![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Piaseczusets
Posty: 33
Motocykl: nieletnia czarnula RD07a
![]() Online: 6 dni 13 godz 31 min 18 s
|
![]()
Zrobiłem dzisiaj mały test ustawienia sprzęgła i mam wątpliwości,bom laik.
1. Odpaloną ciepłą/rozgrzaną Afrę postawiłem na centralce, 2. Wcisnąłem klamkę sprzęgła, 3. Wbiłem jedynkę i przy wciśniętej klamce sprzęgła....koło zaczęło się kręcić. Niby nic, nogą odzianą w but można zatrzymać. Moto nie gaśnie, nie dławi, ale po podniesieniu nogi koło kręci się nadal. Regulacja śrubkami linki sprzęgła powoduje, że zwiększa się moc przekazywana na koło (przy skrajnym wykręceniu nie zatrzymam już butem)ale w żadnym z ustawień nie ma całkowitego luzu, koło się nie zatrzymuje. Pytania do znawców tematu: 1. Czy to linka jest za bardzo naciągnięta i czas ją zmienić? biegi wchodzą jak ta lala 2. Czy może to typowe i tak ma być? 3. Czy w takim stanie np. stojąc w korku z zapodaną jedynką czekając na zielone zużywają się bardziej tarcze sprzęgłowe? 4. Jak to wyeliminować jeśli to groźnie i kaleczy moją czarnulę? Prośba o mądre wypowiedzi. PS Fajnie, że już palce nie grabieją od zimna ![]() Ukłony |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Sprzęgło | vinc18 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 8 | 02.01.2014 15:33 |
Pompa paliwa-czy styki pracują cały czas ? | Joncio | Uklad paliwowy i wydechowy | 4 | 19.03.2012 08:19 |