| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2016 
				Miasto: Orzesze 
					
				
				
					Posty: 37
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 10 godz 31 min 28 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Temat dotyczy Transalpa - ale na pewno ktoś będzie w stanie pomóc, bo silnik bardzo podobny  
		
		
		
		
		
		
		
	 ,Kupiłem (od "złodziejaszka") używany silnik 650 i zamontowałem go do TA 600, ... przejechalem 500km Po wymianie rozrządu klin napinacza na tylnim cylindrze jest wyżej o 2 mm od klina napinacza na przednim cylindrze - co więcej było tak też przy starych lańcuszkach, tyle że myślałem że po prostu jeden z nich jest zużyty, Przy tylnim i przednim cylindrze jest coś "naklajstrowane" uszczelniaczem w okolicy uszczelki głowicy ... nie pozostaje mi chyba nic innego jak wyciągnąć silnik i ściągnąć głowicę, PYTANIE: jaka powinno być wychylenie klinu po wymianie rozrządu - jak jest prawidłowo (zdjęcia poniżej) ... muszę się dowiedzieć czy problem leży w przedniej czy tylniej głowicy. Link do zdjęć: https://drive.google.com/folderview?...QJCYCHSX_9Dgnn Link do tematów na forum TA: http://forum.transalpclub.pl/viewtop...?f=102&t=27475 http://forum.transalpclub.pl/viewtop...?f=102&t=27462 Jeżeli ktoś będzie w stanie podpowiedzieć - to będę niezmiernie wdzięczny, Pozdr. Mariusz  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Wycieczka pomiędzy 25.3 a 10.4 | consigliero | Umawianie i propozycje wyjazdów | 9 | 22.03.2019 11:06 |