyperpro na tył i z pelnym zaladunkiem po szutrach pieknie sie spisuje bo na orginale siedział jak stary kapec tesciowej.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	 
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2013 
				Miasto: Słomianki 
					
				
				
					Posty: 550
				 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 16 godz 16 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Zamontowałem kiedyś takiego wilbersa 640 road do mojego Triumpha Tigera 955i i działał bardzo dobrze. Zdecydowanie lepiej od seryjnego , który wszak nie był gumowym kondomem, ale się popsuł na zawsze na przełęczy użockiej. 
		
		
		
		
		
		
		
	Podsumowując - byłem zadowolony i moim zdaniem warto. pzdr Jac  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2005 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 7,439
				 
Motocykl: Nie mam już Afryki 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mogę mieć tego YSS do AT za 1179zł dla forumowiczów  
		
		
		
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez rambo : 09.03.2016 o 13:42  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#5 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2014 
				Miasto: Gdynia 
					
				
				
					Posty: 583
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 5 dni 11 godz 36 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kusząca propozycja tylko jak on się spisuje przy zaladowanych kufrach?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	 
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#6 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Oryginalne amory ogarnia PKS...Całkowity remont. Ja mam w afryce załozony amor WP od ktm lc 4 Ale jest deko dłuzszy- co jest porzadane przy kombinowanym, dłuzszym przodzie (LC8) .Zakup White Power to z serwisem jakies 5 - 7 stówek.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#7 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2014 
				Miasto: Gdynia 
					
				
				
					Posty: 583
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 5 dni 11 godz 36 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			http://olx.pl/oferta/amortyzator-tyl...5-IDdZOU3.html czy taki był by ok 70 Nm do afry?
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	 
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#8 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Peksik wstawia zawór do zbiornika i można regulować ciśnienie . Raczej bez serwisu się nie obędzie po za kupie amora z allegro Ostatnio edytowane przez puszek : 07.03.2016 o 12:48  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#9 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam amor z LC4, był zamontowany w afryce. Długość 405 mm, sprężyna wymieniona na Eibach, 90 Nm Po serwisie u PKSa (zrobiłem na nim nie więcej jak 7 - 8 tys). Będzie do sprzedania wkrótce.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#10 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			a, że tak się podepnę - ktoś słyszał o jakimś niedrogim akcesoryjnym przodzie do R1100GS 
		
		
		
		
		
		
			 ? ewentualnie, żeby od czegoś zaadaptować tył![]()  ?m 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |