| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			
			
			
			
			 Zarejestrowany: Jun 2021 
				
					
				
				
					Posty: 9
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 dzień 19 godz 3 min 36 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Czesc 
		
		
		
		
		
		
		
	Chcialem zapytac a jednoczesnie podzielic sie wrazeniami. Dostalem na 3h z salonu nowa ATAS DCT z aktywnym zawieszeniem. Pelne wyposazenie. Obecnie mam motocykl z 4 cylindrami (sportowy turystyk). Moje wrazenia: PLUSY: - pozycja - mega wygodna - ochrona przed wiatrem - jest dobrze ![]() - DCT - super - zawieszenie - super - niestety nie wiem czy to przez ES czy zwykloe podobnie? - latwosc manewrowania - jak rowerem ![]() MINUSY: - najwiekszy to kultura pracy silnika - na poczatku na D jadac jak wrzucil na 2 bieg przy niskich obrotach to mowie kurka cos chyba sie zaraz urwie, albo cos juz jest urwane ze takie wibracje mega - no ale mowie przeciez to nowe moto... - no i zrozumialem ze 2 cylindry chyba taka maja - no tu jest naprawde bardzo bardzo slabo w porownaniu z rzedową 4. - wysoki moto - trzeba bardziej uwazac - ja mam 177cm i bylo ok, ale wsiadanie pasazera i przepychanie motocykla to naprawde trzeba uwazac aby nie obalic sie No i po krotce to wszystko. Tak czy tak wiem ze to moje nastepne moto - do tej kultury pracy silnika da sie przyzwyczaic. Celuje jednak w zwykla wersje gdyz ATAS cenowo zabija   Dodatkowo w rocznikach od 2020 wysokosc siedzenia ATAS ma taka sama jak AT (850), natomiast w 2018-2019 ATAS to tylko dla wysokich bo ma na 900.Byc moze macie tez kilka uwag do dodania - mysle ze sie moze przydac i mnie i innym zastanawiajacym sie nad zakupem.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |