|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,614
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 55 min 51 s
|
zrobiłem już może te 1000km z DCT i jak pisaliście polubiliśmy się nawet..
kwestia nauki skrzyni stylu jazdy kierowcy to chyba raczej bajzel marketingowy niż realia...(wielokrotnie zmieniałem ręcznie bieg na niższy a i tak DCT robi swoje..) i chciałbym wymusić na skrzyni tylko jedną zmianę chodzi o to aby chociaż ostatnie dwa biegi 5 i 6 przy powolnym przyśpieszaniu oraz toczeniu się ze stałą prędkością wrzucała przy wyższych obrotach i analogicznie redukcja następowała minimalnie wcześniej niż to robi skrzynia teraz (chodzi o redukcję z tytułu wytracania prędkości). W obecnej sytuacji skrzynia nie pozostawia żadnego zapasu momentu na tych ostatnich biegach w sytuacji gdy zmienia się obciążenie motocykla lub ukształtowanie terenu do płynnej jazdy brakuje może tych 200 obr./minKtoś pisał, że zmienił tylną zębatkę na większą i sytuacja się poprawiła... natomiast ja zastanawiam się czy nie dałoby się tego ogarnąć od strony elektroniki tzn. jakoś oszukać skrzynie, że motocykl jedzie minimalnie wolniej niż jedzie i wszystko się przesunie wyżej, ma ktoś jakieś pomysły albo już konkretne doświadczenia?I niech ktoś mi wytłumaczy dlaczego nie następuje automatyczna redukcja biegu jeżeli chce przyśpieszyć np. dość gwałtownie... Ostatnio edytowane przez mdxmd : 06.03.2019 o 11:07 |
|
|
|
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Modyfikacje Husqvarna 701 | 7Greg | Husqvarna 701 | 521 | 05.10.2025 21:49 |