|  05.10.2017, 23:50 | #1 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |  NAT DCT - hamulec w lewej manetce 
			
			Gdzieś ktoś kiedyś pytał tutaj o rozwiązanie gdzie lewą manetkę (tam gdzie manuale mają sprzęgło) podpina się do tylnego hamulca. Czyli generalnie jak w skuterze. No i jest właśnie filmik gdzie jeden Australijczyk to zrobił wykorzystując w większości elementy z X-ADV. Dość fachowo to wygląda... https://www.youtube.com/watch?v=HkJoLOooq00 | 
|   | 
|  06.10.2017, 00:02 | #3 | 
| Kiedyś R.T70  Zarejestrowany: May 2014 Miasto: Częstochowa 
					Posty: 1,421
				 Motocykl: Była RD04 Przebieg: 120000+   Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s |   
			
			Do zwykłych też to jest dostępne: http://www.ox-brake.com/ 
				__________________ Serdecznie pozdrawiam. Romek T. | 
|   |   | 
|  06.10.2017, 07:50 | #4 | 
| Zakonserwowany  |   
			
			W skuterze na lewej klamce jest tył, tylny ręczny hamulec to rozwiązanie używane często w hard enduro kiedy właśnie z przyczyn hard nie masz możliwości obsługiwać tylnego nogą. Nie wiem czy w podobny sposób jeździcie nowymi Africami,  trzeba pamiętać i pilnować żeby przez przypadek nie nacisnąć kiedy nie potrzeba bo gleba murowana. Jeżdżąc skuterem przestawiam się na tryb hamowania rękami, ale czasem zdarza mi się szukać nożnego. A kiedy pokonuję ostre zajazdy zdarza mi się też nacisnąć sprzęgło szczególnie w pierwszym dniu jazdy, miałem w kilku endurakach ręczny tył i ok spełnia swoje zastosowanie. Ale moim zdaniem to bez sensu gadżet w AT. 
				__________________ Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . | 
|   |   | 
|  06.10.2017, 11:59 | #5 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: nad rzeczką , opodal ... 
					Posty: 654
				 Motocykl: RD07a   Online: 4 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 1 min 23 s |   
			
			w SH 300 w lewej był przód - takim jeździłem i nie mogłem się przyzwyczaić ... Bywało groźnie ....  Hamulec w lewej klamce - to mój wróg   | 
|   |   |