![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: Jun 2022
Miasto: Joaswerk 24, 52224 Stolberg (Niemcy),
Posty: 19
Motocykl: Honda AT XRV 750 RD07 ROK 1993 + NAT CRF 1100 DCT 2021
Przebieg: 77.000
![]() Online: 2 dni 10 godz 28 min 4 s
|
![]()
Witajcie.
Czy wie ktoś jaka jest prawidłowa temperatura pracy regulatora napięcia. Zmieniłem na nowy bo stary za słabo mi ładował i teraz jest książkowo ale nadal jest gorący choć już nie tak bardzo jak ten stary. Przy okazji sprawdzania statora okazało się że wszystkie kable prowadzące do regulatora są przedłużone i polutowane w kiepskiej jakości. Regulator napięcia natomiast szedł podłączony bezpośrednio do akumulatora z pominięciem tej okrągłej wtyczki. Nie wiem czy ten trik robił coś dobrego ale z nową częścią powróciłem do stanu zgodnego ze schematem elektrycznym co dało mi ładowanie od 13,5 do 14,5 volta nawet na niskich obrotach przy włączonych wszystkich odbiornikach. Tylko ta temperatura pracy nie daje mi spokoju. Starego regulatora jak się rozchajcował nie byłem w stanie utrzymać przez dwie sekundy ręką a ten nowy jest poprostu gorący ale już nie tak bardzo. Pozdrawiam. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
regulator napięcia | vinc18 | Układ elektryczny i zapłonowy | 36 | 05.11.2022 07:20 |
Regulator napięcia | Michaua | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 03.10.2019 10:54 |
regulator napięcia | f4u | Układ elektryczny i zapłonowy | 30 | 30.01.2015 22:58 |