![]() |
|
Uk³ad elektryczny i zap³onowy Monta¿, demonta¿ oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napiêcia, CDI, okablowanie, ¶wiat³a, bezpieczniki, prze³±czniki, ¶wiat³a stopu, czujnik nó¿ki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzêdzia w±tku | Wygl±d |
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Feb 2009
Posty: 2
Motocykl: RD07
Przebieg: 60tys
![]() Online: 0
|
![]()
owo urz±dzenie dzia³a do 1000 obrotów baz awaryjnie a potem awaryjnie , robi co chce , a bardziej nie robi , raz krêci do 3 ty¶ albo wcale . Takie jakie¶ .
Mo¿e inne pomys³y szanownego grona , po za z³omowaniem ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Wroc³aw
Posty: 113
Motocykl: RD04
Przebieg: ogromny
![]() Online: 2 dni 5 godz 58 min 15 s
|
![]()
ja obrotomierz rozbiera³em i naprawia³em.
ale... jak nie masz pod rêk± niez³ego elektronika i wyposa¿onego warsztatu (pod k±tem lutowania przewodów 0.1mm na przyk³ad) - odpu¶æ. jak ju¿ uda Ci siê rozebraæ obudowê (a nie jest to proste), to obrotek sk³ada siê generalnie z dwóch czê¶ci: - elektronicznej z jakim¶ prostym uk³adem scalonym, paroma opornikami i takimi tam. je¶li tam co¶ pad³o (a po objawach - mog³o) - zapomnij o naprawach. - mechanicznej z cewk± i magnesem, któren to zestaw wychyla wskazówkê. u mnie padniêty by³ drucik cewki, co objawia³o siê zupe³n± ¶mierci± wska¼nika. drucik ma w³a¶nie grubo¶æ 0.1mm i jest upakowany tak szczelnie, ¿e do teraz nie wiem jakim cudem mojemu ojcu uda³o siê go odizolowaæ i zlutowaæ. dobry jest po prostu... z tego przyd³ugiego wywodu wynika tyle, ¿e do stracenia i tak nie masz nic. rozbebesz puszkê i zobacz czy na pierwszy rzut oka co¶ nie jest wywalone. jak nie zobaczysz - trudno. z³om. aaa, najpierw sprawd¼, czy masz sygna³ na przewodzie (do obrotka id± trzy - faza, masa i sygna³. sygna³ to ten w czarno - ¿ó³tej izolacji), na próbniku ma pulsowaæ z czêstotliwo¶ci± zale¿n± od obrotów silnika. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
By³em MAMROT jestem BartekBBI;)
![]() Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: NA WSI
Posty: 111
Motocykl: KATEM
Przebieg: 41000
![]() Online: 1 dzieñ 23 godz 49 min 11 s
|
![]()
a ja bym radzil ladowanie sprawdzic...w mojej afryce przy zakupie byla padniety..ktos tam cos wlutowal nie mam pojecia co...ale pozniej przy odbudowie wyszlo najaw ze regler jest padniety...nic poza tym sie nie spalilo...zadna zaroweczka...moze to byc przyczyna padniacia obrotomierza
![]()
__________________
JAK SIE NIE PRZWRÓCISZ TO SIE NIE NAUCZYSZ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Zarejestrowany: Feb 2009
Posty: 2
Motocykl: RD07
Przebieg: 60tys
![]() Online: 0
|
![]()
Dziêkowaæ kolegom dziêkowaæ . Cz³owiek cz³wieka zrobi , wieæ porozbieram obrotomierz bo modu³ zap³onowy jest ok.
-a ten robot nerwowy jaki¶ ( wybryk natury ) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: Wroc³aw
Posty: 113
Motocykl: RD04
Przebieg: ogromny
![]() Online: 2 dni 5 godz 58 min 15 s
|
![]()
najpierw sprawd¼ sygna³. szkoda dobry obrotomierz rozwalaæ.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Szczecin
Posty: 109
Motocykl: RD07a
Przebieg: 100.000
Galeria: Zdjêcia
![]() Online: 2 dni 2 godz 20 min 40 s
|
![]()
Moze to pomoze:
http://www.garagenight.tv/motorcycle...liness/#more-9 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesi±c 1 tydzieñ 1 dzieñ 1 godz 6 min 14 s
|
![]()
jak co¶ to ten rezystor to 470om 1W , odczyta³em kolorki a w opisie nie jest podana jego warto¶æ.
__________________
END of TRANSMISSION Ostatnio edytowane przez Dzieju : 24.06.2012 o 08:35 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
W±tek | Autor w±tku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Padniêty obrotomierz | maeco | Uk³ad elektryczny i zap³onowy | 16 | 31.08.2015 17:37 |
b³êdne wskazania tripmastera | Joncio | Uk³ad elektryczny i zap³onowy | 5 | 26.05.2011 21:22 |