| 
			
			 | 
		#181 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2009 
				Miasto: Bytom 
					
				
				
					Posty: 566
				 
Motocykl: 2x XTZ 750, 1x XTZ 660. 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 4 dni 3 godz 8 min 33 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzięki. Właśnie odczytałem i dowiedziałem się, że źle podłączyłem co nieco i może spaliłem cewkę. A te 2 otwory przy mocowaniu dyszy myślałem, że są do odpowiedniego ustawienia i przy dokręcaniu pokrzywiłem dyszę. 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Dobra, oliwadełko smaruje. Dysza jest ustawiona w taki sposób: A łancuch po trasce 100km wygląda tak: Może mi ktoś powiedzieć, czy dysza jest ok i czy łancuch jest dobrze smarowany? Oringi po prawej stronie łancucha nie są mokre z tego co widziałem, jedynie te po stronie zamontowania dyszy + rolki. Więcej zdjęć tutaj: http://picasaweb.google.pl/barteksza...owejMotooiler# Ostatnio edytowane przez Bartas : 03.10.2010 o 17:09  | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#182 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak chcesz sprawdzić, czy łańcuch jest dobrze nasmarowany to sprawdź, czy rolki się leciutko obracają i tyle.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	XRV750 RD07 / BMW R1200RT  | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#183 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: Kędzierzyn-Koźle 
					
				
				
					Posty: 636
				 
Motocykl: PD06 prawie Africa 
Przebieg: 68000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 11 godz 23 min 13 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wg mnie ten łańcuch jest do dokładnego umycia 
		
		
		
		
		
		
		
	(pędzelek, ropka i naprzód) Jeśli jeździsz w terenie nie możesz mieć łańcucha świeżo smarowanego bo go szybciutko załatwisz.  | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#184 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2009 
				Miasto: Bytom 
					
				
				
					Posty: 566
				 
Motocykl: 2x XTZ 750, 1x XTZ 660. 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 4 dni 3 godz 8 min 33 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To są niestety pozostałości smaru w spray'u... Z tego co zerknałem, olej go wypłukuje, ale i tak wszystko pójdzie do gruntownego wymycia..
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#185 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Hej Bartas.  
		
		
		
		
		
		
			W przedwyjazdowym amoku niestety nie mogłem podrukować instrukcji. Ale widzę, że sobie nieźle poradziłeś. Zanim nie umyjesz łańcucha będziesz miał niezły syf. Jeśli nie chcesz ropą to polecam detersil lub Akrę i delikatnie karcher. daje radę i naprawdę trzeba być upartym i walić z b. bliska, żeby woda dostała sie pod oringi. matjas 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#186 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2008 
				Miasto: Galway 
					
				
				
					Posty: 263
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 4 dni 15 godz 52 min 56 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Miał ktoś jeszcze problem z zatrzaśnięciem zabezpieczenia na wtyczce od zaworu? Po włożeniu kabli za cholerę nie mogę tego docisnąć.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#187 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2009 
				Miasto: Bytom 
					
				
				
					Posty: 566
				 
Motocykl: 2x XTZ 750, 1x XTZ 660. 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 4 dni 3 godz 8 min 33 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja nie miałem problemu. Matjas, odpisz chłopakom z XTZ, bo poskładali zamówienia i jest cisza w temacie...
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#188 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Przejrzalem caly watek i nie znalazlem interesujacej mnie odpowiedzi.Dostalem od Matiego nowiutka oliwiarke,a ze jestem gamon to nie wiem jak ja podlaczyc.Chodzi mi o elektryke.Juz mowie o co mi chodzi.Ze sterownika wychodza cztery przewody.Bialy jest do +,zielony do masy.Zolty i brazowy do przekaznika,tylko jaki do czego 
		
		
		
		
		
		
		
	 Z przekazniczka wychodzi piec przewodow 3 z jednej strony,z czego zewnetrzne maja czerwone paski,z drugiej strony wychodza dwa.Co jest do czego Zawor opatrzony jest we wtyczke w ktora podlacza sie dwa przewody.Ktore,od czego?Jezeli ktos moze mi pomoc to pilisss.Sprawa prowadzenia wezykow i umiejscowienia pojemniczka na olej,itd jest dla mnie jasna i z reszta i tak indywidualna.Nie wiem gdzie i z czym podlaczac poszczegolne przewody wychodzace z podzespolow oliwiarki.Z gory dziekuje.Odp moze isc na   jak i na ogolny.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#189 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			ale ty Myku jesteś w gorącej wodzie kąpany  
		
		
		
		
		
		
			![]() na część pytań które zadajesz jest odpowiedź w instrukcji! - brąz i żółty lecą DO ZAWORU. co do przekaźnika tutaj i w innych miejscach /np w przypadku manetek/ co do samego podłączenia w GS. otrzymałeś ode mnie przekaźnik i to poprzez niego powinieneś podłączyć urządzenie do zasilania. przekaźnik będzie zasilany przez przewód od bezpiecznika zapłonu - jeden przewód pod 'plus' do bezpiecznika drugiego od brzegu w 'skrzynce' bezpieczników pod siedzeniem. sprawdź miernikiem obwód z masą. drugi przewód pod masę. masz zasilanie przekaźnika. jeśli działa będzie cykał. klar? OK? o ile mnie pamięć nie myli przewody przy przekaźniku zgrupowałem po dwa: zasilające przekaźnik i te, które są zwierane w momencie podania napięcia na przekaźnik. teraz po kolei: przekaźnik masz juz zasilony przewód zielony '-' motooilera podłącza się pod '-' akumulatora, jeden z drugiej pary przewodów, które będą zwarte po zasileniu przekaźnika, przekaźnika podłącza się pod '+' akumulatora, drugi przewód z tej pary podłącza się pod biały przewód '+' motooilera. Reszta jak w instrukcji. wiem, że zagmatwione. ale powoli. używaj głowy - dasz radę. gali matjas 
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
| 
			
			 | 
		#190 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			kompletnie nic nie kumam i wszystko mi sie zagmatwalo.nie mam miernika i nawet nie umiem sie nim poslugiwac.podlaczenie przekaznika jest dla mnie zupemnie czarna magia.bez fotomontazu sie nie obedzie.prosze o HILFE!
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Motooiler | robertG7 | Wszystko dla Afryki | 25 | 29.03.2014 08:19 |